Spotkanie z Jezusem -opiekunem dusz ,przekaz i rozesłane zaproszenia .

rozmowa z opiekunem dusz Jezusem

W medytacji mozna spotkać wiele cudownych pięknych, świadomości oraz te które są na światach wyboru i w światach mroku ,jednak zawsze kiedy spotkamy tak cudowną istotę jaką jest Jezus ,czekamy cierpliwie na kolejne spotkanie i kiedy ono następuje trudno przekazać dosłownie to co czujemy i to co chce nam przekazać ,język jego jest inny niż wszystkie świadomości czy istoty z jakimi rozmawiałem ale jest on też prosty tak aby ludzie zrozumieli co dzieje się na ziemi .
A ponieważ zawsze przychodzi wtedy kiedy coś ważnego dzieje sie na ziemi dlatego i tym razem zapytałem o to co mi pokazał
Zobaczyłem fale ciemnej energii która nachodzi na Europe ,świat ,i rozbłyski białego światła które tryskają z ludzkich serc .Po każdym rozbłysku fala ciemności rozpływała się a przestrzeń stawał sie czysta ,widziałem że walka dobra i zła na ziemi ,zmiana jaką obserwujemy zależy od naszych serc i od tego czym je wypełnimy ale to co usłyszałem było o wiele piękniejsze niż to co zobaczyłem

witaj co mam przekazać ludziom w tych trudnych czasach ?
nie mów o trudnych czasach lecz zaproś ich do nowego czasu ,gdzie moje słowa
i słowa wielu moich braci i sióstr będą powietrzem którym nauczycie się oddychać ,
 nowe powietrze  będzie wypełnione prawdą ,
otoczeni tym powietrzem -prawdą będziecie tworzyć czysty piękny świat.

Jak wysłać te zaproszenia ?
one już zostały wysłane do wszystkich czystych serc które mają odwagę i siłę nieść prawdę
,do wszystkich czystych płuc ,które na nowo oddychają prawdą
do wszystkich czystych ust które mówią prawdę ,
wystarczy że przyjmą do siebie te zaproszenie
a ich uczynki słowa ,oddech będą pełne nowego powietrza ,ich przestrzeń będzie wypełniać
nowe powietrze ,będą pokazywać innym jak mozna oddychać prawdą i wtedy staną się zaproszeniem do nowego świata w którym moje słowa i słowa Ojca naszego będą atmosferą i przestrzenią wokół
wszystkich którzy przyjmą zaproszenie .

piękne jest to co mówisz ale
jak wiesz ludzie nie chcą słuchać prawdy ,nie lubią prawdy zwłaszcza o sobie ,jak oni mają
przyjąć zaproszenia ?jak im mamy rozesłać zaproszenia ?

tym ludziom zostanie pokazane powietrze którym oddychają teraz ,powietrze pełne kłamstwa,
fałszu ,obłudy ,zazdrości ,nienawiści ,sami zrozumieją że tym zatrutym powietrzem nie da
się już oddychać ,że nasza kochana ziemia przestaje już nim oddychać ,
dlatego każdy oddech tym powietrzem
będzie coraz trudniejszy ,coraz cięższy ,będzie zatruwał ich ciała ,odbierał siły ,
będzie to trwało tak długo
az zrozumieją czym oddychają
i wtedy poproszą o zaproszenie tych którzy będą je nieść w swoich sercach ,płucach ,
ustach.

rozumiem ze anomalie pogodowe i zmiana klimatu to efekt zmiany powietrza i wysyłania zaproszeń ?

ziemia oczyszcza powietrze a wraz z tym oczyszczaniem wysyła zaproszenia do wszystkich tych ,
którzy chcą oddychać nowym powietrzem .
tylko od was zależy ilu z was odetchnie nowym a ilu
zostanie oddychać starym powietrzem .zaproszenia zostaną rozesłane do każdego i każdy zdecyduje
czy je przyjąć czy odrzucić .
kiedy zabraknie starego powietrza rozpocznie się czas tych którzy
przyjęli nowe zaproszenia ,czas prawdy ,wolności i równości o jakiej mówiłem i o jakiej
mówili moi bracia i siostry .
niech ci którzy przyjęli nowe zaproszenia i oddychają nowym powietrzem niosą je innym ,
niech wypełnieni prawdą ,szczęściem ,światłem ,rozświetlają droge w tym ciężkim gęstym powietrzu
tak aby każdy kto zapragnie odetchnąć czystym powietrzem wiedział gdzie  iść i jak się nim
wypełnić ,

jak mamy zacząć oddychać nowym powietrzem ?

aby zacząć oddychać nowym powietrzem należy z płuc wypuścić stare powietrze ,
zrobić ostatni wydech ,
wolne płuca ,serce ,usta napełnią się zaproszeniem a nowe powietrze wypełni ciało i ducha
i każdy oddech stanowić będzie już nową atmosferę na ziemi,
nową przestrzeń ,stanie się nowym zaproszeniem dla innych
braci i sióstr,
tak dokonacie tego co zostało postanowione ,tak stworzycie arcydzieło Ojca naszego
tak będziecie zdrowi ,szczęśliwi ,wypełnieni prawdą ,światłem
i staniecie się wraz z naszą kochaną ziemią zaproszeniem dla wszystkich braci i sióstr
którzy będą chcieli odetchnąć nowym powietrzem ,
będziecie przystanią czystych ser ,płuc ,ciał i ducha ,jednością w czystości ,wspólnotą w jedności
światłem w mroku wszechświata ,zaproszeniem i dowodem na istnienie Ojca naszego i wypełni się to co zostało przekazane .

potem uśmiechnął się ,odetchnęliśmy wspólnie czystym pięknym powietrzem w świecie w którym
się spotkaliśmy i usłyszałem
zmiana powietrza ,klimatu ,atmosfery ,świadomości została przekazana wielu naszym
braciom i siostrom,jedni słuchają ,inni czekają ,ale wszyscy trzymają w swoich rękach zaproszenie
wystarczy ,że je przeczytają a otrzymają wszystko to co zostało zapowiedziane .

Dawno nie miałem takiego spotkania i ciesz się że nastąpiło ono teraz kiedy zmiana klimatu jest już widoczna
kiedy ludzie potrzebują wiary ,miłości ,prawdy ,nadziei i informacji co naprawdę dzieje się na ziemi
,Wiem że każdy z nas w swoich dłoniach trzyma zaproszenie do nowego świata ,że jedni już oddychają
powietrzem prawdy i zmian ,inni ciągle czekają ,jeszcze inni zachłyśnięci starym powietrzem
będą go bronić aby pozostało na ziemi bo im jest dobrze w tej gęstości i ciemności ,jednak
to co będzie tworzone i co się już tworzy to świat oparty na prawdzie a kiedy w sercu ,płucach
duszy istnieje tylko prawda to nie ma tam miejsca na fałsz ,kłamstwo ,oszustwo ,nienawiść ,zazdrość
choroby ,reinkarnacje ,więc po co trzymac w płucach stare powietrze?
na to pytanie każdy niech odpowie sobie sam ,im więcej z nas wypuści stare powietrze tym szybciej
nastanie to co zostało zapowiedziane ,czy warto marnować czas i oddech ? w/g mnie nie ,ale
każdy niech sam wybierze czy przeczytać zaproszenie czy je wyrzucić .









Komentarze

  1. "...aby zacząć oddychać nowym powietrzem należy z płuc wypuścić stare powietrze ,
    zrobić ostatni wydech..."
    czyżby miał na mysli przejście poprzez smierć?
    anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj oczywiście że nie ,miał na mysli zmiane na ziemi i że kazdy moze sie zmienic wydychając z siebie zazdrośc zawiśc ,nienawiść ,złośc agresje itd ,to wszyscko co uznanze zostało za norme nalezy wydmuchac raz na zawsze i napełnic sie miłoscią dobrocią prawda ,tam gdzie prawda tam nie ma juz klamstwa a jak nie ma klamstwa nie ma fałszu zazdrosci itd

      Usuń


  2. „Mistrzu kochany ” 30.10.03.Oława.

    Mistrzu kochany tak długo się znamy

    Powiedz mi z czułością co jest życia świętą powinnością

    Czy samo życie zanurzone w boskiej miłości obficie

    Bo każda inna powinność to wtórna życia czynność

    Żyjąc życiem codzienności każdego dnia dotykasz świętości

    Więc bez względu na to co się dzieje trzeba żyć i mieć nadzieję

    Bo każde życie jest świętością i największą życia powinnością

    Więc żyj z miłością a życie twe stanie się świętością

    I Bogu je dasz choć tylko jedno życie masz

    Bo od Boga je dostałeś i bogiem człowiekiem się stałeś

    Na obraz i podobieństwo swe stworzyłeś Boże mnie

    I dlatego moje życie jest tak ważne niesamowicie

    Dla mnie ,dla Ciebie Też

    I dla każdej istoty z którą tworzę boskie wspólnoty.

    Molekułka
    http://molekulka.blog.onet.pl/2008/11/10/mistrzu-kochany/

    Jezus jest moim mistrzem i opiekunem od dzieciństwa ,szczególnie dzień pierwszej komunii utkwił mi głęboko w sercu, to było moje pierwsze spotkanie z Jezusem i to on mnie prowadzi ,zawsze prosiłam i proszę Go "Zaopiekuj się mną mocno tak ,nawet jak nie będę chciała ,nie opuszczaj mnie ,nie zostawiaj "i wiem ,że jest zawsze ze mną i prowadzi mnie do Źródła.

    23.03.14.Oława

    „Dałeś mi skosztować ze źródła Twego”

    Dałeś mi skosztować ze źródła Twego

    I już nie potrafię żyć bez niego

    Z tylu źródeł pić próbuję

    Ale żadne mi nie smakuje

    Żadne ugasić nie jest w stanie

    Pragnienia które Ty wzbudziłeś we mnie Panie

    Pragnienie bezwarunkowej miłości prawdy i mądrości

    Z tylu źródeł pić próbuję

    Ale żadne Twemu nie dorównuje

    Oszukańcze samozwańcze

    Tylko mnie zwodzą i do rozpaczy przywodzą

    Nie chcę już niczego innego

    Tylko dostępu do źródła Twego

    Ty jesteś źródłem i nieskończonej energii oceanem

    Ty jesteś moim Stwórcą Ojcem i Panem

    Pragnienia mego nikt i nic ugasić nie jest wstanie

    Nawet ty Panie

    Bo im więcej z Twego źródła pić próbuję

    Tym większe pragnienie czuję

    Uzależniłam się od Twojej

    Bezwarunkowej miłości prawdy i mądrości

    I niech już tak zostanie na wieki wieków

    Amen

    Molekułka

    http://molekulka.blog.onet.pl/2014/06/06/dales-mi-skosztowac-ze-zrodla-twego/
    Pozdrawiam serdecznie.Adonaj:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?