OBUDZENI PL -zapraszam wszystkich chętnych do tworzenia portalu

Komentarze

  1. polecam, ciekawa informacja o tym jak wyrwać się z narzuconego nam prawa "państwa" : http://nowewici.pl/jak-odzyskac-wladze-nad-soba-i-swiatem-aleksander-berdowicz/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, na chwilę obecną mam postawiony już szkielet portalu, postanowiłam iść na żywioł i zacząć już działać, pisać.wybrane rozwiązanie : framework yii2 advanced-template (by był cms backend i widok frontend), jeżeli macie jakieś pytania, obiekcje to skype: turbomox

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł :)
    fajnie, aby w tym portalu było jakieś forum dyskusyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie, domena obudzeni.pl jest zarezerwowana (na sprzedaż), lepiej sobie odpuścić. Wolne domeny były wymienione na YT, ale także obudzeni.org.pl można kupić za o wiele mniejsze pieniądze - w listopadzie płaciłem 10 zł za rok, a potem odnowienie na razie 46 zł za rok.
    Można portal budować, jak najbardziej, ale postawienie go dla tak wielu użytkowników i komentujących potrwa nieco.
    Mam nieco inny pomysł w tym zakresie, który można uruchomić kompletnie w ok tydzień, niezależnie od portalu, na tej samej domenie.
    O grupach na FB, Aron już przekonał się na własnej skórze i wiele setek innych użytkowników również, którzy kompletnie stracili opublikowane tam treści.
    Oczywiście zgłaszam swój akces w przedsięwzięciu, może się przydam, szczegóły organizacyjne i techniczne lepiej już dyskutować na Skype, nick: leopolds9416.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś wiem co jest ważne
    To nie miłość do ciebie
    To miłość do wszystkich ludzi
    Tak trudna i niepojęta
    Aby kochać swego wroga

    Dziś już wiem co jest ważne
    To nie miłość do jednego człowieka
    To miłość do wszechświata
    Przenikająca wszystko i
    Wyjaśniająca wszystko

    Dziś już wiem co jest ważne
    To nie dotyk twoich rąk
    To uścisk wdzięczności
    Obcych ludzi śmiech
    Dzieci wołających dziękuje

    Dziś już wiem co jest ważne
    To nie miłość jedyna
    To energia, duch, światło
    Łącząca wszystko i wszystkich
    Przenikająca tworząca jedność ludzi

    Dziś już wiem co jest ważne
    To nie to co nas łączy
    To łączność ze źródłem
    Zrozumienia, poznania egzystencji
    Celu rozwoju ludzkości

    Dziś już wiem co jest ważne
    To nie jeden człowiek
    To ludzie, ludzie, ludzie
    Tworzący energię miłości
    Łączącą ludzkość ratująca świat

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam orbicie dobrą robotę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór panie aronie kiedy niedawno odkryłem że medytacja poprawia stan zdrowia mojego zarówno jeśli chodzi o ducha i oczywiście ciało pozdrawiam Damian HUSAR

      Usuń
  7. Witam

    Ostatnio moj chłopak pokazal mi Twoje filmiki które pomogły odpowiedzieć na niektore moje pytania . Dziękuję Ci za to co robisz. chcem byc dobrym czlowiekiem ale moje myśli nie zawsze są dobre tak ciezko mi nad nimi zapanować bo przychodzą same z kazdej strony.Wierze ze wszyscy sie w końcu obudzimy i będziemy żyć w wiecznym szczęściu wszyscy razem pozdrawiam . (jak zapanowac nad zlymi myslami lub durnymi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj modlitwa i sposób ponizej pomogły wielu ludziom

      WYBACZANIE
      JESTEM SZCZĘŚLIWYM I SPOKOJNYM CZŁOWIEKIEM KTÓRY
      UFA BOGU I WIERZY W JEGO MĄDROŚĆ
      BOŻE TY MNIE STWORZYŁEŚ I DAŁEŚ MI MIŁOŚĆ I WIARĘ W CIEBIE ,POMÓŻ MI
      TERAZ GDY ZBŁĄDZIŁEM ,CHCE ZNÓW BYĆ DZIECKIEM TWOIM I IŚĆ W ZGODZIE TYLKO Z
      TWOJĄ WOLĄ.OFIARUJE CI SIEBIE I MOJĄ DUSZĘ ABYŚ WLAŁ DO NIEJ MIŁOŚĆ I
      NADZIEJĘ NA LEPSZE ŻYCIE Z TWOIM BŁOGOSŁAWIEŃSTWEM.
      PRZEPRASZAM ZA CAŁE ZŁO JAKIE WYRZĄDZIŁEM ,WYBACZAM WSZYSTKIM I PROSZĘ O WYBACZENIE
      WSZYSTKICH I WYBACZAM SOBIE ,PROSZĘ ABY MOJE CZYNY ,MYŚLI I SŁOWA MOGŁY TERAZ POKAZAĆ
      ŻE WYBRAŁEM JEDNĄ DROGĘ KTÓRA ZAMKNIE STARY CZAS A OTWORZY NOWY CZAS ZE ŚWIATŁEM W SERCU
      I TWOIM BŁOGOSŁAWIEŃSTWEM.

      jestem wolnym i szczęśliwym człowiekiem który ufa Bogu ,dlatego to co teraz przyszło nie jest
      moje i niech wraca tam skąd przyszło a w moim umysle, sercu I przestrzeni niech zapanuje milosc,
      szczescie, spokoj I harmonia a potem przenieś się w piękne wspomnienie aby rozum
      zaczął tworzyć endorfiny i tak złamiesz energie i od programujesz rozum

      Usuń
  8. Bardzo piękną masz duszę, którą widzę Aronie, podoba mi się jak prowadzisz wszystkie filmiki, połączenie między materią i duchowością, które idzie w parze. Osoby duchowe często mają energię tylko duchową i nie umieją na razie sobie radzić w tym świecie, ale to chwilowe, po wielu gwałtownych działaniach dla Świata, Wolności odczuwam spokój, ciemna strona przegrała na Ziemi. Odnośnie nadchodzących masowych chorób- czosnek- aż połowę dziennie:)jeśli ktoś zdoła to cały na raty.... pozdrawiam promiennie:)))))


    Kasia8

    OdpowiedzUsuń
  9. Aronie

    Potrzebuje dowiedziec się wszystkiego o seksie czy jest zły czy powinniśmy się powstrzymywac..Proszę pomóż bo oddalam się od partnera i nie wiem czy dobtze robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uważam ze jest czymś pięknym dopełnieniem miłości ,uzupełnieniem ,oczywiście jeżeli dwoje istot kocha sie wzajemnie i tak go traktują ,

      Usuń
  10. Witam serdecznie dzisiaj trafiłam na Pana filmy i oglądam już pół dnia, jestem ciekawa czy czytał może Pan książkę, A.Loyda "Kod uzdrawiania", ja z kodami pracuję od ponad 2 lat, to też jest praca z energią i też bardzo pomaga w każdej sferze życia, także polecam :) i pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prośbę! Na fb pojawił się jasnowidz: Nadzwyczajny Chris. Próbuje mnie bardzo często indagować. czy jego pomoc wynika z czystych intencji, czy za tym nie stoi czarna magia?

    https://www.youtube.com/watch?v=1wylMp-wrFk

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym zapytać co sądzisz o tym co mówi Steward Swerdlow? Jest to jedna z osób która oczestniczyła w projekcie Mountak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Co sądzisz o tym wszystkim co mówi Stewart Swedlow?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki problem poszukuje prawdy i trafiam na rurzne strony ostatnio natrafiłem na to http://www.zbawienie.com/newage.htm Ile może być w tym prawdy ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?