MY SŁOWIANIE - CYWILIZACJA SERCA -JP2 -MARIA -PUTIN PAPIEŻ

Komentarze

  1. Witaj Aron :)
    masz wgląd w te spotkanie? :) (Jarek spotkał się z W.Orbanem)

    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19433312,wegierskie-media-viktor-orban-spotka-sie-dzis-z-jaroslawem.html?lokale=local#BoxNewsImg

    Pozdrawiam Łukasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że Wiktor przeciągnął Jarka na jasną stronę mocy :D Dość mocno ułatwiło oraz przyśpieszyło by to zmiany na lepsze :D Jak Aron na filmie powiedział każdy może się zmienić :D Więc w dokonaniu zmiany trzeba cały nasz obecny rząd dopingować :D
    Pozdrawiam ciebie mój imienniku oraz ciebie Aronie :D no i oczywiście resztę czytelników :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Braciszku!
    Co masz na myśli mówiąc "dano nam zadanie do wykonania" czyli chodzi o to, że my jako dusze podjeliśmy sie tego zadania przed przyjsciem tu na Ziemi? Trochę się pogubiłam w swoich rozmysleniach, a Ciebie proszę o pomoc w zrozumieniu...
    Każda dusza pochodzi z jednego Żródła, wiec czy ma znaczenie jaką cywilizacją jesteśmy i czy dusze dojrzałe trafiają do cywilizacji bardziej rozwiniętych?Od czego zależy gdzie dusza trafia? Bo to dla duszy chyba nie ma znaczenia czy mają czarną skórę i obecnie przebywa w afryce, a druga jest słowianinem i mieszka w polsce? Czy dane miejsce zamieszkania i dane pochodzenie może mieć wpływ na to co czujemy w sercu? Pewnego rodzaju predyspozycje do szybszego zrozumienia kim w istocie jestesmy? Czemu słowianom łatwiej przychodzi funkcjonować sercem, a pozostali trzymają się tak mocno płaszczyzny umysłu..od czego to zależy? Może po prostu dusze o podobnym wieku zdecydowały sie w danym czasie i miejscu wcielić i doświadczyć podobnych przeżyć emocji i wydarzeń? Bardzo mnie to nurtuje i może ,jeśli poczujesz o co mi chodzi będziesz w stanie coś na ten temat powiedzieć?
    2. Jeśli słowianie zostali stowrzeni przez inna cywilizację, to gdzie w tym wszystkim wolna wola, Bóg?Czyli jestesmy tworami innej cywilizacji a nie bezposredno Boga? Tak można? Czy ja musiałam na to wyrazić zgodę, że chce żyć w takiej cywilizacji z takimi genami? Oczywiście czuje się słowianką, bo to o czym mówiłeś powodowało że moje serce chciało wyskoczyć z radości i takiego poczucia jedności własnie. Łzy same płynęły po policzkach..to tak jakbyś opowiadał o czymś bardzo odległym w czasie, czego i moja dusza była częścią , a teraz sobie przypominała jak było wspaniale gdy byliśmy tą jednosćia! Dzięki za to!
    3. Rozumiem, że dusze Putin, Franciszek, Obama i Merkel mieli spotkanie ze Stwórcą i mieli wybór zgodnie z wolną wolą czy chcą przejśc na stronę jedności, czy służyć tym wartościom co do tej pory?
    Z góry wielkie dzięki za odpowiedź !
    PIĘKNY FILM!!!!! Dzięki za niego jak i całą resztę! do tej pory czuje jak moje serce rozpływa sie w Twoich słowach..taki balsam dla Słowiańskiej DUszy:)) Chociaż mówi mi że czuje sie bardziej ogólnoświatowa;)
    Świetliste pozdrowienia! Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam pamiętaj ze dusza wchodzi w materię czyli ciało i ciało ma znaczenie ,inna dusza wybiera ciało z poziomu serca a inna ciało tworzone z poziomu technologi ,chodzi o to jakie doświadczenia ma dusza i co chce zrealizować lub jak odzyskać swoją energie ,To jest ciekawe kiedy dana ciało materia ,kieruje sie tylko rozumem to tak jakby energia duszy odchodziła od ciała jakby gubiła swoją wielkość i zostawia jej tylko tyle aby mogła się poruszać po tamtej stronie i gdy ta świadomość z rozumu ciągle króluje to wtedy różnorodność materii pozwala jednym schodzić jako świadomość z doświadczeniami aby dusza wzrastała a innym tylko jako uczenie się zę podróż świadomości opartej na rozumie nic nie daje ,ale plac zabaw jest dla wszytkich dusz i każda znajdzie dla siebie materie ,stąd materia tworzona przez inne cywilizacje zostawia otwartą bramę serca ,rozumu lub jedności świadomości dla realizacji założeń dusz ,dla możliwości ich rozmnażania ,opowiedzenia się pracy itd ,proces ten jest bardzo skomplikowany ,pomnożony przez wcielenia ,cywilizacje ,istoty trudno go opisać aby nasz rozum go zrozumiał .to tak jakby ciągle boską enenrgie rozmnażano i ona mogła się ciągle rozmnażać i do tego jedni buduja place zabaw a inni materie czyli zabawki a jeszcze inni daja wybór zabaw itd
      Gdy dusze biorą na siebie tak trudne zadania jak bycie przywódcami pewnych przestrzeni to musza też uważać na to aby nie odsunięto ich od materii aby świadomość rozumu nie odcięła ich całkowicie od zadania ,dusza zakłada pewne zadania ale rozum i materia nie ułątwaiją jej tej drogi ,jezeli rozum przejmie role tak jak większości ludzi wtedy dochodzi do tzw zablokowania duszy i niestety te osoby dają się łatwo sterować a gdy np sie budzą wtedy mogą zostać sklonowane i przyjdzie czas gdy oryginały znów będą miały szanse na powrót do nas .patrząc na to że nie jesteśmy sami na ziemi to rasy potrafią nas klonowac odcinać od serca ,energii boskiej a gdy ktos chce władzy wtedy spotęgować jego słabości a potem gdy zrozumie kim jest odsunąć tak aby zachować władze nad innymi .Obama nie jest człowiekiem ale wygląda jak człowiek ,orginał się zbuntował więc go schowali ,Putin był mądrzejszy od razu kiedy dano ultimatum od ras dobrych na zmiane przyjął ja a potem nastąpiła przemiana ,dusza jest bardzo cierpliwa i potrafi przez wiele wcielen przypatrywac się jak rozum gubi sie w tej zabawie i jak po drugiej stronie sie uczy i na tej stronie się uczy ,w filmie nasz dom pokazano ulamek drogi dusz zwłaszcza tych które umierają w nieświadomości a raczej w świadomości opartej na rozumie .Nam dano materie do której łatwo wchodzą doświadczone dusze ,ciała w których ilość energii boskiej jest większa ,stąd zadanie dla słowian i widac po spotkaniu prezesa z Orbanem ze sie realizuje ,teraz czas na spotkanie z Putinem i zaczynamy nową ere w Polsce .

      Usuń
    2. Aronie, to ostatnie zdanie...popłakałam sie ze wzruszenia i radości :)

      Usuń
    3. Kaczyński był bardzo przejęty po tym spotkaniu, zamyślony, poważny, dawno go takim nie widziałam, najprawdopodobniej Orban uświadomił go, że tylko dzieki Rosji nie ma jeszcze NWO, zobaczymy teraz czy Duda dalej będzie forsował ustawianie tarczy na wschodzie Polski, czy dalej będa izolować się od Putina, jeśli tak to znaczy, że PIS wybrał świadomie wystawienie Polaków na wojnę, która ma słuzyć stworzeniu NWO dokłądnie przez tych samych, którzy do tej wojny podburzają.

      Usuń
    4. Drogi Aronie, slucham Cie od niedawna z ogromnym entuzjazmen. Jestem Polka i mieszkam 16 lat w Holandii. Mam 3 pytania.
      Co sadzisz w swietle tego co wiesz czy nie jest bledem ze Polacy wyjezdzaja i zakorzeniaja sie w innej kulturze, ktora rozni sie od ich dna, bo Holenrzy sa inni , My Slowianie kierujemy sie najpierw sercem a Holendrzy, wiesz moze?
      Drugie pytanie jest takie, skoro my Slowianie kierujemy sie sercem dlaczego tak latwo i czy to nie upraszczanie ,,zatruto "nas materializmem, zazdroscia, zawiscia itp. przeciez jako istoty z silna czakra serca powinnismy to przezwyciezac.../, ja mieszkam wiele lat za granica i wiesz ze wlasnie tu za granica wielu Polakow zamiast sobie pomagac i wspierac sa dla siebie jeszcze bardziej okrotni ?, nie widac tego u Rosjan za granica czy innych narodow tak silnie jak u naszych rodakow, tak wiec co z tym sercem ?
      Ostatnie pytanko jest o czystosc slowianska , bo wiesz przez te 2000 lat krwie sie mieszaja, jest coraz wiecej dzieci z mieszanych etnicznie malzenstw, ja osobiscie slyszalam od moich dziadkow ze mamy w swoich korzeniach i krew niemiecka i austryjacka, ale jestesmy Polakami, tak wiec czy z takimi korzeniami i za granica, z obywatelstwem Holenderskim moge sie ciagle uwazac za Slowianke ? A moj synek ktory ma polowicznie geny moje i polowicznie taty ktory jest Bosniackim Chorwatem i jest urodzony w Holandii jest tez Slowianinem ? Czy kraj w ktorym sie dluzej mieszka ma wplyw na nasze DNA, bo ja czuje ze Holandia mnie zmienila, choc w pozytywnym sensie, jakby bardzi uspokoila ?

      Mam nadzieje ze nie za skomplikowane te pytania ;)? i z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz :) !

      Pozdrawiam takze serdzecznie,

      Kamila

      Usuń
  4. Witaj Aron. Dziękuję za każde przesłanie,które trafiaddo mojego serca;-)....Odkąd pamiętam zawsze czułam wręcz nienawiść do Rosjan i nigdy nie umiałam odpowiedzieć sobie "dlaczego tak jest ""często słyszałam "wyssałaś z mlekiem matki""dziwiłam się ponieważ moja mama nie zna takiego uczucia a o rosjanach zawsze mówi pozytywnie......od pewnego czasu,myślę że niecały rok,czuję falę ciepła do Rosji.....To uczucie pojawiło się kiedy przeglądałam internet i zobaczyłam zdjęcie Putina,ogarnęło mnie silne uczucie sympatii,zdziwiłam się ale je zaakceptowałam. Tak raczej juz zostanie a Twoje przekazy odpowiedziały na moje pytanie;-). Jeżeli chodzi o Conchitę Wurst to moje pierwsze słowa kiedy go zobaczyłam to "ale piękna dusza i anielski głos"".Oczywiście zostałam wyśmiana ale mnie to nie ruszyło,jedynie poczułam współczucie do bliskich że są tak zamknięci na to co mówi serce.......bądzmy dobrzy dla siebie,kochajmy się miłością bezgraniczną. Pozdrawiam. Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Aronie, tak trzymaj bo dzięki temu wiele ludzi (dusz) uświadomi sobie po co są TU i TERAZ.Rok dobry na przebudzenie tych którzy jeszcze się nie przebudzili, niech Światło będzie w każdym sercu a mrok zniknie z naszych przestrzeni.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rosja to nie Słowianie ze 141 mln ludzi tylko połowa to Słowianie warto o tym pamiętać zanim coś się powie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma Pan zupełną rację odnośnie wyjątkowości Słowian, bierze się to między innymi stąd, że pomimo wielu wojen, najazdów i współmieszkańców (Turków, Ormian Żydów) nadal, chyba jako jedyni w Europie, jesteśmy genetycznie bardzo jednolici. Nie mam pojęcia jakim cudem, ale badania genetyczne to potwierdzają (dość szeroko kiedyś o tym mówiono, natomiast teraz na ten temat cicho sza ). Fakt ten bardzo pasuje do Pana koncepcji i daje równocześnie nadzieję, że to co mamy zakodowane przebije się.
    Gratuluję pomysłu z wspólną medytacją, bo tylko wspólnie możemy dużo więcej zdziałać. Pozdrawiam serdecznie Victoria

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wartościową a jakże motywującą porcje wiedzy. Aż się chce działać!. Dla tych którzy nie mają możliwości odwiedzenia Rosji polecam kanał yt Autostopem na Kołyme który pokazuje jak gościnni i pomocni są nasi sąsiedzi ze wschodu.

    OdpowiedzUsuń

  9. Witam. A czy myślał Pan kiedykolwiek, by wybrać się się do północno-wschodniego rejonu kraju, np. Białystok lub inne jakieś miasto. Przypuszczam, że tu też miałby Pan komplety na swoich warsztatach. Tam, na śląsku, jasnowidzów, hipnoterapeutów, jest "na gęsto" - tutaj - nikogo. Czy to znaczy, że te rejony są "stracone"?,że nie warto tu jechać?.
    Pozdrawiam. Amira

    7 stycznia 2016 09:31

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj ,daleko to odemnie ,musze przejechac calą Polske bo nie meiszkam we Wrocałwiu ,dlatego kazdy kto chce moze tez przejśc takie warsztaty przez skypa ,a jezeli znajdzie się sala wtedy moge pojechac na wekeend i zrobic 2 dniowe warsztaty .pozdrawiam

      Usuń
  10. Panie Aronie, z wieloma tezami mogę się zgodzić i pięknie zgoda, wszystko można zmienić. Jednak tutaj odniosę się do postaci niejakiego " Kiełbasy " faceta udającego kobietę i noszącego brodę, mam inne zdanie. Jak dla mnie jest to dewiant, względnie ktoś kto chce zbijać fortunę ,udając człowieka chorego. I ważne ! ja go toleruję !, ale nie akceptuję ! i nigdy nie zaakceptuję ! Co więcej mam do tego prawo. Pan, człowiek inteligentny zauważy niuans między tolerancją, a akceptacją. Z doświadczenia wiem jednak, że ludzie mają problem z czytaniem i słuchaniem tekstów ze zrozumieniem. To samo tyczy się pederastii, poglądów lewackich, faszystowskich, grodzkich etc. Wszyscy oni są zapewne potrzebni Panu Bogu do układanki, eksperymentu jakim jest Świat. Proszę jednak pozwolić mieć swoje zdanie i bycie sceptycznym wobec pewnych " żartów " Pana Boga ?. Może nie znam się na nich i mi podobni, a może On specjalnie tak robi ? Patrzy obserwuje nas, czy i kto traci jasne spojrzenie na rzeczywistość . Co jeśli to nie żart, a próba ? Możliwe ? możliwe.
    I dlaczego nie odniósł się Pan np. do Polek , które wystąpiły na tym marnym festiwalu eurocoś tam, wraz z tym brodatym indywiduum. Dlaczego nie podkreślił Pan, że Bóg też nam pokazuje co to jest prawdziwy człowiek. Człowiek, co niesie też w sobie zdrowie, życie, urodę, seksualność, werwę i całkowite przeciwieństwo do chorego zachodu, który reprezentuje pan " Kiełbasa " . Można tak ? można jak widać. Bo ja tak to widzę , odczuwam wewnętrznie. Bóg zadał tutaj pytanie. Co jest dla ciebie normalne i jaki chcesz by był twój świat.
    Mam nadzieję, że zgodzi się Pan z moim zdaniem i uzna, że nie istnieją jedynie słuszne prawdy. Pozdrawiam AntyUE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to ty człowieku jesteś opętany jadem i nienawiścią. Przypominam, że brodaty lewacki facet nawołujący bogatych do oddawania majątku biednym, bo prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne, niż bogaty trafi do raju, to był JEZUS CHRYSTUS. Przemyśl to sobie, nawróć się, wyrzuć z siebie jad i nie opowiadaj bzdur o 'pederastiach'. A ja, jako PRAWDZIWA KOBIETA, zdecydowanie wolę Conchitę (cudowna dusza, wspaniały głos!) niż takiego zajadłego, nienawistnego ksenofoba. Ale nic. Może wyzdrowiejesz, czego ci życzę.

      Usuń
    2. A Szanowna Pani to z mainstreamu, że od razu zaczyna od oceniania i kwalifikowania w szufladki ksenofobii, jadu ? Komu zarzucam j.w opętanie ? Jakoś wybiórczo pani traktuje mądrości, Aron wspominał o źdźble i belce w oku. Porównywanie tego kogoś do Jezusa jest grubym przegięciem i śmiesznością, a wierzący mieliby prawo czuć się oburzeni słysząc taką deklarację. Czy Chrystus przebierał się za kobietę ? Szukał poklasku jako kuglarz w teatrach wędrownych ? O lewackość też bym nie oskarżał , bo to kolejna nadinterpretacja wygodna wszelkim genderystycznym odszczepieńcom i bolszewikom.
      Nie jest on kimś, " Kiełbasa " kto zasługuje na wyjątkowy szacunek tylko z tego względu, że chce zbijać popularność na niwie gender i poprawności politycznej. Czy zostaliście zwiedzeni ? Nie widzicie tego ? Nie czujecie, że to coś nie tak ? Kto go promuje, popiera , do kogo należą główne telewizje europejskie ? - Czy do zwykłych ludzi ? zastanówcie się ! Nikomu tu nic nie narzucam. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Zdejmijcie klapki z oczu ! Pozdrawiam antyUE

      Usuń
    3. heh...
      szczerze ? obydwoje macie racje, oraz obydwoje nie macie racji.
      Przepraszam że się wypowiadam w tej kwestii nie mam umiejętności Arona, ale z jednej strony inkwizycja, z drugiej fanatyzm ,
      Tak Pan/Pani "Kabanos" jest swojego rodzaju (dość mocna ;) ) kontrowersją.
      i Pan ma racje, ponieważ ja sam z "kabanosem" bym dzieci nie zostawił, i nie pozwolił bym żeby bawił się z nimi w piaskownicy.
      i Pani ma racje gdyż faktycznie ma głos i śpiewa całkiem spoko.

      A teraz :> taki trick
      Odstawcie obydwoje "kabanosa" z powrotem na szachownice(jedno o nim powiem sam bym chciał mieć tak ładną brodę).
      Z kim się mierzył w euro wizji, z naszymi pięknymi Słowiankami które z kolei leciały na patencie zachodnim (czyli dupy cycki itp.(nie to żebym miał coś przeciw)) ale jak to mówi Aron " ten absurd" był swojego rodzaju padem(szachy) gdyż uświadomił naszym, że nie błysną cycami(cycki zawsze spoko), i pokazało nie słowiańskiej Europie zapowiedz przyszłego absurdu w którym się znaleźli, czyli jak Aron mówi jakie jest zdanie Praojca , ja wypowiem się w imieniu Gai naszej ziemi Midgard. Kabanos nie ma w tej formie prawa do potomstwa i nie przekaże swoich genów dalej , jest to standardowy zabieg matki którym walczy z nie naturalizmem.
      Można to porównać do much i komarów , nikt ich nie lubi każdego w lato doprowadzają do szału, ale bez much w 5 lat na ziemi była by metrowa warstwa kupy, a bez larw komarów którymi żywią się ryby słodkowodne w rok by padło 70% ryb.

      Na marginesie wstyd żeby taki szczeniak jak ja was instruował ;> to wy mnie powinniście uczyć ;) .


      Pozdrawiam i życzę dużo dobrego
      Czarny Wilk

      Usuń
    4. " Wszyscy oni są zapewne potrzebni Panu Bogu do układanki, eksperymentu jakim jest Świat." W takim razie "szczeniak" bez obrazy, niech się jeszcze nauczy czytać dokładnie i ze zrozumieniem. I nie za bardzo widzę u siebie ten fanatyzm. Bycie ugruntowanym w swych przekonaniach nie jest fanatyzmem. No chyba, że to stwierdzenie rozszerzymy na każdego zdeterminowanego i rzetelnego w działaniu. W takim razie nawet kioskarz będzie fanatykiem, jeśli jego celem będzie praca w określonych godzinach. Bo przecież nie fanatyk, może sobie pójść na piwo. Pozdrawiam antyUE.
      P.S. Do wielu rzeczy nie potrzeba umiejętności Pana Arona. Starczy analiza, wyczucie, nasza intuicja i zdrowy rozsądek.

      Usuń
  11. A przy okazji "puszki na kominku" mam pytanie, czy dla duszy ma znaczenie sposób grzebania ciała, tzn. kremacja czy zakopane ciała do ziemi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam tak ,bo materia łaczy ja z ziemią i musi patrzec jak to ciało sie rozkłada wiec lepiej uwolnic materie albo zrobić to co wymyslili włosi pochówek z którego wyrasta drzewo ,to wraca do natury i daje cos nowego ,wszytko bedzie pieknie nam pokazane

      Usuń
  12. O Słowianach było nawet w którejś zakazanej ewangelii , że gdy zapytano Jezusa gdzie ma głosić słowo pańskie , to prosił żeby iść na wschód , zachód i południe, na północ nie trzeba bo "jazyczniki" są bez grzechu.

    Ciesze się że Aron wykorzystałeś moc Słowian w końcu , jest to jedyny możliwy sposób na zjednoczenie nie tylko Polaków dzieci nieba północnego ale do otrzeźwienia ich z nienawiści do ruskich, nie przejmujcie sie oni tez nas nienawidzą bo jako jedyni w historii zajęliśmy im Moskwe. Ale Rosjanie to bardzo mili ludzie, życzliwi i tacy jak my, wypaczono ich trochę przez alkohol podobnie jak nas, wielu z was tez nie wie że stalinizm pochłonął wiecej ofiar niż IIWŚ ,Stalin był Gruzinem. Miałem okazje poznać kilku Rosjan z jednym po dwóch minutach sie dobadałem na Śnieżce na szlaku(mimo że nie znam Rosyjskiego),z Anglikiem w ogole nie szło sie dogadać w jego języku, ale od niego było czuć taka pogarde do nas w Polsce, może dlatego ich słowo SLAVE (niewolnik) jest tak podobne do SLOVIAN...
    A dlaczego tak sie dzieje moge wam wytłumaczyć tym że w naszych przed chrześcijańskich wierzeniach , zanim wysyłano na Lechie wyprawy krzyżowe , byliśmy poganami, ludzie myśla że poganie to diabłu oddawali cześc i takie tam co im kościół nawykręcał. Poganie wierzyli w Słonce , i w Chrystusa ale nie tego z Biblii bo tego nie było, Chrystus był opisem, uosobieniem Energi czyli światłem słonecznym. Grupowali sie w Grodach, gdzie dla większego bezpieczeństwa mieszkało wiele Rodów, nawet w słowie Przyroda , macie wszystko PRZY RODZIE, mowi wam to coś? w innych językach nie ma takiego słowa określenia , jest Natura i jej pochodne.
    Dziwnie sie złożyło że zanim trafiłem na Arona i jego moralniaki, szukałem prawdy.

    ! Nie zastanawiało was nigdy dlaczego w szkołach jest mitologia grecka, rzymska itp, an na mapach tam gdzie Słowianie jest pusto mimo że zarys kontynentów jest!

    Jak sie okazało ktoś pracował 1000 LAT żeby nam wymazać historie, HISTORIE która jest tak piekna że ja sie popłakałem .
    Nie chcą dopuścić do zjednoczenia Polaków bo sie boja nas nie ma takiego narodu , nie da sie nas zrusyfikować , zgermanizować, pozbawić ziemi, sprzedac kupić (może jednostki)

    Pamiętacie jeszcze do niedawna każdy mówił "jaki ten kraj h**owy, że polsce się nie da, że Polska to , Polska tamto że na Zachodzie lepiej. PRAWDA o naszej KULTURZE jest tak niewiarygodna że mózg tego nie akceptuje .
    Dla przykładu spiskowa teoria polski:
    Częśc 1
    https://www.youtube.com/watch?v=4Hq05Kvij3w
    Część 2
    https://www.youtube.com/watch?v=bJaiO09RltE
    Część 3
    https://www.youtube.com/watch?v=n12s2W-Zo3E

    Proszę tylko nie popadać w nienawiść bo to nie niemcy nam zrobili ale kapłani którzy do tej pory trzymają nas za surowce i kase.\

    Tu macie doskonale pokazane jak zniszczono obywateli U.S.

    https://www.youtube.com/watch?v=Ob_Kbnf3zCk

    i coś dla Szamanów jak ja ;>
    https://www.youtube.com/watch?v=ABnwoy-tM2s

    Pozdrawiam Czarny Wilk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?