Medytacja wybaczenia Ani Mikulskiej

Komentarze

  1. „ Wybaczanie” 20.04.02.Oława.

    O wybaczanie moje wybaczające
    Od początku do końca
    Odpuszczam winy winie
    A krzywdy krzywdzie
    Wybaczam niemoc niemocy
    Bezsilność-bezsilności
    Głupotę-głupocie
    I bezczelność-bezczelności
    Wybaczam każdemu istnieniu
    Jego istnienie
    Wybaczam sobie wszelkie wybaczanie
    Niech wola twoja nie moja
    Boże się stanie
    Niech wszechświat istnieje
    Z mocy istnienia
    Niech nas uchroni od potępienia
    A ty wielki Boże w sercu swego istnienia
    Zachowaj nas od zapomnienia

    Molekułka
    http://molekulka.blog.onet.pl/2010/03/29/usmiechaj-sie-przez-lzy/


    Myślę,że najważniejsze jest wybaczanie ,a szczególnie sobie samemu ,ja od tego zaczynałam,bo jak nie wybaczymy (nawet jeżeli nie jesteśmy świadomi win z poprzednich wcieleń )to nie zaakceptujemy i nie pokochamy siebie ,a nie akceptując i nie kochając siebie nie zaakceptujemy i nie pokochamy innych
    To był jeden z moich pierwszych wierszy napisany w kwietniu 2002r. pisać zaczęłam w marcu 2002r i piszę po dzień dzisiejszy ale nadal nie mam pojęcia skąd się to bierze ,nigdy w życie bym nie uwierzyła ,że będę pisać wiersze ,a właściwie to czasem myślę ,że ja je tylko zapisuję a dyktuje mi je jakiś anioł podobny do Ciebie Aniu,gorąco Cie pozdrawiam ,piękne i proste są Twoje medytacje lubię Cię bardzo i cenię a szczególnie twoją wiedzę ,życzliwość i prostolinijność a szczególnie Twój ujmujący uśmiech .
    Dedykuję Ci mój ulubiony wierszyk o uśmiechu ,o radości i uśmiechu mam sporo wierszy,ale ten to taki cukiereczek ,ulubiony.


    06.03.10.Oława.

    „Uśmiechaj się nawet przez łzy”

    Uśmiechaj się nawet przez łzy z uśmiechem do twarzy ci

    Uśmiech odmładza ujmuje lat zdobi człowieka jak kwiat

    Szczery prawdziwy uśmiech to pocałunek duszy

    Na widok którego nawet kamień się wzruszy

    Więc uśmiechaj się do ludzi i do kamieni

    Uśmiech tak dużo może zmienić

    Molekułka
    Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam pocałunek duszy:))niechaj Twoje serce wzruszy:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?