pierwsze komentarze na inne medium i zmiany na ziemi


w styczniu 2014 roku poproszony zostałem aby zacząć komentować posty na stronie INNE MEDIUM I ZMIANY NA ZIEMI bo tam spotykają się dusze które szukają swojej drogi ,wiedzy ,dusze które pogubiły się ,dusze z podłączeniem świadomości obcej itd i po roku czasu wiem że Góra doskonale wie gdzie są te istoty które maja tworzyć nowy czas i pomagać innym dlatego na blogu dodam te najważniejsze przesłania które zamieszczałem na tamtych portalach ,będę zamieszczał to chronologicznie tak jak pisałem na inne medium i zmiany na ziemi.
opis tego co pokazano mi w medytacji :.Miałem w medytacji przyjemność 2 krotnego spotkania sie z istotami (DAGONOWIE) które zamieszkują dno oceanu i są one najbardziej pokojowymi i rozwiniętymi istotami na ziemi ,natomiast pod ziemią żyje kilka ras i to nie w jednym poziomie ale w 3 ,nas jako najsłabiej rozwiniętych i jako stworzonych przez nich wiele lat temu do pracy niewolniczej dali na sama góre bo nikt po nas nie będzie płakał jak jakiś meteoryt lub sami siebie zlikwidujemy,natomiast to co dzieje sie teraz jest dowodem na to że od stycznia 2014 zaczęła się nowa era i będzie tworzony nowy świat i na ziemi są już prawie wszyscy prorocy ,osobiście znam Henocha,Ezekiela,Eliasz , jest Mojżesz(PAPIEŻ FRANCISZEK),oraz reinkarnacja Maria (matka Jezusa,dar Jezusa(enila) został odrzucony przez osobę ale może On korzystać z reinkarnacji Henocha .Istoty pod ziemią wiedzą że zaczęła sie walka dobra ze złem jakie jest na ziemi we wszystkich rasach i co najfajniejsze to walka zaczyna sie od ludzi czyli istot najmniej szanowanych na Ziemi ,STWÓRCA w swej mądrości chce udowodnić rasom wyższym ze dla Niego każda rasa jest równa i kochana ,każda ma duszę i to tylko one przebywają z nim w bezpośrednim kontakcie w raju (widziałem poczekalnie dusz w medytacji ,ich radość,przeżycia i proces czyszczenia do kolejnych doświadczeń) żadna istota cielesna nie wchodzi do raju ,po ciele następuje byt w postaci istot  BEZCIELESNYCH aż do połączenia wszystkich cząstek jednej duszy w całość i to ona wraca do poczekalni ,oczywiście każdy z nas ma w sobie cząstkę wielkiej duszy ,(gdybyśmy mieli całą to pod podpisaniu cyrografu ZŁO otrzymywało by całość i juz nie byłoby świata a tak otrzymuje tylko kawałek) stad walka a każdy kawałek duszy ,teraz na Ziemi trwa dematerializacja społeczeństwa ,stąd kryzys ,upadek dużych firm ,przez kolejne klęski żywiołowe upadną ubezpieczalnie ,wszytko co zostało zbudowane na oszustwie runie ,ale do tego potrzebne są narzędzia i nimi są wybrani ludzie którzy zgodzili sie na takie poświecenie i prace .Każdy może dowiedzieć się jak to jest naprawdę iść zgodnie z wola STWÓRCY z doświadczeniem swojej duszy  ,może otrzymać dar,potencjał  ,ja swój otrzymałem na warsztatach świadomości i wyższego ja  , dzięki nim otrzymałem dar jasnowidzenia i wiedzy ,mój przyjaciel leczenia ludzi ,drugi widzenia i niszczenia demonów ,dlatego zamiast pisać i obrażać się nawzajem zacznijcie rozwijać sie duchowo a będziecie wiedzieć o wszystkich tajemnicach tego świata ,bo wszytko to co wam wmówiono że nie istnieje to prawda a to co widzicie to mistyfikacja .
wówczas jeszcze nie wiedziałem jak prawdziwe będą te słowa ,teraz patrząc na to co się dzieje na świecie widać że stary system upada a nowego nikt nie może pojąć ,dlatego w kolejnych przekazach zaczęli wyjaśniać nam wszystko.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?