MODLITWY JAKIE OTRZYMAŁEM dla nas wszystkich .

Witam podzielę się z Państwem modlitwami jakie otrzymałem ,wiele z nich zwłaszcza wybaczenia ,strachu i za dusze przyniosły ludziom wiele dobrego i rozpoczęły zmiany w ich życiu ,mogę żartobliwie napisać że są "sprawdzone " ,powstawały podczas diagnozowania ludzi ,ale pamiętajcie że modlitwa to wasza rozmowa z Bogiem i wasze słowa z serca ją naprawdę stanowią .
Poniżej zamieszczam teksty modlitw

BOŻE TY MNIE STWORZYŁEŚ I DAŁEŚ MI MIŁOŚĆ I WIARĘ W CIEBIE ,POMÓŻ MI
TERAZ  GDY ZBŁĄDZIŁEM ,CHCE ZNÓW BYĆ DZIECKIEM TWOIM I IŚĆ W ZGODZIE TYLKO Z
TWOJĄ WOLĄ.OFIARUJE CI SIEBIE I MOJĄ DUSZĘ ABYŚ WLAŁ DO NIEJ MIŁOŚĆ I
NADZIEJĘ NA LEPSZE ŻYCIE Z TWOIM BŁOGOSŁAWIEŃSTWEM.

STRACH I OPIEKA
BOŻE TY MNIE STWORZYŁEŚ I DAŁEŚ MI MIŁOŚĆ I WIARĘ W CIEBIE ,POMÓŻ MI
TERAZ  GDY STRACH I LĘK ZAKŁÓCAJĄ MI SPOKÓJ I WIARĘ W CIEBIE  ,
OFIARUJE CI SIEBIE I MOJĄ DUSZĘ ABYŚ WLAŁ DO NIEJ MIŁOŚĆ I
NADZIEJĘ NA LEPSZE ŻYCIE Z TWOIM BŁOGOSŁAWIEŃSTWEM ORAZ PODDAJE
 SIĘ POD TWOJĄ OPIEKĘ Z UFNOŚCIĄ I SZCZEROŚCIĄ ,PROSZĘ ZAOPIEKUJ SIĘ DZIECKIEM TWOIM
W CHWILI ZWĄTPIENIA I STRACHU .

walka i strach
BOŻE TY MNIE STWORZYŁEŚ I DAŁEŚ MI MIŁOŚĆ I WIARĘ W CIEBIE ,POMÓŻ MI
TERAZ  GDY STRACH I LĘK ZAKŁÓCAJĄ MI SPOKÓJ I WIARĘ W CIEBIE  ,
OFIARUJE CI SIEBIE I MOJĄ DUSZĘ ABYŚ WLAŁ DO NIEJ MIŁOŚĆ I
NADZIEJĘ NA LEPSZE ŻYCIE Z TWOIM BŁOGOSŁAWIEŃSTWEM ORAZ PODDAJE
 SIĘ POD TWOJĄ OPIEKĘ Z UFNOŚCIĄ I SZCZEROŚCIĄ ,PROSZĘ ZAOPIEKUJ SIĘ DZIECKIEM TWOIM
W CHWILI ZWĄTPIENIA I STRACHU .DAJ MI ODWAGĘ I SIŁĘ ABYM ZNÓW STAŁ SIĘ ŚWIATŁEM DLA SIEBIE
I DLA INNYCH I NIECH TO NASZE WSPÓLNE ŚWIATŁO BĘDZIE MOJĄ OCHRONĄ PRZED SIŁAMI ZŁA .

WYBACZANIE
JESTEM SZCZĘŚLIWYM I SPOKOJNYM CZŁOWIEKIEM KTÓRY
UFA BOGU I WIERZY W JEGO MĄDROŚĆ
BOŻE TY MNIE STWORZYŁEŚ I DAŁEŚ MI MIŁOŚĆ I WIARĘ W CIEBIE ,POMÓŻ MI
TERAZ  GDY ZBŁĄDZIŁEM ,CHCE ZNÓW BYĆ DZIECKIEM TWOIM I IŚĆ W ZGODZIE TYLKO Z
TWOJĄ WOLĄ.OFIARUJE CI SIEBIE I MOJĄ DUSZĘ ABYŚ WLAŁ DO NIEJ MIŁOŚĆ I
NADZIEJĘ NA LEPSZE ŻYCIE Z TWOIM BŁOGOSŁAWIEŃSTWEM.
PRZEPRASZAM ZA CAŁE ZŁO JAKIE WYRZĄDZIŁEM ,WYBACZAM WSZYSTKIM I PROSZĘ O WYBACZENIE
WSZYSTKICH I WYBACZAM SOBIE ,PROSZĘ ABY MOJE CZYNY ,MYŚLI I SŁOWA MOGŁY TERAZ POKAZAĆ
ŻE WYBRAŁEM JEDNĄ DROGĘ KTÓRA ZAMKNIE STARY CZAS A OTWORZY NOWY CZAS ZE ŚWIATŁEM W SERCU
I TWOIM  BŁOGOSŁAWIEŃSTWEM.

MODLITWA ZA DUSZE

Boże ty mnie stworzyłeś i wypełniłeś  mnie swoją doskonałością  i swoim błogosławieństwem ,
dziękuje ci za to że pozwoliłeś  mi znów cieszyć się nową drogą wraz z innymi  twoimi dziećmi
,proszę cie abyś pomógł jednemu z nich ,który zagubił sie na tym świecie i odszedł od nas
i od wiary w ciebie .Proszę cie abyś zapalił mu światło w mroku w którym sie znalazł
,abyś oświetlił mu drogę do ciebie ,abyś dał mu siłe na powrót do ciebie ,
wszyscy cie o to bardzo prosimy z wiarą jaką nas obdarzyłeś ,
duszą która stanowi połączenie z tobą .Wybacz mu to co zrobił ,tak jak my wybaczyliśmy jemu
i obdarz go swoim miłosierdziem tak abyśmy znów wszyscy wspólnie z tobą tworzyli jedną
wielką szczęśliwą rodzinę .

podziękowanie
JESTEM SZCZĘŚLIWYM I SPOKOJNYM CZŁOWIEKIEM KTÓRY UFA BOGU I WIERZY W JEGO MĄDROŚĆ ,
DZIĘKUJĘ CI ZA MOJE ŻYCIE ,ZA SZANSE NA ZMIANĘ ,ZA DOBRO I MIŁOŚĆ KTÓRĄ MNIE CODZIENNIE
 OBDARZASZ ,BĘDĘ NIÓSŁ ŚWIATŁO TAM GDZIE PANUJE MROK ABY NA ZIEMI ZAPANOWAŁA POKÓJ I MIŁOŚĆ .

Dziękujemy ci Boże za to że dałeś nam siebie ,za naszą rodzinę ,prosimy cię
o opiekę nad nami wszystkimi ,prosimy o odsunięcie całego zła które nam
przeszkadza być szczęśliwa i radosną rodziną . Prosimy o to aby wszyscy
których znamy byli znów szczęśliwi i radośni i szli drogą z twoim
błogosławieństwem

walka ze złem ,odesłanie złych ,negatywnych myśli

jestem wolnym i szczęśliwym człowiekiem który ufa Bogu ,dlatego to co teraz pojawiło się w mojej głowie i przy mnie  nie jest moje i niech wraca tam skąd przyszło a w moim umyśle, sercu I przestrzeni niech zapanuje miłość szczęście, spokój I harmonia "
a potem przenieś się w piękne wspomnienie aby rozum
zaczął tworzyć endorfiny i tak złamiemy energie i od programujemy rozum.






Komentarze

  1. Witaj Aronie ! dziekuje Ci za wszystko co dla nas robisz, pisz, pouczaj, szkol nas na drodze milosci i w swietle, dalej nas zachecaj bysmy mogli kroczyc z ufnoscia i wiara w prawosci, milosci i jednosci w tych dniach pelnych niepokoju, strachu, o nasza przyszlosc, serdeczne dzieki, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIEKUJEMY! Az mnie prad przeszedl po przeczytaniu modlitw.PIEKNE!!!POZDRAWIAMY !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Aronie za wszystkie przesłania, słowa płynące z Twojego Serca, odwagę, prostotę. Pozdrawiam, ...niech pokora zawsze będzie Twoją Siłą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje i pozdrawiam dopiero sie obudzilem i czekam na spotkanie z Jezusem

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję drogi Aronie. Pozdrawiam. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Aronie za przepiękne modlitwy. One są nam bardzo potrzebne. Dziękuję za to, że jesteś i dzielisz się z nami tą wspaniałą mądrością.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?