MARZEC -1 Z 4 -FALA ,ZNAKI - WYDARZENIA NA ZIEMI

Komentarze

  1. Hej Aron. Gdy dziś przesłuchałam Twojego filmiku, od razu przypomniał mi się wyraz"fala", który usłyszałam wczoraj, słuchając (nie mam pojęcia, czemu, chyba dla tego, ze szukam duchowości na zachodzie), Cindi Jacobs Proroctwo na 2016...Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mówią i piszą w wielu miejscach..... zawieszenie broni w Syrii jest tylko pozorne, podobno służyć to ma przygotowaniu się Turcji która rozpocznie główny konflikt na europejsko-azjatyckim terenie? - pozdrawiam cieplutko ND

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie !!!
    Bardzo Pana szanuje za to co Pan robi i tez przylaczylam sie do medytacji dla naszego wspolnego dobra. Ale jak to wszystko sie ma do tego, ze zyjemy w srodku Ziemi. Bardzo prosze sie do tego odniesc , dziekuje - oto link https://redoctobermsz.wordpress.com/2016/01/13/niebocentryzm-zatacza-kregi/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam odnosiłem sie do tego wiele razy ,dobrze że rewelacje oparte na kłamstwie szybko znikają z mediów

      Usuń
  4. Witajcie
    Aronie wszystko idzie w złym kierunku oto cytata Wałęsy z Onetu
    Lech Wałęsa w rozmowie z "Die Welt" deklaruje, że jeśli dojdzie w Polsce do zrywu "by ratować ojczyznę", on jest gotowy ponownie stanąć na czele. - Gdy młodzi ludzie będą gotowi ratować ojczyznę, ja z kolei jestem gotowy ich poprowadzić i ze wszystkich sił wspierać ich w walce
    Aronie do ciebie ważne pytanie czy widzisz to samo co Krzysztof Jackowski ,który nie dawno powiedział ,że w Polsce dojdzie do próby obalenia rządu w swojej wizji Jackowski widzi barykady i okupacje budynków ,powiedział jeszcze coś ważnego gdy rząd opanuje te rozruchy szybko to nie rozleje się to na kraj . Przecież to co chce zrobić Wałęsa to nic innego tylko obalenie rządu .Co o tym sadzisz? Aronie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj ,kłasmtwo będzie chciało istniec nadal ale to od ludzi zależy czy będzie istniało ,ja na razie nie wdze żadnych barier ,Polacy mają dośc tego bałaganu i interesuje ich co zrobi rząd z podatkami ,zusem itd ,a patrząc na zapędy unii rząd ma wiele argumnetów aby uspokoić takie zapędy Leszka

      Usuń
  5. Witam gorąco.
    Nasi kochani generałowie z MON wiedzą o zasadzie działania broni Putina i wszyscy zwiali do cywila :)
    A zasada jest bardzo prosta, to co masz w aurze (wszystkie uczynki i osądy itd) jest wzmacniane. Masz włączone turbo energetyczne. Unicestwienie osoby z jego własnej winy.

    Pozdrawiam Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  6. "Pewnego dnia ogłoszą wojnę, lecz nikt nie przyjdzie"
    – ~Carl Sandburg.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Mowa tu o znakach i wydarzeniach. powiedz czy wiesz kiedy bedzie ogłoszona prawda o biblii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj przeciez prawda o biblii jest w każdym z was tylko nie akzdy jej słucha ,codziennie wychodzi natomiast pytanie brzmi kiedy pokazą zapiski ,kornike wg której pisali biblie ? adekwatnie do ludzkiej pobudki .

      Usuń
  8. Reklama z Tomaszem Lisem w trakcie przemówienia Pana Arona- bezcenna :) Pozwolę sobie sparafrazować tekst Pana Lisa: ,,Białe jest zawsze białe, a rude jest zawsze rude" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może własnie po to jest aby jedni widzieli żart Boga a inni mieli usprawiedliwienie aby tego nie oglądac

      Usuń
  9. Panie Aronie, ja uwielbiam Pana filmy, ale muszę jedną rzecz powiedzieć. To, co pochodzi od Pana i tylko od Pana (mowa miłości), jest prawdą. Natomiast to, co dotyczy polityki i polityków, jest zaburzone!
    Już wyjaśniam, o co chodzi.
    Przy czym doskonale zdaję sobie sprawę, że to będzie brzmiało trudno albo nieprawdopodobnie, ale co mi tam.
    Kiedyś WSZYSTKIE ważniejsze grupy u władzy korzystały z, jak by to nazwać, "osłon" polegających na tym, aby tworzyć parasol mentalny, parapsychiczny, nie pozwalający się przebić również mentalnie do tego, co te rządy naprawdę robią. Proszę zauważyć, ile tajnych projektów parapsychicznych było prowadzonych np. w USA przez FBI i CIA. Te projekty - a przynajmniej część - zostały ostatnio porzucone, ponieważ USA jest w kryzysie finansowym, ale nadal są prowadzone akcje w celu "mieszania".
    Jeśli chodzi o Europę - Europa jest bardzo racjonalna (zbyt racjonalna) i według mojej wiedzy nie ma takich programów, albo ja do nich nie dotarłam. Watykan coś ma, ale nie mogę wyczuć, co - jedyne, co czuję, to coś w rodzaju "walki dobra ze złem".
    Putin korzysta z wiedzy i usług potężnych czarowników - szamanów syberyjskich! Przypominam też, że za czasów minionego ustroju były prowadzone w ZSRR bardzo intensywne programy parapsychologiczne (telepatia, telekineza, widzenie palcami itd.) - te programy nadal są prowadzone i ci specjaliści połączyli ostatnio swoje siły. Dlatego Putin, mimo że wciąż głodzi swój własny naród i torturuje przetrzymywanych więźniów, jest postrzegany przez nawet niektórych (podkreślam NIEKTÓRYCH) swoich pobratymców jako "Batiuszka Putin". Co ciekawe, to właśnie ekstrasensi są najbardziej podatni na sztuczną aurę dobroci, bo to oni odczuwają wpływy subtelne! Trzeba mnóstwo mocy (jedna osoba tego nie zrobi, bo szamanów i psychotroników na usługach rządów wschodnich, nie tylko rosyjskiego, są setki), żeby się przedrzeć przez ten parasol!
    Ale o co mi chodzi. Ja nie chcę mówić, że ktoś jest taki czy owaki. Chodzi mi tylko o to, że jeśli się mówi o tym, co robią czy czego nie robią rządy, to tak naprawdę jest to brodzenie we mgle. Ja na przykład nie jestem się w stanie przebić przez aurę "teczek" - wiadomo, że za czasów Olszewskiego wyprowadzono i spalono dziesiątki tysięcy teczek i na ich miejsce podłożono nowe, i teraz nie sposób mieć pewność, które są które, bez jakiejś zaawansowanej nekromancji, ale nekromancji nie wolno uprawiać!!! Tak więc ja bym trzymała się z daleka od polityki, choćby po to, żeby coś się nie podczepiło, a przynajmniej ja osobiście trzymam się zasady "po owocach poznacie ich, albowiem złe drzewo nie wyda dobrego owocu, a dobre drzewo nie wyda złego owocu". Ja bym oglądała niezależne (naprawdę niezależne, bo te, które same o sobie w kółko trąbią, że są niezależne, to najczęściej są tylko słowa) media z różnych stron, jeśli się zna języki, to po włosku, rosyjsku, angielsku niemiecku i hiszpańsku (wydaje mi się, że w tej kolejności, ale mogę się mylić, bo to jest bardzo zamglone).
    Osobiście bardzo bym chciała, żeby wszystkie rządy były przedstawicielami społeczeństw i w moim odczuciu większość z nich się stara, tylko po prostu nie wiedzą jak. A pewnie karierowicze są wszędzie, jak w ludzkości, są różni ludzie, nie mnie oceniać. Ja lubię i Japończyków, i Europejczyków, i Rosjan, i Amerykanów, i wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj dlatego wlasnie gdy wykrywacz kłasmtw dziala dobrze czyli walsne serce to łatwo doóżnic prawde od kłasmtwa i tego sie ucza ludzie na ziemi ,Putin korzysta z wielu udogodnień ale ma dusze która widzi wiecej i która wybrala droge pokoju ,90% poparcie śwaiedczy o tym ze nie wszytko ejst takie jak mówią w mediach ,ja poznalem wielu rosjan i oni nie narzekaj na Putina a gdy zoabczylem sysytem spoleczny ,podatkowy to zrozumialem ze to europie sie nie podoba bo zaczał rządzic dla ludzi ,natomiast nam pokazuje sie tylko złe strony abysmy dalej mysleli ze tam sie nic nie zmienilo ,polityke przedstawiam porsto od strony energii a ta jest prosta albo klamstwo albo prawda

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?