WARSZTATY DUCHOWE SPOTKANIE DUSZY indywidualne i grupowe warsztaty ,nauka medytacji i rozwoju duchowego

WARSZTATY DUCHOWE SPOTKANIE DUSZY indywidualne i grupowe warsztaty ,nauka medytacji i rozwoju duchowego
Zapraszam wszystkich chętnych na skorzystanie z warsztatów które prowadzę .warsztaty duchowe nazywają się SPOTKANIE DUSZY i jest to nauka 4 medytacji o nazwie MEDYTACJA RADOŚCI ,ŁĄCZNOŚCI ,JEDNOŚCI ,DOSKONAŁOŚCI których celem jest połączenie się z własną dusza tak aby mogła podpowiadać wam w świecie rzeczywistym w którym istniejemy i w którym toczą się teraz zmiany w których nasza jedność z duszą ,Źródłem będzie wyznacznikiem nowej drogi .
Medytacje stanowią klucz zesłany przez istoty duchowe dla nas tak aby stać się jednością w tej podróży na ziemi .
Zakres medytacji to :
MEDYTACJA RADOŚCI- to medytacja pierwsza ,która służy temu abyście mogli zawsze naładować się energią ,odzyskać radość i uśmiech .Opisywałem ja w poście WSPÓLNA MEDYTACJA .Jednak jest to nasza płaszczyzna wyjściowa do kolejnego etapu ,nasze bezpieczne miejsce oparte na naszym szczęśliwym wspomnieniu .Każdy kto będzie chciał skorzystać z nauki jaką poprowadzę musi przypomnieć  sobie takie wspomnienie i we własnym domu położyć się na swoim wygodnym łóżku i swobodnie wprowadzić się w mini medytacje ,opartą na tym wspomnieniu .Wyciszyć oddech ,rozluźnić mięśnie i ciało i swobodnie ,spokojnie myśleć tylko o tym wspomnieniu ,przebywać w nim ,cieszyć się nim ,zostać w nim samotnie ,tak aby nic nam nie przeszkadzało i nie rozpraszało .Czerpać tylko czystą przyjemność jaką nam daje to wspomnienie .Wybierzecie jedno w którym czujecie się najlepiej .To ważne aby każdy z was zrobił to przed warsztatami ,aby potrafił się wprowadzić w stan relaksacji ,to skróci nam czas nauki i pozwoli przejść do kolejnej medytacji .
MEDYTACJA ŁĄCZNOŚCI- to medytacja w której połączymy się z własną duszą .
MEDYTACJA JEDNOŚCI - to medytacja w której poznamy wszystkie świadomości które podróżują razem z nami i z których korzystamy podczas naszej podróży w tym życiu .poznamy świadomość płynącą z rozumu ,podświadomość która zapisuje wszytko co robimy i zapoznamy się z nimi i poprosimy aby połączyły się z nami w jedność .
MEDYTACJA DOSKONAŁOŚCI - to medytacja w której poznamy doskonałość z której pochodzi nasza dusza i my czyli główną duszę .Pozwoli nam wspólnie sie do niej zbliżyć i zaczerpnąć z niej energie i opiekę do dalszej naszej podróży.Pozwoli połączyć się ze Źródłem które stanowi doskonałość.
Dodatkowo po kolejnych już warsztatach indywidualnych doszła MEDYTACJA ZDROWIA I WYCISZENIA którą można połączyć z każdą medytacją wymieniona wyżej .Ta medytacja opisane jest w poście http://aronjasnowidzdiagnosta.blogspot.de/2015/06/medytacja-zdrowia-i-wyciszenia.html ,natomiast ma na celu regeneracje i naprawę naszego ciała fizycznego i astralnego ,oraz wyciszenie umysłu tak aby mozna było spokojnie się zrelaksować

WARSZTATY INDYWIDUALNE - to warsztaty prowadzone poprzez internet ,za pomocą skypa ,możemy też użyć telefonu z dostępem do internetu ,lub przeprowadzić je poprzez rozmowę telefoniczną .Ponieważ sami będziecie medytować przeważnie we własnych domach ,dlatego ,połączenie internetowe pozwoli nam na naukę medytacji w miejscu w którym najczęściej będzie sie ona odbywać ,sami wybierzecie sobie miejsce w domu gdzie będziecie mogli sie położyć i zrelaksować .
Zgłoszenia  na warsztaty należy przysłać na adres mailowy arondiagnosta@interia.pl  .
W odpowiedzi na zgłoszenie ,czasami mogę poprosić was o swoje  aktualne zdjęcie,najlepiej zrobione w dniu wysyłki chyba że sami zdecydujecie się je przysłać aby sprawdzić czy wszytko jest w waszej przestrzeni właściwe. Zdjęcie powinno być szczere ,bez pozowania ,nie może to być odbicie z lustra i nie może być zrobione w okularach przeciwsłonecznych ,najlepiej tzw Selfi .To zdjęcie z imieniem i nazwiskiem pozwoli mi sprawdzić waszą przestrzeń .Następnie usunę wszystkie blokady ,podczepienia ,uroki klątwy które w niej będą ,to pozwoli nam przystąpić do medytacji bez żadnych obciążeń ,tak abyśmy mogli w pełni z nich korzystać .Jeżeli jednak zobaczę że ktoś świadomie sprzedał się złu lub mu służy , wtedy opisze to co widzę i poproszę aby zmienił swoją podróż i te osoby nie zostaną zaproszone na warsztaty .Dzięki temu że poszerzono mój potencjał własnie o tą możliwość ,pozwoli ona teraz na to abyśmy mogli spokojnie medytować .
Kolejnym etapem jest już mini medytacja o której wspomniałem czyli medytacja we wspomnieniu .To podstawa tego abyśmy mogli spokojnie zacząć .Każdy z was musi w domu kilka razy poćwiczyć ten stan tak aby podczas warsztatów umiał swobodnie wprowadzać się w stan relaksu .
Warsztaty służą temu aby każdy z was mógł swobodnie medytować u siebie w domu ,aby mógł zrozumieć siebie i świat który jest dookoła nas .Będziemy mogli na nich swobodnie porozmawiać tak aby każdy zrozumiał czym są medytacje i rozwój duchowy .Warsztaty są wprowadzeniem do tego abyście sami mogli je dalej rozwijać ,abyście mogli usłyszeć podpowiedzi własnej duszy w świecie w którym żyjemy .Czas efektów jest uzależniony od każdego z was ,od ilości medytacji ,od połączenia świadomości ,od waszej pracy nad sobą .
Kolejnym krokiem bedzie ustalenie terminu tak abyście mogli medytować we własnym domu
W zależności od indywidualnych predyspozycji warsztaty mogą potrwać 2-3 godziny i wybierzecie taki czas w dzień aby nic wam nie przeszkadzało się zrelaksować.
Wielu z was prosiło o pomoc w rozwoju duchowym dlatego zapytałem o to naszych przyjaciół z góry aby nam powiedzieli coś więcej na ten temat oto ich odpowiedź :
"Widzimy jak wielu z was stara się zmienić siebie ,jak korzystacie z informacji które już są wam dane,ale każda informacja jest przysłana adekwatnie do czasu i miejsca ,wielu z was prosiło o naukę ,o podpowiedź : jak maja się dalej rozwijać  ,dlatego teraz zesłano nowe wskazówki ,adekwatne do zmian jakie dzieją się na ziemi ,Nowy czas to czas miłości i wiary ,wasz rozwój powinien podążać w tym kierunku ,dlatego przysłano wskazówki abyście poczuli w sobie miłość pochodząca od Źródła ,mieli wiarę w doskonałość jaką jest w was samych ,wszystko po to abyście mogli tworzyć to co postanowione .Teraz wysłano wiele wskazówek do wielu dusz ,będą one pracowały dla was ,ich czas będzie waszym czasem ,dadzą wam to co maja w sercu a wy podzielcie sie z nimi tym co sami otrzymaliście .Wszystko ma być dopełnieniem tak abyście stali sie jednością wewnątrz i na zewnątrz ,abyście tworzyli wasz świat używając serca ,duszy ,miłości i wiary ,abyście dzielili sie tym co otrzymacie i tym co możecie otrzymać.Aby jedność stanowiła waszą drogę i zatarła wszelkie podziały ."
Klucz podarowany mi ma pomóc wielu ludziom w tym trudnym czasie ,jest wskazówką z której każdy z was może skorzystać dobrowolnie i świadomie .Ma nauczyć nas zaufania do siebie ,wiary w nas ,ma stać sie moją pracą i powinnością .Jednak ciężko mi przychodzi napisać o tym że warsztaty będą płatne .Gdy pytałem o to przyjaciół z góry powiedzieli mi tylko tyle :"zaufaj ludziom ,napisz prawdę a oni zrozumieją " wszystko co robiłem do tej pory było darmowe i nadal tak będzie  ,ale warsztaty przy dużej ilości chętnych mogą spowodować że nie będę mógł normalnie pracować ,dlatego proszę tych co otrzymali więcej od innych,o to , aby sami zdecydowali o tym czym mogą sie podzielić za czas i naukę którą otrzymali .Nie ustalam żadnej kwoty ,tak aby móc korzystać dalej z energii bezgranicznej i tak aby móc dzielić się tym co otrzymałem z wszystkimi ludźmi którzy o to poproszą.Ja sam wiem ze pieniądze sa tylko dopełnieniem, naszej drogi a nie jej celem i ci którzy je mają mogą podzielić sie i zapłacić za tych którzy ich nie posiadają ,ale każdy dar z serca ,który buduje jedność jest czymś więcej niż satysfakcją ,jest naszą powinnością i błogosławieństwem ,dlatego tą decyzję zostawiam każdemu z was i proszę wszystkich którzy chcieliby z nich skorzystać o kontakt ze mną ,szczerość i prawda buduje zaufanie i nigdy nie jest ograniczeniem a zawsze stwarza możliwość .

WARSZTATY GRUPOWE - te warsztaty uzależnione są od ilości osób i sali w której można medytować wspólnie .Każdy kto chciałby takie warsztaty u siebie zorganizować ,lub kto wie gdzie mozna je zorganizować ,może napisać do mnie ,wtedy ilość chętnych i możliwości finansowe będą stanowiły czy się odbędą .Warsztaty w Polsce wiążą się z przyjazdem ,noclegiem ,wyżywieniem itd ,dlatego informacje o nich będą udzielone na blogu i na kanale YouTube  oraz na moim profilu ARON JASNOWIDZ DIAGNOSTA .Wierzę że spotkamy sie w wielu miejscach w Polsce i że będziemy mogli spokojnie pomedytować i porozmawiać i bariera finansowa nie utrudni nam tego .

WSZYSTKICH CHĘTNYCH serdecznie zapraszam na warsztaty SPOTKANIA DUSZY .
                                                                 Z POZDROWIENIAMI ARON





Komentarze

  1. witam kopiuje komentarz Małgosi który jest pod postem o dzienniku wdzięczności ,opisuje warsztaty w których uczestniczyła :Dziekuje za ta wspaniała medytacje.

    Działa cały czas.

    Ta medytacja jest tak prosta i tak wspaniała - doskonała przez to, że włącza sie sama u mnie.

    Podczas prasowania.
    Mało tego, inne dusze z mojego kręgu pojawiają sie w niej: dzieci, dusza rodzinna.
    I ja robię ze soba i z nimi te medytacje.

    Dzisiaj podczas prasowania.

    Włącza sie sama.

    Nawet dostaje przekaz: tylko do tego momentu mozesz, czyli oczyszczanie, spotkanie duszy, połączenie i przekaz dla danej osoby.
    Co jest jej i jakby moim tematem.

    zauważyłem że indywidulana forma jest bardzo ważna ,dlatego zę sa ludzie którym medytacje przychodzą szybko i łatwo ,ale są też tacy którzy nigdy nie medytowali i wtedy ten klucz i ta nauka rozkłada sie na kilka dni i kilka medytacji dodatkowych ,dlatego wasza sypialnia jest najodpowiedniejszym miejscem do nauki bo zawsze można dopasować czas i miejsce na następne spotkanie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Was Kochani!
    Jestem po medytacji prowadzonej przez Arona i mogę polecić Wam ten przepiekny czas z całego serca! To co się tam działo....ehh NIESAMOWITA MOC NIEZIEMSKIE DOZNANIA. Nie da się opowiedzieć słowami co zobaczyłam, przeżyłam i przeżywam nadal...Pierwszy raz spotkałam się tak namacalnie ze swoją Duszą, a spotkanie miało Boski wymiar, że aż mam ciarki i łzy w oczach jak sobie to przypominam. Życzą każdemu, by mógł doznać w taki sposób Swojej istoty!! Dziękuje Aronowi za poświęcony czas, oraz naszym przyjaciołom za podarowanie nam tak przepięknego narzędzia samopoznania. Nigdy medytacja nie sprawiła mi tyle frajdy i nie wniosła tyle dobrego, co podczas tego jedego spotkania, Czułam wdzieczność swojej Duszy całą sobą za czas, który dla Nas poświęciłam, za to że w końcu mogła spotkać się ze swoim źródłem do którego tak długo nie miała bezpośredniego dostępu. Jeszcze raz chylimy:) czoła przed Aronem i Jego wspaniała duszą za to co robią i jak to robią - w otoczeniu miłości i oddania dla swojego powołania :D Amen
    Bożego dnia dla KAŻDEGO!
    Ps. I jeszcze małe pytanko do Arona:) Powiedz mi proszę, bo ostanio ogłądałam wywiad ze współczesnym szamanem o wspaniałej b. mądrej duszy (nie wiem czy mogę umieścić nazwisko) i zaintrygowała mnie jedna sprawa...stwierdził, że Putin jest bardzo odsunięty od swojej duszy, a jego nieprzewidywalność jest spowodowana manipulacjami ciemnych istot które mają do niego podpięcia, natowiast Franciszek i Obama dostali oprogramowanie do przejscia na Nową ZIemię i to są bardzo stare i mądre dusze. I moje pytanie stad czy to według Twojego odczucia może być prawda?bo obserujac to wszystko co się dzieje mam odwotne wrażenie...wydaje mi się to ciekawe:) bo wokół tego tematu wciąż pojawiają się sprzeczne informacje
    POzdrawiam Świetliscie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aron,

    Jestem tu po raz pierwszy, mógłbyś napisać gdzie odbywają się te medytacje ? Jak daleko miałabym jechać ?

    Dziękuję za posty, filmy, miłość i zrozumienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj wspolne medytacje odbywaja sie na mojej stronie na yuotubie ,natomiast warsztaty są w okreslone dni we wrocławiu .pozdr

      Usuń
  4. Witam!też chciała bym uczestniczyć w takich warsztatach,ciekawią mnie,Mam cichą nadzieje że kiedyś będą w Gdyni lub w Gdańsku to na pewno przyjadę.Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aron...jestes wspaniala istota! Ostatnio walczylam z zadawaniem sobie pytan jak ma sie rozwoj duchowy osob ktorej rowniez uczynili z tego swoj zawod do kwestii ustalanych kwot za oferowane uslugi...i...jestes jedynym ktory w tej kwestii pozostal szczery, uczciwy, tak bardzo czysty... Dookola mamy moziwosc korzystania z wielu warsztatow i indywidualnych sesji lecz ceny sa szokujace! Nijak niewspolmierne do mozliwosci finansowych ludzi normalnie zarabiajacych...nie moglam zrozumiec dlaczego...i nadal nie rozumiem ... I juz o tym nie rozmyslam! Wydaje mi sie ze nawet rozwinieci duchowo z intencja pomagania innym tak mocno tkwia w realiach systemowego zycia ze przegrywaja z rzadzami... Ty nie ulegles! Jestes wielki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Aronie slucham pana od jakiegos czasu, mowi pan o bolach glowy u ludzi (ktore mam od dluzszego czasu) ,zauwazylam jak slucham tych pieknych dzwonkow to bole zanikaja.Moze na you tubie ,kiedy pan robi swoje filmy dzwonk jako podklad muzyczny.Dziekuje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Aronie jaki jest aktualny adres warsztatów. Dziękuję za odpowiedź i serdecznie pozdrawiam Jacek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, Jestem zainteresowana uczestnictwem w warsztatach 17 września 2016r we Wrocławiu :-) Proszę o informację jak mam to zrobić, żeby się zapisać na listę uczestników :-) Pozdrawiam słonecznie MM

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj aronie . Mam mały problem który wydaje mi się że jest dość łatwy do rozwiązania. Mianowicie , podczas medytacji nie mogę skupić się np. na ulubionym miejscu ponieważ zalewa go fala myśli . Próbuje skupić się z całych sił ale bezskutecznie. Czy jest jakieś ćwiczenie ale metoda abym mógł się maxymalnie skupić?
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?