maj -miesiąc anomalii pogodowych ,prawdy - Słowianie i gen Jezusa i Marii..

Komentarze

  1. Umieściłam na moim blogu - http://molekulka.blog.onet.pl/
    w moich "Ciekawych stronach "linki do Twoich Aronie filmów i w "LINKACH"- link Aron blog ,zrobiłam to spontanicznie ,bo pragnę ,żeby jak najwięcej ludzi,którzy wchodzą na mojego bloga,dowiedziało się o Tobie i o tej wspaniałej wiedzy, którą przekazujesz,ale przed zaśnięciem myślałam jeszcze o tym co oglądałam i przyszła mi myśl ,że powinnam
    Cię poprosić o zgodę na zamieszczenie Twoich linków na moim blogu.Pod wpływem Twoich przekazów napisałam wiersz,który Tobie dedykuję



    01.05.16.Oława

    „Światu potrzebna jest wiara i determinacja”

    Światu potrzebna jest wiara i determinacja

    A nie blichtr i uroczysta kolacja

    Zbyt dużo mamy jeszcze do zrobienia

    A czas już za wiele nie ma

    Czas najwyższy byśmy z wiarą

    I determinacją podjęli działanie

    Bo tylko wtedy siebie i świat

    Uratować będziemy w stanie

    Zegar coraz szybciej odmierza godziny

    A my ciągle siedzimy i myślimy

    Dosyć już tego myślenia

    Przestańmy się rozglądać

    Zbawiciela między nami nie ma

    To my podejmując wspólnie mądre działanie

    Siebie i świat zbawić jesteśmy w stanie

    Molekułka
    Mam nadzieje ,a nawet wiarę ,że wyrazisz zgodę na umieszczenie Twoich linków na moim blogu,wiersze zaczęłam pisać w 2002roku i to był grom z jasnego nieba ,do dzisiaj ,chociaż piszę ich bardzo dużo nie mam pojęcia skąd się biorą ,ale poruszam w nich bardzo podobne tematy i klimaty a w podziękowaniu za zgodę na twoje linki u mnie wysyłam Ci mojego ulubionego cukiereczka



    06.03.10.Oława.

    „Uśmiechaj się nawet przez łzy”

    Uśmiechaj się nawet przez łzy z uśmiechem do twarzy ci

    Uśmiech odmładza ujmuje lat zdobi człowieka jak kwiat

    Szczery prawdziwy uśmiech to pocałunek duszy

    I nawet kamień na jego widok się wzruszy

    Więc uśmiechaj się do ludzi i do kamieni

    Uśmiech tak dużo może zmienić

    Molekułka
    http://molekulka.blog.onet.pl/2010/03/29/usmiechaj-sie-przez-lzy/
    Pozdrawiam serdecznie, wdzięczna za to co robisz, Molekułka

    OdpowiedzUsuń
  2. z tydzień temu zastanawiałem się wlanie o co chodzi z R1A1, ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zainteresuje Ciebie i innych ta ciekawa strona, uważam, że każdy kto zainteresowany jest dziejami i losem Słowian powinien to przeczytać. Bardzo ciekawe informacje.Po otwarciu tej strony należy kliknąć Pokaż treść! http://pbc.biaman.pl/dlibra/docmetadata?id=7734&dirds=1&tab=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zainteresował mnie Twój przekaz dotyczący nas Słowian-Lechitów-Lachów. Nie potrafię tego określić skąd się we mnie wzięło przeświadczenie, że pochodzenie nasze jest wyjątkowe, ale jestem o tym przekonana. Wiele wskazuje, że historia nasza została z pewnych powodów skrzywiona, a najwidoczniej przyszła teraz pora, aby to odwrócić. I jak słusznie zauważasz nie jest to wygodne dla wielu i z wielu powodów. Wcześniej w komentarzu podałam link: http://pbc.biaman.pl/dlibra/docmetadata?id=7734&dirds=1&tab=1 Należy na tej stronie kliknąć Pokaż treść! Dla wnikliwych ciekawe wiadomości można uzyskać. Ciekawą wiedzę dot. Słowian wnoszą wszyscy zainteresowani Górą Ślężą

    OdpowiedzUsuń
  5. Słowianie istnieją od ok. 7tys. lat. Chrystus żył 2 tys. lat temu, skąd więc taka informacja o genie specjalnym. Przecież R1a1 jest też w płn. Indiach, na Bliskim Wschodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowianie przezyli 2 potopy więc sa o wiele starsi a co do genu to tak jak teraz zmienia sie nasze dna wraz ze wzrostem ziemi tak kiedy Jezus zmienił historie na ziemi i wniósł prawde uzupełnił nasze dna a raczej otworzył tak jak teraz otwiera się znów abysmy mogli zrozumiec tą prawdę i mieli kręgosłup moralny w trudnych czasach .

      Usuń
  6. dwanaście światów ? chyba masz na myśli jeden z miliardów światów w formie jakby bańki złożony z sześciu światów niższych i sześciu wyższych , co w sumie daje liczbę dwanaście, gdzie obowiązuje prawo karmy.
    Takie istoty jak Jezus pochodzą z dożo bardziej daleka i nie muszą się odradzać. chyba że tego chcą z własnej nieprzymuszonej woli.
    Jezus pochodzi z dwunastego świata? skąd ty czerpiesz takie informacje ?
    Świat gdzie mieszaka Jezus i jemu podobne istoty znajduje się od ziemi 10 trylionów światów dalej, takich baniek z dwunastoma światami.... ,a nie w dwunastym świecie jak mówisz.
    Szczegółowo jest to opisane w Wedach, które liczą sobie pięć tysięcy lat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie istoty, jak Chrystus,czy Budda...mogą przemieszczać się! Osiągnęli szczyt,a w tym przypadku,jest to szczyt rozwoju duchowego!!! Dla nich,przemieszczanie się,jest tak proste,jak dla nas,podróż samolotem! Do jakiego kraju chcemy!!! Tam i spowrotem!!! Tzw.uczeni,zajmują się obecnie...FIZYKĄ KWANTOWĄ, dowiedli już, ISTNIENIE DUSZY!!! Lecz...o tym, mówi się bardzo rzadko! w TV...praktycznie wcale!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?