odpowiedź na wszystkie pesymistyczne komentarze -rozmowa Człowieka z Bogiem ,mądrość ludzka a mądrość boska





tekst :

"Ja: Boże, mogę zadać Ci pytanie?
Bóg: Jasne...

Ja: ale obiecaj mi, że się nie wściekniesz?
Bóg: obiecuję.

Ja:Dlaczego tak często mnie dzisiaj rozczarowujesz?
Bóg: Co dokładnie masz
na myśli?

Ja: Cóż, obudziłem się zbyt późno!
Bóg: tak.

Ja: Mój samochód nie dał się przez dłuższy czas uruchomić.
Bóg: OK.

Ja: Źle zrobili mi na obiad moją kanapkę i musiałem czekać na drugą -
nienawidzę czekać.
Bóg: hmmmm

Ja: Kiedy wracałem do domu, zepsuł się mój telefon i to w momencie, gdy ktoś
do mnie zadzwonił.
Bóg: W porządku.

Ja: I na dodatek, kiedy wróciłem do domu, chciałem się zrelaksować i zrobić
masaż stóp moim nowym urządzeniem, ale ono po prostu nie działało!

Ja: Dzisiaj nic nie poszło dobrze ! Dlaczego na to pozwoliłeś?

Bóg: pozwól mi zobaczyć ...
Anioł śmierci był dziś rano przy twoim łóżku i
wysłałem mego anioła, aby walczył o Twoje życie, a Tobie pozwoliłem spokojnie
spać
Ja: 😌
Oh!

Bóg: Pozwoliłem, żeby Twoj samochód się nie uruchomił, ponieważ na Twojej
drodze do pracy był pijany kierowca, nie spotkałeś go, bo wyjechałeś
później.
Ja: 😔

Bóg: Pierwsza osoba, która dziś zrobiła ci kanapkę, była chora i nie
chciałem, żebyś się od niej zaraził. Wiedziałem, że nie możesz sobie pozwolić na
chorobę, bo masz ważną pracę.
Ja: 😌
OK

Bóg: Telefon został zepsuty, ponieważ osoba dzwoniąca składała fałszywe
zeznania. I po prostu nie chciałem, żeby twoje wypowiedzi zostały sfałszowane,
więc nawet nie pozwoliłem, aby rozmowa się odbyła.
Ja: Rozumiem Boże.

Bóg: aha, a masażer stóp miał błąd techniczny i wysadziłby wszystkie
bezpieczniki w domu. Pomyślałem, że lepiej nie siedzieć w ciemności, przez cały
wieczór.
Ja: Przepraszam, Boże.

Bóg: Nie musisz przepraszać - musisz tylko nauczyć się mi ufać ... we
wszystkim, niezależnie od tego, czy idzie dobrze, czy źle.
Ja: Ufam ci.

Bóg: I nie wątp, że mój plan na ten dzień jest zawsze lepszy niż twój.
Ja:
Nie chcę wątpić Boże i pozwól mi powiedzieć. Dziękuję Boże za wszystko co
dzisiaj mnie spotkało.

Bóg: Proszę bardzo, moje dziecko. To był kolejny dzień, kiedy jestem twoim
Bogiem - a ja uwielbiam opiekować się i zaglądać do moich dzieci."




















(Tekst Pawel Ryszkowski

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?