REINKARNACJA ,DLACZEGO URODZIŁEM SIĘ W POLSCE?

Komentarze

  1. Aron książka Rozmowy z Bogiem Neale Donlad Walsch, co sądzisz?
    prosze o odp
    Pozdrawiam Cie i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z doświadczenia powiem, że przy atakach , tzw. " Paraliżach sennych" najlepiej (przynajmniej u mnie) działa:
    " DAJ MI SIŁĘ JAKĄ DAWAŁEŚ SWOIM ARCHANIOŁOM"

    yo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdarzało się tłumaczyć, żeby zwróciły się do światła, do Jezusa, dlatego miło mnie zaskoczyło jak Aron to zaproponował.

      Usuń
    2. Wlasnie nie pomyślałem w ten sposób....

      Usuń
  3. Aronie czy moglbys opisac krotko jak wygladaja Plejadianie? dzieki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większośc z nich jest w cialach ludzkich ,natomiast ja widzialem tylko kilka razy wysocy ,humanidlani ,ciala pólprzezroczyste jakby pod ich skóra byla czasami enenrgia kolorowa ,oczy duze i jakby trójwymiarowe ,takie głębokie jak mają dzieci na nowy świat ,podobni do nas ,cięzko opisać kogoś kogo sie widzi przez kilka sekund ,nie rozmawialem z nimi ponieważ sami są na wyborze ,w końcu rozsypali sowją planete wiec teraz sami sa na nauce .pzodriawma

      Usuń
    2. dzięki przyjacielu :)

      Usuń
  4. Witam. Mam do Pana pytanie: czy jesteśmy w stanie dowiedzieć się kim byliśmy w poprzednim wcieleniu ?. Wiem, że z założenia chrześcijaństwa takie pojęcie nie istnieje a obecne życie jest unikatowe i najważniejsze, czego nie kwestionuje. Nie mniej jednak od wielu lat czuje jakby moja dusza miała więcej lat niż mam w rzeczywistości. To nieodparte uczucie prowokują również sny, w których widzę siebie jako inną osobę/osoby, często posiadającą zdolności paranormalne a także wewnętrze przejmujące uczucie z jednej strony tęsknoty z drugiej uczucie olbrzymiego lęku, którego nie umiem zdefiniować, gdyż nigdy nie towarzyszyło obecnemu życiu. Takie sytuacje nasiliły się po okresie medytacji, której już nie stosuje. Trudno to wyjaśnić w jednej informacji ale Pana odpowiedź bardzo mi pomoże. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aronie, czy pająki to są zle energie ,klątwy jak niektórzy twierdza? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj kiedys bałem się pająków ,zabiajełm je od razu ,teraz łapie je i wypuszczam na dwór ,tak samo jak muchy ,owady itd ,nie widze w nich złego tylko cos co zostało im przypisane ,

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?