PIRAMIDY -CZYM SĄ ,SARKOFAGI ,OBCY ,UFO

Komentarze

  1. Ciekawy artykuł więcej takich. O piramidach kręgach zbożowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aron :) ale Ty jesteś kochany , podczas, kiedy w taki prawdziwy sposób pokazujesz ,jak wszyscy zostaliśmy zaprogramowani .... kiedy mówisz o stacjach paliw... używasz słowa CPN :)

    a CPN to skrótowiec w funkcji rzeczownika rodzaju męskorzeczowego
    (1.1) = hist. Centrala Produktów Naftowych
    wyrazy pokrewne:
    rzecz. cepeen m, cepeeniarz m


    jakie to kochane :)))))) pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Grześ że to samo przyszło ,po prostu powiedziałem to i sam potem zapytałem siebie: ale kto tak teraz mówi ? a tu proszę trafione w punkt .pozdrawiam

      Usuń
  3. Witaj Aron , mam pytanie , kto Ci dal prawo do osadzania innych a szczegolnie istot duchowych z najwyszszej sfery duchowey. Enki to w religi katolickiej to Duch Swiety . Proponuje Ci przeczytanie ksiazki pt;; Zaginiona ksiazka Enki; Zaharina Klamstwem jest to co mowisz w przekazie o piramidach ze niby byla grupa ,ktora wyludzala pieniadze ,aby Enki mogl wrocic do swojego ciala. Skoro Jestes jasnowidzacy to najpierw sprawdz czy twoje przekazy sa 100% prawdziwe. pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Ewa to że ty uwierzyłaś jemu nie oznacza że wszyscy maja byc tacy sami ,widzisz jego ? bo ja go widze i gdyby mozna było zrobić zdjęcie z tamtej strony to pokazał bym światu jaki "piękny" jest i jaką ma energię ,dlatego ostrzegam ludzi których oszukał ,ale tak jak 90% ludzi nie wierzy w obcych ,tak i on ma ludzi którzy nie chcą widzieć prawdy o nim . Dla mnie jest plugawym bytem a dla was cudem któremu nic nie wyszło z jego zamiarów ,po czynach ich poznacie nie po słowach

      Usuń
  4. Witaj Aronie ,Skoro tyle milosci I madrosci jest w tobie ,to dlaczego o istotach zyjacych we wszechswiecie mowisz ;Obcy;; Przeciez to sa nasi bracia I siostry. Wszyscy pochodzimy z tego samego Zrodla. Wracajac do ostatniego tematu sa I tacy badacze swiata duchowego I kosmosu tej samej profesji co ty, ktozy twierdza ,ze Jezus nigdy nie byl na ziemi ,a Biblia zostala zmyslona przez ludzi. skoro we wszechswiecie obowiazuje jedno prawo Boskie .,to dlaczego wszyscy jasnowidzowie I hipnoterzy nie mowicie jednym jezykiem tylko sa rozbieznosci w waszych przekazach , panuje w was pycha I zarozumialosc , Kazdemu z was wydaje sie ze jest najmadrzejszy,.Rozmawiasz z Jezusem ,wiec zapytaj sie Go kim jest jego brat Enki, Ciekawa jestem skad masz ta informacje ,musiales sie tym tematem interesowac, wlasnie po czynach ich poznacie gdy juz w niedlugim czasie zostana tablice wydobyte to kwestia czasu .jezel to sie stanie to co potem ludziom powiesz ,ze sie pomyliles. pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam pisze obcy ponieważ ta nazwa nie określa mojego stosunku do nich ale został przyjęta na ziemi aby skrócić nazwę istoty pozaziemskie i widząc ich mądrość wiem że nie obrażą sie na mnie za to co pisze bo doskonale znaja mój stosunek do nich ,
      co do jasnowidzów to każdy z nich ma trafić do danej grupy osób i mówi dokładnie językiem do tych osób , a to że są rozbieżności w przepowiedniach to dobrze bo świadczy o tym że nic nie jest przesądzone i że każdy dzień naszej pracy tu na ziemi może zmienić daną przepowiednie
      a co do tego plugawego bytu ,ile on juz razy obiecywał i kłamał ze cos znajdą i że uwolni ludzkośc ,więc skoro wie gdzie są tablice a zanim sti Bóg to na pewno je odkopie w dokładnym czasie ,tylko jak to jest że on doskonale wie że sa w Sfinksie i ze czas na ich odkopanie jest po zmianie a nie przed wiec czemu tego nie powie prawdy od razu .

      Usuń
    2. Witam,
      Pani Ewa napisała, aby spytać Jezusa, kim jest jego brat Enki. Nie zauważyłam, aby Aron wypowiedział się na ten temat...
      Ciekawe czy Jezus również nazwie własnego brata plugawym bytem?!

      Usuń
    3. szatan tez jest bratem Jezusa ,czy trzeba iść razem z nim?

      Usuń
    4. Odpowiedź po raz kolejny jest nie na temat Aronie.
      Ja zadaje konkretne pytanie i oczekuje konkretnej odpowiedzi. Ale dobrze, niech tak będzie.
      Nie wierzę, aby Jezus nazwał własnego brata plugawym bytem, a to dlatego, że Enki taki nie jest. Może warto spytać Jezusa, zanim publicznie wyda się o kimś tak niesprawiedliwą opinie?

      Usuń
    5. Czy trzeba iść za Szatanem? Nie, nie trzeba, można. Czy trzeba iść za Jezusem? Nie, nie trzeba, można. Czy trzeba iść za każdą inną istotom? Nie, nie trzeba, można. Czyli wolna wola się kłania.

      Usuń
    6. więc skoro mamy wolna wole to dalczego mam ja marnowac na podróz z bytem któy prowadzi do mroku ? skoro wiem czym to się skończy ? dlatego byty które są swaidome tego co robią a do tego zbieraja swoje "jaskólki " aby karmic sie ich energiami nazywam po imieniu plugawy ,szkoda że te jaskólki nie widza faktów że okradli ludzi porzed 2012 roku gdy mial byc koniec śwaita niby ,że zostali wyrzuceni ze śleży ,egiptu ,że gdyby głosił prawdę wtedy miał by miliardy ludzi i rozwijał by się a nie gasł z każdym miesiącem itd,itd ,zbyt wiele osób musiałem oczyszczać po tym bycie aby go promować ale umie on karmić tych co szukają wiedzy ,wyjątkowości ,przynależności ,pseudo miłości ,pseudo uduchowienia i dobrze że słowa PO CZYNACH ICH POZNACIE NIE PO SŁOWACH w jego przypadku idealnie go zweryfikowały .Jak pisałem w 2010 dałem się nabrać na jego bajki ,bylem na spotkaniu ale nie sam z osoba która też go widziała i to było nasze ostatnie spotkanie ,nigdy nie zdradził swojego prawdziwego imienia za to poał 5 innych samuel itd aby dalej zwodzić i to robi ,jednak szybko w Polsce się na nim poznano i nie kupił serc polaków dlaczego ? bo jesteśmy w enenrgi serc i prawdy w słowiańskiej i tutaj kłamstwo szybko zostaje rozpoznane ,natomiast w usa gdzie kraj opanowały rasy złe idealnie się karmi ,zostali przy nim jeszcze ci co odseparowali swoje serca czyli wykrywacze kłamstw od rozumów i ci stanowią pokarm dla niego ,jedno jest pewne nikt nie pozwoli mu wrócić do swojego ciała na ziemi i dlatego wyrzucono go zewsząd ,gdyby był od śwaitła prawda otwierała by mu droge wszędzie a skoro tłuaczy ze coś nie dali ludzie zrobić to pokazuje tylko jak słąby jest i że zło nie pokona światła ale będzie oszukiwało ,kłamało zwodziło i szukało winnych swoich porażek ,tylko że trzeba dostrzec fakty a nie patrzeć w obrazek i widzieć przewodnika ,szkoda tylko że do strefy mroku ,ale cóż jedni sie obudzili a inni nie .

      Usuń
    7. Ależ Aronie nie przypominam sobie, abym Cię nakłaniała do odbywania jakichkolwiek podróży z kimkolwiek.
      Piszesz- nigdy nie zdradzil swojego prawdziwego imienia, za to podał 5 innych Samuel itd. Licze na to, że rozwiniesz to- itd. Co prawda w Misji Faraon nie jestem, ale z tego co się orientuję, to żadnych pięciu imion nie podawał. Mylę się?
      No wiesz Aronie, podobno Ty też głosisz prawdę i również milionów za sobą nie masz. Pan Jezus również głosił prawdę i również milionów nie miałam za sobą, do tego został bardzo niesprawiedliwie potraktowany. Tak więc liczby nic się tu mają.
      Ale co jest najbardziej zastanawiające, to to dlaczego Ty widzisz Enkiego w tak czarnych barwach, a są tacy, którzy widzą go jako dobrą istote?
      Piszesz, że okradli ludzi hmmm czyli że jak? Włamywali się ludziom do sejfów? Hakowali konta? Bo kradzież brzmi jednoznacznie.
      Dalej, piszesz Aronie, że nikt nie pozwoli mu wrócić do jego ciała na ziemi. Nie wiem skąd pomysł, że o coś takiego chodzi? Zdania są na ten temat podzielone. Nie wnikam w to, ale nigdy nie mów nigdy. Czasem zbytnia pewność siebie bywa zgubna.
      Napisałeś również, że Enki pokazuje jak słaby jest. Nic bardziej mylnego Aronie. Zdecydowanie i niezaprzeczalnie Enki jest potężną istotą. Nie zapominajmy, że istotom duchowym można ingerować w nasz świat tylko do pewnego stopnia, dlatego określanie siły istoty duchowej na takiej podstawie, że coś się nie udało w materialnym świecie jest po prostu śmieszne.
      I raz jeszcze powtórze, że ja też widziałam Enkiego i gwarantuje, że żadnym plugawym bytem nie jest! Nie tylko ja zresztą widziałam go i nie tylko ja mam pozytywne wrażenia odnośnie Enkiego, dlatego nie pozwole, aby tak go określać.
      Temat uważam za zamknięty.
      Dziękuję
      Joanna

      Usuń
    8. czas pokazuje ze era enkiego odchodzi a era jezusa nadchodzi,pzodr

      Usuń
  5. Witaj Aron , ktora grupe masz na mysli ,Polska ,Niemiecka ,Wegierska czy Amerykanska. z tych wszyatkich grup zostala tylko Amerykanska, ktora nadal dziala I nadal otraymuje przekazy od Enki. Dziekuje Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro były 4 i została jedna to chyba najlepiej świadczy o tym bycie ,

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Witam,
    Zdecydowanie popieram Panią, Pani Ewo.
    Co do Arona, to on sam sobie wystawia świadectwo nazywając kogoś plugawym bytem...
    Aron pisze- ja go widze i gdyby mozna było zrobić zdjęcie z tamtej strony to pokazał bym światu jaki "piękny" jest i jaką ma energię. Cóż, co najmniej irytujące jest to co Aron pisze. A dlaczego? A dlatego, że ja też miałam przyjemność widzieć Enkiego i dla mnie jest on wspaniałą, kochaną i doskonałą istotą. Oczywiście Aron stwierdzi, że on widział, on wie itd. Ja też widziałam i ja też wiem. Poza tym znam ludzi, którzy również mieli przyjemność obcować z Enkim i ich wrażenia są podobnie jak moje pozytywne.
    Miałam o Aronie bardzo dobre zdanie i wierzyłam w prawdziwość jego przekazów, aż do teraz. Niestety straciły dla mnie na wiarygodności całkowicie. Skoro w kwestii Enkiego są tak ogromne rozbierzności, to z mojego punktu widzenia, reszta przekazów również może pozostawiać wiele do życzenia, jak również ich pochodzenie...
    Dziękuję
    Joanna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?