czas zmian -rozwój duchowy -Bóg - 2016 -świat bez chorób -PRZEKAZ TU I TERAZ 2016

Komentarze

  1. Trafiłam na Pana poprzez słowa Pani Ani "że ufa Panu" i tak teraz studiuję Pana przekazy. Można powiedzieć, że coś niesamowitego ale wiadomo, że nic nie dzieję się bez przyczyny - tak więc ostatnio zawaliły mi się pudełka i okazało się, że winna leżała po stronie jednego pudełka gdzie miałam drobiazgi z przeszłości. Stwierdziłam, że jednak chyba muszę je jeszcze raz przejrzeć i zweryfikować, a więc zabrałam się do tego teraz i dla przyjemności włączyłam ten filmik :-))) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje Aronie za to,ze nareszcie I Polska ma Ciebie I moze sluchac wyzsza prawde. Ucieszylam sie bardo ze znalazlam na YouTube przekazy po polsku . Zgadzam sie I rozumiem to co przekazujesz.Ja od 2 Lat slucham przekazy channeling tylko w jezyku angielskim jest wiele osob ktore glosza te sama prawde tylko kazdy jest Inny wiec glosi ja w individually sposob. Wiec swiadomosc podnosi sie na calym swiecie. 2016 dla mnie osobiscie jest rokiem Diamentowego Serca widze bardzo czesto moja czakre serca w ten sposob. Pozdrawiam I do uslyszenia. Dorota , New York

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Aronie za to,ze nareszcie I Polska ma Ciebie I moze sluchac wyzsza prawde. Ucieszylam sie bardo ze znalazlam na YouTube przekazy po polsku . Zgadzam sie I rozumiem to co przekazujesz.Ja od 2 Lat slucham przekazy channeling tylko w jezyku angielskim jest wiele osob ktore glosza te sama prawde tylko kazdy jest Inny wiec glosi ja w individually sposob. Wiec swiadomosc podnosi sie na calym swiecie. 2016 dla mnie osobiscie jest rokiem Diamentowego Serca widze bardzo czesto moja czakre serca w ten sposob. Pozdrawiam I do uslyszenia. Dorota , New York

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzielisz Aronie ludzi na OOU (otwarty, oświecony, uduchowiony), a gdzie są NNW (nic nie wiedzący). Tak na prawdę jakbyś mógł określić w przybliżeniu procentowo jak to wygląda w Polce! Jeśli nie wiesz to poproś swoich przewodników niech Ci powiedzą.
    Będziemy mieli punkt startowy. Zobaczymy jak to będzie w XII, 2016r.
    Ja osobiście, zaliczył by siebie do pierwszego O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj nie dziele ludzi tylko pokazuje róznice w nazwach ,często ludzie nazywaja sie jestem uduchowiony a okazuje sie ze po krótkiej rozmowie nie ma to nic wpsólnego z uduchowieniem ,dlatego sprecyzowałem te słowa aby ludzie mogli zoabczyć w którym miejscu są w swoim rozwóju duchowym a co do nic nie wiedzących to chyba takich nie ma w Polsce bo każdy widzi zmiane pogody i tamten rok budził ludzi ,susza ,islamiści itd ,i mówiłem że do końca tamtego roku wszyscy zrozumieją czasy ale tych którzy uwierzą w zmiane nie będzie dużo,teraz jest coraz więcej i z tego się ciesze bo łatwo jest przejść z poziomu wiem że coś sie dzieje ,tylko nie wiem co mam robić ,na poziom wiem że cos sie dzieje i wiem co mam robić.w któryms filmie podaje procenty a teraz one wzrastają codziennie ,natomiast mamy styczeń i faktycznie zmiene wszystkiego w polityce i w klimacie ,czeka nas teraz decyzja co do unii i Rosji to wyznaczy kolejny procent ,natomiast wirusy itd czyli wywołanie strachu będzie w mediach cały czas bo ktos musi tworzyc negatywną enenrgie ,Polska procentowo wygląda niezle na tle krajów innych ale daltego ze mamy do wykonania zadanie obudzenia europy stąd u nas jest to codziennie wzmacniane i zmieniane .pozdraiwam

      Usuń
  5. Patrząc na ten rząd, to coś ciężko idzie im przebudzenie, po wizycie Orbana sam jako przeciwnik polityki Pisu zacząłem naiwnie wierzyć że coś drgnęło, ale popatrz Aronie, Waszczykowski nawołuje do ścisłej współpracy z NATO, jednocześnie ostro krytykując Rosję, ograniczają wstęp do Sejmu dla mediów, odrzucili obywatelski projekt wyprowadzenia ze szkół religii (150 tys. podpisów), zwiększają biurokrację (7 tys. nowych urzędników do obsługi programu 500 zł na dziecko), nowe limuzyny za kolejne miliony złotych, pomoc Ukrainie, ustawa o inwigilacji, mam wymieniać dalej? a gdzie podniesienie kwoty wolnej od podatku, obiecana jeszcze przez prezydenta, uproszczenie prawa podatkowego, coś dla zwykłego obywatela? okopują się jak mogą z tą władzą tak jak poprzednicy po-psl. Czy nadal uważasz że ten rząd się budzi, bo ja myślę że dość szybko idzie w ślady poprzedniej ekipy. obym się mylił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj widać że grają na 2 fronty ,nie moga odejsc od unii bez peineidzy w kasie bo natychmiast banki okradły by was z oszczęsdności i załamały całą gospodarkę ,wiec musza grac tak aby móc sie uwolnic do nich ,dali unii ultimatum i teraz spokojnie rozmawiaja z Rosją ,religia bedzie wzrastac gdy anomalie pogodowe beda na świecie aby potem spokojnie zrozumiec czas i odejsc ( wierze w ten wybór niz szaleństwo z z księzmi itd) na razie potrzebny jest bóg ludziom i ich dzieciom a kto mądry wie jaki Bóg jest prawdziwy ,widziałem jak wczoraj tam w nato opowiadali o Rsoji itd ,jestesmy miedzy młotem i kowadłem teraz musza zachowac sie tak aby nie stac sie poligonem a bez gwarancji Rosji nic nie moga zrobic bo nie są w stanie splacic długu wobec unii ,tak jak zrobili to węgrzy ,na razie widac prace na 2 frontach i niech pracują ,zobaczymy czy powstanie rpawo podatkowe nowe i abolicja ,na razie pdoatek na supermarkety ,moze jeszcze zmienia to w metraz ,oderwanie teraz od unii spowodowało by kryzys jakiego nie znamy więc robia to co zawsze a po cichu tworzą wspólnote środkowo europuejską ,jezeli pogoda pozwoli to fala imigrantów spowoduje wisoen ludów ,anomalie pogodowe dołożą swoje i wtedy będą mieli pretekst aby uwolnic nas od tej korporacji ,ja obsewuje tak jak kazdy z nas i jak wiesz potrafie powiedziec co widze i jakby stwierdzic niewygodny fakt ,na razie widze rozgrywke na 2 frontach i granie niby z unią ,gdy dojdzie do przyjecia uchodźców wtedy sie zacznie prawdziwa gra .

      Usuń
  6. Ciekawe jak cudowna będzie nowa medycyna w tym roku, Chciałbym mieć nowe ząbki, proste kolanka, proste żeberka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stronie,brawo to mi się podoba wspaniałe percepcja świata Tu i Teraz oraz procesu budzenia się ludzi.To ważne aby jak najwięcej ludzi uslyszalo te informacje, a beda dziękować Bogu za ta chwilę ten czas bo to ważny czas dla nas wszystkich aby wyrwać się z uscsku matrixa.Dziękuje
    Zbigniew W.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?