WSPÓLNA MODLITWA I MEDYTACJA DLA UWOLNIENIA SIĘ Z KARMY I ROZŚWIETLENIA ...







prosimy cie Boże zęby cała miłość którą stworzyliśmy i byliśmy obdarzeni  w

poprzednich wcieleniach została połączona i tchnięta w nasze obecne wcielenie ,prosimy aby każdy

z licznych kawałków zdobytej wiedzy stał się żywą historią tego kim obecnie jesteśmy .niech nasze

jestestwo będzie pełne i kompletne .



NOWA DROGA

BOŻE TY MNIE STWORZYŁEŚ I DAŁEŚ MIŁOŚĆ ,WIARĘ ,SWOJE BŁOGOSŁAWIEŃSTWO ,POMÓŻ MI TERAZ WYBRAĆ

DROGĘ DLA SIEBIE I DLA DOBRA INNYCH TWOICH CUDOWNYCH DZIECI ,OFIARUJE CI SIEBIE I MOJĄ DUSZĘ ABYŚ

WLAŁ DO NIEJ MIŁOŚĆ,NADZIEJĘ,SIŁĘ I ODWAGĘ DO ZMIANY MOJEGO ŻYCIA I ZYCIA INNYCH TWOICH DZIECI

DZIĘKUJE CI ZA WSZYSTKO CZYM MNIE OBDARZYŁEŚ I WSKAŻ MI DROGĘ ABYM MÓGŁ SIĘ DZIELIĆ TYM Z INNYMI

DZIEĆMI TAK ABY WZRASTALI W SZCZĘŚCIU RADOŚCI ZDROWIU I ŚWIETLE.NIECH WSZYSCY RAZEM BĘDZIEMY SWOIM

UZUPEŁNIENIEM I DOPEŁNIENIEM W TEJ PODRÓŻY.





SPOSÓB NA ZMIANĘ SIEBIE



należy wyczyścić głowę ze wszystkich mysli ,uśmiechnąć sie do siebie i powiedzieć

 starej (podaj imie) juz nie ma odeszła

ze wszystkim co przy niej było i co było w niej .teraz jest nowa cudowna istota która idzie z boskim

błogosławieństwem i wiarą w siebie i ŹRÓDŁO PEŁNE MIŁOŚCI ,OBFITOŚCI ,SZCZODROŚCI

 ,niech szczęście wypełni moje ciało , umysł ,ducha

i serce a radość będzie gościć na mojej twarzy .

i to trzeba zrobić z wiarą.

Komentarze

  1. wspaniale! dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem na każdej medytacji i modlitwie - dlaczego zawsze mam szarość przed oczami, nigdy nic mi sie nie pokazuje :( anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj szrośc to blokady brak wairy w środku ,do medytacji podchodzi sie z wiara ze to ja potrafie wszytko rozswietlic ,zmienic i zadna szarosc ciemnośc nie ejst większe od śwaitła ,ja kreuje i moge wszytko bo jestem w boskim przepływie światła ,pzodr

      Usuń
  3. Witaj serdecznie Aronie. Doskonałe filmy, podziwiam Twoją wiedzę i wszystkie Twoje cudowne potencjały. Chętnie wprowadzam wszystkie rady w swoim życiu i staram się rozświetlać innych. Często w internecie wspierałam różne akcje, różne wydarzenia, ale niepotrzebnie wysyłałam swoją energię w miejsca gdzie ona się marnuje. Postanowiłam skierować trochę mojego zaangażowania i zrobiłam na początek dwie grafiki z modlitwami, które podałeś ostatnio. Będę zaszczycona, jeśli ktoś z nich skorzysta. Pozdrawiam serdecznie. Linki podaję tutaj – bezpośrednio do grafiki. http://wgrajo.pl/img/drogavuv.jpg
    http://wgrajo.pl/img/zmianasieb.jpg

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?