Połączenie ze źródłem ,jak je odzyskać ,pielęgnować,wzmacniać i co nam daje .

Komentarze

  1. Aronie wreszcie film na który pewnie wielu czekało. Dziękuję:)
    Potrzebowałam instrukcji w gąszczu wszystkich informacji, które przekazujesz. Często mówisz, że nie odrabiamy lekcji, że wystarczy prosić, medytować ale kluczem do połączenia ze Źródłem jest WIARA. Oczywiście wiedziałam o tym ale gdzieś w Twoich przekazach tego brakowało. Co zrobić gdy ktoś wkurza, gdy się boimy? Ostatnio po Twoich filmach nie czułam się najlepiej bo czułam się winna, że nie potrafię tak jak Ty po prostu być szczęśliwa. Teraz wszystko jest jasne:) Ta prosta instrukcja wszystko zmienia i sprowadza do jednego - WIARY

    OdpowiedzUsuń
  2. Aronie,fajny przekaz dający słuchaczowi dużo do myślenia i mobilizuje do zmian. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, tylko... Łatwo jest nawrócić się i doświadczyć zmiany osobie, która wcześniej wiodła życie dalekie od jakiejkolwiek refleksji na temat życia, moralności, istnienia Boga. Co z tymi, co wiele lat byli na łonie kościoła katolickiego? Mam wrażenie, że od lat walę głową w mur i jestem totalnie skołowana na temat prawdy. Wychowałam się w tej religii i przez długi okres nie byłam tylko niedzielna katoliczką, ale szczerze zaangażowaną, spowiadającą się o wiele częściej niż tylko od święta, dbającą o czystość sumienia, podejmująca refleksję nad stosunkiem do bliźnich. Mimo to w moim życiu było ciemno, depresyjnie. W pewnym momencie zaczęłam odchodzić od kościoła, czując, że w dalszym ciągu nie wiem czym jest Miłość, kim jest Bóg. Teraz modlę się inaczej, własnymi słowami, z serca, ale nie widzę zmian. Proszę o poznanie Prawdy a mam wrażenie, że tkwię w jakiejś pustce. Czytałam wiele o tym, że boga poznaje się w ciszy, więc medytowałam, szukałam odosobnienia, lecz nadal czuję się osobą
    zagubioną. Staram się żyć zgodnie z przykazaniem miłości, zaglądam w najdalsze zakamarki duszy i dalej nie wiem co stanowi u mnie przeszkodę w tym, by odnaleźć harmonię i radość. W czym może być problem? Z góry dziękuję Aronie za jakąkolwiek podpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie, dotyczące K.katolickiego. W kilku artykułach wyczytałam, że sakramenty służą tak naprawdę do nakładania pieczęci na
    człowieka, blokują jego czakry. Czy możesz się do tego ustosunkować? Jak wobec tego "przebić się" do Źródła, komu ufać, jak być wolnym! Sylwia Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj zmiana przychodzi gdy wiara zamienia się w pewność że Bóg istnieje ,problem może leżeć w rozumie w blokadzie ,w podczepieniu ,w przeszłości ,reinkarnacji itd widać czasami to na zdjęciach które otrzymuje ,ale dopóki sama nie zoabczysz w sobie jego istote żadne szukanie nie zaprowadzi cie na ta droge ,jak w domu masz lustro to juz masz obraz Boga .

      Usuń
    2. Witam, Juz kilka razy pisałes ze rozum blokuje , ale jesli medytacje, modlitwy nie pomagają to jak go "wyłączyć" ?. pozdr.W

      Usuń
    3. na łonie natury nauczyc sie wydawac mu polecenia a potem przenosic sie w idealne wspomnienie albo wyciszyc i delktowac sie przyrodą ,

      Usuń
  4. Choć uczę się dopiero bycia szczęśliwą to już wiem na czym to odnajdywanie Boga polega. Nie czekasz na to aż spłynie na ciebie łaska i to szczęście dostaniesz z zewnątrz ale poszukanie go w sobie. Jak to zrobić? Postanawiasz, że jesteś szczęśliwa i zaczynasz czuć szczęście. Po jakimś czasie to wchodzi w nawyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?