WSPÓLNA MODLITWA I MEDYTACJA OŚRODKA SERCA ,RADOŚCI ,POŁĄCZENIE ZE ŹRÓDŁEM + DZWONECZKI

Komentarze


  1. 07.09.13.Oława

    „Otwórz serce swe”

    Otwórz serce swe a poczujesz jak

    Twoje oczy otwierają się

    Bo tylko sercem dojrzeć jesteś w stanie

    To co przed twym wzrokiem ukryte zostaje

    Więcej widzisz i czujesz swoje uczucia rejestrujesz

    Zaczynasz rozumieć że tylko miłość w życiu liczy się

    Miłość do Stwórcy do siebie i do bliźniego

    Zacznij od Boga i siebie samego

    A dopiero wtedy pokochasz bliźniego

    Odkryj Boga miłości w sobie

    A jak kochać i żyć On ci podpowie

    Molekułka
    http://molekulka.blog.onet.pl/2013/10/18/otworz-serce-swe/


    Tylko ty możesz je otworzyć ,bo klamka jest od wewnątrz,powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo lubiłem Cię słuchać ,ale od pewnego czasu nie daję rady bo nie mogę wiele Twoich słów zrozumieć w sensie usłyszenia ich dokładnie, próbowałem ze słuchawkami w uszach, obydwa głośniki przy uszach, wiele powtórek i na nic.Gdy jesteś blisko kamery Twoje słowa niewyraźne gdy się odchylasz często za cicho Cię słychać. Z innymi ściąganymi filmami nie mam takiego problemu.Szkoda bo tak bardzo lubiłem Twoje przekazy, ale dzisiaj (20.06.br.) znowu się "wkurzyłem)nie mogąc odsłuchać

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jakoś wszystko dobrze słychać, nie wiem, czego to kwestia. W każdym razie cudna ta medytacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. medytacja piekna i bardzo prosta... a mi po milionach prob znow sie nie udalo..... ogladam wszystkie twoje filmiki na poczatku z wielka ciekawoscia i wielka wiara ze to co mowisz jest prawda. Teraz nadal w to wierze ale w swoim prywatnym zyciu nie widze zadnych zmian, prosze o glos duszy bo potrzebuje podpowiedzi, prosze o wymazanie nienawisci z mojego serca prosze rano i wieczorem z pelna wiara... proscie a bedzie wam dane... i nic... zupelnie nic...nadal wierze w to co mowisz ale nie potrafie medytowac nie slysze duszy niczego o co prosze nie otrzymalam i dlatego coraz bardziej mnie to denerwuje takie proste a ja nie potrafie....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?