MINI MEDYTACJA ZDROWIA I WYCISZENIA + MANTRA



przedstawiłem tu to co już publikowałem na blogu ,jak łatwo wejść w mini medytacje zdrowia i wyciszenia natomiast jest to wstęp do pełnej medytacji z wizualizacją która jest fragmentem nauki rozwoju duchowego SPOTKANIE DUSZY które prowadzę indywidualnie przez Skypa ,telefon lub grupowo we Wrocławiu  .Ważne jest aby zapoznać się najpierw z tym materiałem zanim przejdziemy do pełnej medytacji.

proszę o nie przewijanie ani nie skracanie reklam ,to pozwoli mi pomagać innym ludziom za darmo. 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. a czym jest grzech? czy nie naszym wyborem ? czy nie działaniem wbrew sobie ? kto zabronił medytacji bóg czy ksiądz? kto móil o grzechu ksiądz czy bóg? otrzymalismy kilka praw tego wszechsiwata a narzucono nam potem ich setki ,tysiące stąd teraz jestesmy tak pogubieni .gdyby one były jakąś zabrononą formą nie spotkałbym w nich Jezsua ,Buddy ,aniołów swojej duszy ,istot pozaziemskich .Medytacje są kontaktem ze światem natury ,ze światem który istnieje obok naszego ,grzechem jest kłamać w kościele ,bić się w pierś a potem robić to samo ciągle w kółko .
      Bycie bliżej Boga ,bycie bliżej cudownej czystej energi która nas otacza jest naturalną częscią istoty stworzenia i ja wole ufać sobie niz księżom ,nakazom ,dogmatom itd .Moralność i sumienie czyli głos duszy wyznacza mi drogę a skoro na niej postawiono medytacje dzięki którym dziele się z ludźmi tym co widze to czy sa grzechem ?czy tylko zostały tak nazwane aby odciąć ludzi od bezpośredniego kontaktu ze źródłem? ja znam odpowiedź ,ale wiele ludzi musi sama odpowiedzieć sobie na to pytanie .świat nie jest taki jak mówią w kościele bo gdyby taki był wtedy dotyczył by wszystkich ludzi na ziemi a skoro nie sięga do wszystkich tzn ze nie jest prawdą absolutną i wyznacznikiem prawdy .

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie to połączenie wielu naturalnych form które służą ludziom i które dane były ludziom .Zostały zakrzyczane przez religie ,dogmaty ale ten kto uwolnił sie od nakazów widzi więcej i potrafi wybrać z tego to co daje radość ,zdrowie i szczęście ,Rozwój duchowy i rozwój istoty zaczyna sie wtedy kiedy docenia się to co inni ignorują ,a kiedy on rozkwita wtedy łączy się dowolnie wszystkie energie które pomagają ludziom .Nie zwraca się uwagi na zakazy i nakazy ,ograniczenia dane poprzez ludzkie umysły i ludzkie niezrozumienie ale widzi się energie rzeczy ,słów ,ludzi i dzięki temu mozna dowolnie łączyć ze sobą wszystkie pozytywne energie ,tak jak łączy się ze sobą pozytywnych ludzi aby pomagali innym .Joga została określona ale czy nie mozna tych ćwiczeń połączyć z wiarą w Boga? czy nie mozna medytacji połączyć z wiarą w Boga ? ja tak zrobiłem a moja dusza nie czuje grzechu ,lecz jest szczęśliwa ,a wiem to stąd bo codziennie spotykamy się w medytacji i codziennie pomaga mi diagnozować ludzi .Możemy o wiele więcej niż nam powiedziano ,możemy łaczyc wszystko ,wybierać z wielu rzeczy to co najpiekniejsze i co nam słuzy i dzielić się z innymi ,tylko że ci inni muszą wyzbyć sie kategoryzowania wszystkiego co usłyszą i zobaczą ,dlatego to co będą widzieć za oknem pokaże im ze żylismy w wielkim oszustwie a nazwy i kategorie były po to aby nas ze soba skłócać i odciąć od pieknej pozytywnej energii która jest dookoła nas .

      Usuń
    2. To jest jak medytacja chrześcijańska?

      Usuń
    3. możęsz ja nazwać jak chcesz ,jak widzisz nazwy prowadzą do sporów dlatego ich nie uzywam

      Usuń
  3. mam pytanie czy stosujesz techniki oobe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam ,nie ,raz spróbowałem i nie było to ani przyjemne ani potrzebne aby poznać świat który mnie interesował.

      Usuń
    2. Myślałem ze oobe to medytacje duchowe i poznawanie duszy a jednak się myliłem.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?