życie po śmierci ,dusza ,gdzie idziemy – medytacji 18,10,2014


pokazano mi to wszytko co opisuje poniżej i powiedziano że przyjdzie czas aby to opublikować ,dzisiaj dostałem wiadomość aby spróbować to opublikować na INNE MEDIUM ,jeżeli sie nie pojawi ,trudno ,przyjdzie czas że admin zrozumie co się dzieje ,ale dla was kochani zamieszczam cały ten artykuł ,tym razem pokazano mi świat po śmierci ,opisałem to co widziałem natomiast powiedziano mi że zawsze każda dusza może zostać zabrana przez swoją główną dusze ,że może zaraz po śmierci spotkać istotę duchową ,może spotkać świadomość bliskiej osoby ,zawsze mogą odstąpić od ustalonych ścisłe reguł ale w większości przypadków odbywa sie to tak jak mi pokazano ,poniżej artykuł z IM .
Wielu z nas zastanawia się co nas czeka po śmierci ,mimo że osób które opisują to co widziały podczas śmierci klinicznej jest dużo ,reszta ludzi jakoś nie bardzo im wierzy w to co mówią ,pytanie brzmi dlaczego ? czego boimy się tak bardzo że ignorujemy przesłania od osób ,którym dane było zobaczyć drugą stronę i to co nas tam czeka .postaram sie odpowiedzieć na to pytanie ,ponieważ tak jak wielu innym ludziom tak mi też dane było zobaczyć co jest po drugiej stronie ,nie przeżyłem śmierci klinicznej ale dzięki medytacjom zostałem zabrany na drugą stronę .Gdy zapytałem przewodnika który objaśniał mi cały tamten świat ,dlaczego zostałem tu zabrany ,usłyszałem :że nadszedł czas aby ludzie wiedzieli co się dzieje po śmierci ,nawet jeżeli to co powiesz zostanie wyśmiane czy z ignorowane, zawsze będą mieli to juz w świadomości ,gdy przyjdzie dzień ich odprowadzenia (śmierci) natychmiast przypomną sobie o tym co przeczytali lub usłyszeli na temat tego świata ,wielu zobaczy to co ty i wielu będzie o tym mówiło ,abyście zaczęli traktować śmierć jak etap w rozwoju duszy a nie koniec drogi ,ilu z ludzi nie rozumiejąc istoty śmierci po stracie kogoś bliskiego ,przestaje żyć tylko trwa przy życiu? ,ilu z nich jest nieszczęśliwych do końca swoich dni? ,dlatego im więcej dane wam będzie poznać tym szybciej zrozumiecie jak wielki jest geniusz tego co to stworzył i że wiara daje siłę i radość a nie umartwianie się i nieszczęście .
W poprzednich moich artykułach opisywałem na czym polegają medytacje ,są też takie w których to co się dzieje jest po za kontrolą ,nie można się wybudzić zanim nie zostanie do końca powiedziane lub pokazane wam to co chcą abyście zobaczyli ,tak było tym razem ,medytacja po za kontrolą ,po to aby przekazać nam wiedzę jaką powinniśmy znać aby łatwiej było zaakceptować to co każdego z nas czeka.
W medytacji zawsze startuje się ze swojego ulubionego miejsca ,bezpiecznego ,które jest w pełni pod kontrolą ,z którego zawsze można przerwać medytacje bez żadnych konsekwencji ,tym razem kiedy znalazłem się w swoim miejscu nagle zapadła ciemność ,próbowałem przywrócić miejsce startu ,Nirvanę ale nie dawałem rady i usłyszałem głos ,”nie bój się,zostaw niech obraz płynie” ,wiedziałem już ze czeka mnie niezwykła podróż ,za chwile w mroku rozbłysło światło ,podszedłem do niego i wszedłem w nie ,znalazłem się nad drogą gdzie był wypadek samochodowy ,obok mnie nad drogą pojawiała sie postać ,zapytałem :kim jesteś usłyszałem ,opiekunem i przewodnikiem dusz ,poprowadzę cię dzisiaj przez ten świat ,
CO STAŁO SIĘ NA DRODZE? widzisz śmierć ludzi w wypadku ,widzisz ciała we wraku i dusze obok nich ,zobacz co robią dusze ? patrzyłem jak dusze ludzi próbowały szarpać swoje ciała ,jak próbowały zaczepiać ludzi ,gapiów ale niczego nie mogły złapać do ręki ,przenikały przez świat materii jaki znamy ,za chwilę nad nim pojawiło sie jasne światło ,było nie widoczne dla ludzi ale dusze widziały je dokładnie ,ale nie weszły w nie ,zaczęły sie wycofywać i znikły ,za chwilę widziałem jakby miasto i dom w którym te dusze przebywały ,wiedziałem już gdzie jestem i jaki to świat i co będzie mi pokazane dlatego zacząłem zadawać konkretne pytania przewodnikowi .
TE DUSZE NIE WESZŁY W ŚWIATŁO A POWINNY ,DLACZEGO UCIEKŁY OD ŚWIATŁA ? widziałeś śmierć ludzi nieświadomych ,bez wiary ,którzy byli mocno przywiązani do życia na ziemi ,tak mocno ze nie chcieli wracać do światła .Wiele takich dusz jest na ziemi a teraz kiedy ziemia jest oczyszczana i uwalniana jest wasza świadomość, musicie wiedzieć co powinniście robić po śmierci ciała . wiele takich dusz potem błąka sie po domu ,koło swoich bliskich ,są tam do momentu aż zrozumieją że śmierć to etap a nie koniec i zaczną szukać drogi do światła .
CO SIĘ DZIEJE JAK ZROZUMIEJĄ ŻE MUSZĄ IŚĆ DALEJ? po tym pytaniu przenieśliśmy się nad jakieś miasto gdzie domy były jakby ze mgły ale w nich paliło sie jasne światło większe niz wtedy nad wypadkiem ,a do tego światła płynęły dusze ,masę dusz ,przenikały przez domy ,ulice ,samochody ,miasto dla nich nie istniało płynęły do światła i wchodziły w nie
ROZUMIEM ŻE TO PRZEJŚCIE NA INNY POZIOM ?tak to portale rozsiane po całym waszym świecie ,kiedyś były oznaczone i nikt nie zakłócał ich energii ,teraz są w miejscach gdzie nie powinny być ,są zabudowane ,co powoduje że ludzie którzy mieszkają przy portalu ,widzą to czego nie powinni widzieć ,wielu zostało przestraszonych ,bo dusza która odeszła nieświadomie z ziemi ,lub została np zamordowana chce przekazać swoją krzywdę komuś a gdy widzi kogoś na portalu wówczas korzysta z energii jaka tam jest i materializuje się w waszym świecie .dlatego tak ważna jest harmonia i spokój tych miejsc a także ich odosobnienie .
GDZIE PROWADZĄ TE PORTALE ? po tym pytaniu błyskawicznie przeszliśmy przez jeden z portali ,błysk światła i poczułem olbrzymi spokój ,ulge ,czułem się bezpiecznie jak nigdy dotąd ,zobaczyłem coś podobnego do nieba ,jakby jasnoniebieską przezroczystą podłogę i dookoła białą przestrzeń zmieniała kolory na jasnoniebieski,wszytko było jakby zawieszone w powietrzu ,dusze przesuwały sie w kierunku przewodników ,do niektórych dusz podłączały sie inne dusze i od razu te dusze uspokajały się ,radowały ,
ROZUMIEM ŻE TO ICH BLISCY DLATEGO TAK SIĘ CIESZĄ? tak gdy dusze w nieświadomości, mimo tego co czujesz, maja jeszcze jakieś obawy wówczas wysyłane są do nich ich dusze pokrewne ,znajome ,aby ich uspokoić i przygotować na to co je czeka .
CZY ZAWSZE TU TRAFIAMY PO TYM JAK WEJDZIEMY W ŚWIATŁO ? nie to gdzie traficie zależy od tego jak dusza żyła w tym wcieleniu ,jaką jest duszą ,z jakiego poziomu ,strefy, zeszła na ziemie ,zrozumiesz jak zobaczysz wszystko .
JAKI TO POZIOM ? poziom 2, przywrócenia świadomości ,pokazania wszystkich dobrych i złych rzeczy jakie zrobiła dusza będąc w ciele ,przejścia dalej po naukę na kolejne wcielenia .Widziałem jak inni przewodnicy przy każdej duszy wyświetlali jej co robiła a co powinna zrobić ,jakby 2 obrazy obok siebie ,hologram tak rzeczywisty że można było poczuć emocje jakie towarzyszyły danemu obrazowi ,to przesuwało sie błyskawicznie ,strefa koło duszy ciemniała lub rozjaśniała się w zależności ile dobra a ile zła zrobiła będąc w ciele ,ale przeważnie wszystkie strefy były jasne ,jakby przeważały dobre doświadczenia .
GDZIE ONI IDĄ DALEJ ? idą po naukę ,po nowe doświadczenia ,po odblokowanie świadomości z poprzednich wcieleń ,to poziom dla dusz ,nieistotny teraz dla ciebie .
Nagle wszytko sie zmieniło ,widziałem kawałek tego samego świata ale połączonego z mrokiem z ciemnością ,sam widok tego połączenia był juz nieprzyjemny ,a to co stało w mroku było przerażające ,
GDZIE JESTEŚMY ? to poziom gdzie trafiają dusze samobójców ,dusze które wyrządziły więcej zła niż dobra ,pomyślałem wtedy ,ludzie czynią zło innym myśląc że ta krzywda jaką zadają tu na ziemi jest najgorsza i nic gorszego ich spotkać nie może ,patrząc na to co stoi w mroku wiedziałem że to co zobaczę za chwilę będzie najgorszą rzeczą jaka można oglądać .pojawiła sie dusza ,była to dusza samobójcy ,stała na połączeniu 2 światów ,przed nia zaczął sie wyświetlać hologram widziałem jak umiera i co mogła by zrobić aby żyć dalej ,widziałem jej doświadczania których nie zrealizowała ,czułem jej strach i lęk przed tym co ja czeka ,
DLACZEGO STOICIE RAZEM ŚWIATŁO OBOK MROKU I CZEMU MA TO SŁUŻYĆ ?ten kto zmienia doświadczenia duszy ,ten kto burzy porządek ,to ten który nie ma wiary w Stwórce ani w zło ,gdyby miał wiedział by że każde nieszczęście to tylko wskazówka i droga do rozwoju duszy ,że dobro jest zawsze przy was tak jak mrok i że tylko wiara w to że nie jesteście sami pozwala wam dobrze wybrać.widząc zło każdy powinien wiedzieć że istnieje dobro ,a skoro dobro i zło zawsze jest przy was to tak samo jest tutaj w poziomie gdzie dusza nie przedostała się przez ciało ,przez rozum ,gdzie dusza nie miała dość motywacji do pracy ,gdzie byla za słaba aby wybrać dobrze i skierować całą istotę do pracy którą obrała ,dlatego pokazane jest jej to gdzie może trafić i tu czuje zło i dobro takie jakie zostały naprawdę stworzone a nie takie jakie tworzone jest w materii ,w światach. po chwili pojawiła sie inna dusza ,znów zaczęło sie wyświetlać przed nia wszytko co robiła ,tym razem trwało to błyskawicznie i nagle z mroku cos chwyciło ta energie ,poczułem przeraźliwy strach ,ta dusza została wciągnięta do mroku .
CO Z NIĄ BĘDZIE ? powróciła do mroku ,tam skąd przyszła ,dane jej było wcielenie aby móc zobaczyć dobro i móc zmienić swój poziom ,ale wybrała mrok i zło ,więc jest tam gdzie jej miejsce . Kolejny raz przenieśliśmy się tym razem panował zupełny mrok ,ale to co było w mroku co czuło sie koło nas było przerażające ,mimo tego że byłem z przewodnikiem czułem olbrzymi strach przed tym co było koło nas .
CO TO ZA POZIOM ? to poziom mroku ,nie ma tu światła ,to co jest w mroku to istoty które go tworzą i dla niego pracują ,to istoty które uczą duszę z mroku tego jak tworzyć zło ,jak stać się istotą demoniczną ,tak jak dobro ma poziom dla dusz tak mrok ma poziom dla dusz które przeszyły na jego stronę ,
CZY TO PRAWDA ŻE JEŻELI KTOŚ PO ŚMIERCI WIDZI CIEMNOŚĆ BEZ ŚWIATŁA TZN ŻE TRAFI TUTAJ ? tak ,to droga tutaj ,to połączenie które nie ma światła ,po śmierci taka dusza czeka na światło ,mimo tego jak żyła i ile krzywdy wyrządzała ,zawsze czekają na światło ,gdy nadchodzi to co stoi koło nas ,wie że nie będzie światła ale cierpienie .ta nadzieja przez krótką chwilę ma jej uzmysłowić że warto żyć dla światła a nie dla mroku ,zwłaszcza że w każdym wcieleniu widzi dobro i zło i zawsze może wybrać dobro .
przenieśliśmy się znów błyskawicznie na przepiękna łąkę gdzie było wiele radosnych dusz ,ten krajobraz zmieniał sie błyskawicznie na rajski ,przepiękny ,CO TO ZA POZIOM ? to jeden z poziomów dla dusz doświadczonych ,które odchodzą świadomie z ciała ,te dusze nie czekają na tunel ,portal ,one od razu same tworzą światło i świat po śmierci ,wchodzą w światło i juz po drugiej stronie znajduje sie to co ona chce widzieć ,to dusze które przepracowały swoje wszystkie doświadczenia ,które schodząc wybrały tylko światło i potrafiły przeprowadzić tak swoją istotę aby wrócić do światła i czynić własny świat tutaj . popatrzyłem na swojego przewodnika i zapytałem A KIM TY JESTEŚ ? jesteśmy istotami zwanymi przez was obcy lub kosmici ,każda rasa ma swój stopień udoskonalania duszy i siebie ,gdy przechodzimy cały proces reinkarnacji w rasach cielesnych ,następuje świadome przejście w rasy bezcielesne ,a ponieważ nie mamy zabawek tak jak wy ,naszym udoskonalaniem się jest praca w astralach wielu planet ,pomagamy duszą przejść dalej ,pomagamy utrzymać porządek w astralach planet ,to pozwala nam pamiętać że nie jesteśmy bogiem ale jednym z jego dzieci ,pozwala nam mieć styczność ze złem tak aby o nim zawsze pamiętać ,pozwala nam rozwijać się na etapie duchowym a nie tylko świadomości ,powiedziano wam że ten świat należy do aniołów ,archaniołów ,istot duchowych i to prawda bo każde z tych istot ma prawo wejść w każdy świat astralny w tym wszechświecie ,ale aby to zrozumieć przejdźmy dalej .Przenieśliśmy się na kolejny poziom ,tutaj dusze była jakby połączone z istotami obcymi ,widać było planety ,inne rasy ,
CO TO ZA POZIOM ? tu dusze które schodziły zawsze na tej planecie ,uczą się bycia w ciałach razem z innymi świadomościami ,poznałeś wiele świadomości obycch w ludzkich ciałach ,jest ich teraz duzo na ziemi ,dusza musi nauczyć się współpracy z takimi świadomościami w danym ciele, dlatego te dusze maja osobny poziom ,tutaj mogą łączyć się ze świadomościami ras o wyższym rozwoju niż wy ,z rasami które mogą przesłać swoją świadomość na inna planetę lub do astrala innej planety i aby ta świadomość mogła zacząć funkcjonować w świecie materialnym na ziemi ,dusza z ciałem ludzkim musi nauczyć się łączenia z nią i wówczas spełnić nie tylko swoje zadania ale też tej świadomości pomóc w rozwoju ,po śmierci ciała taka dusza i świadomość obca wracają na ten poziom
.KOLEJNE poziomy które mi pokazano byly podobne do tego ,z tym że w następnym dusze mogły wybierać planety i ciało istoty obcej i mogły zmienić kolejne swoje wcielenie z ziemi na inna planetę ,warunkiem był tylko wymiar zbliżony do potencjału duszy ,tak aby mogła w nim egzystować i się rozwijać ,OSTATNI POZIOM BYŁ NAJPIĘKNIEJSZY PONIEWAŻ MOŻNA BYŁO OD RAZU PRZENIEŚĆ SIĘ DO ŚWIATA DUCHOWEGO ,PO ZA WSZECHŚWIAT TO brama jaką ma każda planeta ,każdy świat aby dusze mogły zobaczyć dla kogo pracują i mieć dostęp do istot których nie zobaczą na planetach ,do istot które sa bezpośrednio przy STWÓRCY ,które przekazują od niego zadania ,teraz gdy mamy czas zmian na ziemi ,na tym poziomie nie było dusz ,gdy zpytałem o to ,usłyszałem że te dusze sa najbardziej doświadczonymi duszami dlatego pracują aby inne mogły sie tak rozwinąć jak one ,więc rzadko odpoczywają bo praca dla nich stanowi największą radość ,one maja kontakt z cały światem duchowym ,obcym ,dlatego ich postawa jest wzorem dla młodych dusz .ZAPYTAŁEM ale przecież główna dusza dzieli się na mniejsze więc jak to jest z tymi świadomościami małych części ?POKAZANO mi moja główną dusze która była jakby w strefie ,która widzi i kontroluje wszystkie swoje małe części ,widzi wszystko co sie dzieje ,ciężko opisać energię która przenika przez planety ,domy ,to jakby tysiące obrazów we mgle która sie porusza i faluje ,każda mała świadomość może stanowić odrębna część i rozwijać się osobno az do momentu kiedy zrozumie że jest częścią wielkiej istoty ,to zrozumienie przychodzi szybko jezeli dusza wypełnia zadania .potem sie jednoczą i gdy wszystkie części sa w komplecie wówczas dusza wraca do strefy zwanej rajem ,do strefy gdzie staje się częścią myśli źródła ,gdzie może znów stanowić nowy początek lub koniec w tym wszechświecie .
CZY można to zrozumieć ludzkim umysłem ? dla jednych to będą bajki ,dla innych prawda ,jedno jest pewne każdy z nas przekona sie jak jest po drugiej stronie ,ale czy warto ryzykować czyniąc zło tu na ziemi ? opętania dowodzą że demony to potężna siła ,ich świat jest bezlitosny i przerażający ,a skoro istnieją i dają nam znac od wieków tu na ziemi ,to chyba głupotą jest myśleć że za zło wyrządzone drugiemu nic nam nie grozi , nawet jezeli nie odpokutujemy w tym życiu to na pewno siądziemy na wózek w następnym . bo jak wytłumaczyć to ze ktoś się rodzi szejkiem a ktoś niepełnosprawnym ?i tylko na 1 życie ? po co ? dlatego mamy czas gdzie dane jest nam zobaczyć wszystko co było przed nami ukrywane i abyśmy dzięki tej wiedzy wykorzystali swoją szansy na lepszy los .

Komentarze

  1. Widzisz, to o czym piszesz dla mnie ma sens. Pisałam wcześniej komentarz, o istocie, która coś mi tłumaczy. Jest jeszcze jedno. Życie tu na ziemi, jest formą czyśćca. Twoja dusza przyszła tu, aby czegoś się nauczyć, zdobyć doświadczenie i zrozumieć. Ma na to określony czas, ale jeśli zrozumie szybciej odejdzie. Np w wypadku, nagłej chorobie. Ja np.wiem, że jestem już na końcu swojej drogi. Jest tu jednak dla mnie jeszcze zadanie, które znam. Opanowanie swojego wewnętrznego mroku/grzechu. Kiedy matka traci malutkie dziecko, prawdopodobnie w poprzednim wcieleniu, nie doceniała macierzyństwa. A to maleńkie dziecko, zostało do niej zesłane, żeby pomóc jej zrozumieć. Ono było na końcu drogi i wybrało sobie to ostatnie wcielenie.
    Jeśli chcesz się ze mną skontaktować zostaw mi adres mailowy. Odezwę się

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?