SAMO OCZYSZCZANIE SIĘ Z NEGATYWNEJ ENERGI ,JĘZYK SERCA

Komentarze

  1. Jak dla mnie pierwsza część lepiej brzmi, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza część bardziej wyraźna

    daglezja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w/g mnie to 1 czesc brzmi lepiej..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Martą :) lepiej w wersji początkowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest looz ;> w koncu nie ma pogłosu

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie również I część lepiej brzmi. Dziękuję, Marcinowi i Tobie o przypomnieniu ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, słyszę lepiej w drugiej części, nie wysilam słuchu żeby usłyszeć każde słowo wyraźnie, pewnie wiek robi swoje. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. A Ja chcialam Ci bardzo podziekowac Aronie za to co robisz dla ludzi. Nie ma teraz na Ziemi zbyt wielu istot, ktore obecnie pomagaja ludziom w tym jakze niepewnym i wyjatkowym czasie gdy tak wiele osob jest mniej lub bardziej zagubionych i zagonionych. Wierze w to, iz Twoja misja nigdy sie nie skonczy a przypominanie i pomaganie m.in. jak w koncu zbalansowac swe cialo materialne (fizyczne) oraz umysl czlowieka, jego mysli z cialem niematerialnym czyli z energia jest po prostu nieocenione i bezcenne. Bardzo dziekuje.
    PS. Moim zdaniem druga czesc miala zdecydowanie lepsza jakosc dzwieku.
    AK

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Aronie,pisze nie w temacie ale nurtuje mnie jedno pytanie. Jak to jest z zaloba po zmarlych? Czy rzeczywiscie po smierci bliskich powinnismy chodzic ubrani przez rok w ciemne ubrania, nie uczestniczyc w uroczystosciach czy spotkaniach ze znajomymi? Moim tokiem rozumowania zalobe nosi sie w sercu I kazdy na swoj sposob ja przezywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żałoba otwiera im droge dalej ale modlitwa ,dlatego prośba za nich daje więcej niz sztuczna żałoba na pokaz .dlaczego ja mam ponosisz konsekwencje czyiś wyborów ? każdy umiera i idzie sobie dalej a skoro śmierci nie ma to o jakiej żałobie mowa ?

      Usuń
  10. Według mnie lepiej brzmi część druga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?