jak odprowadzić swoich zmarłych ,jak przeprowadzić zmarłego na drugą stronę





modlitwy :
Boże proszę cię zaopiekuj się jednym z swoich dzieci (pomyśl o bliskim któremu chesz pomóc )
które potrzebuje twojego wsparcia i światła ,
otwórz mu drogę do światła ,zrozumienia ,akceptacji tam gdzie teraz się znajduje ,
niech wyruszy w podróż aby poznać twoją miłość ,radość ,szczęście i poczuć cudowne światło którym jesteś ,
pomóż mu też w uwolnieniu się z tego poczucia winy ,obciążen i napełnił go swoim błogosławieństwem ,
odwaga ,miłością i zrozumieniem .
kochana/y przejdź do światło bo to że ty nie wierzyłaś w nie ,
nie oznacza że ono w ciebie nie wierzy i bądź tam szczęśliwy i pełny miłości .

modlitwa światła w sobie :
Boże zaopiekuj się dzieckiem twoim i otwórz mu drogę do światła ,niech
wypełni go radość szczęście miłość i niech będzie razem z tobą ,dzięki tobie
nie ma nic ponad moje światło we mnie dlatego niech wszytko to co mi teraz
przeszkadza być w połączeniu z bogiem rozpuści się w tym świetle dlatego
kasuje wszystkie myśli które wypuszczałem ze strachu, wątpliwości, braku wiary
o obfitość boską (finanse) ,wszystkie zapisy z ciemną stroną i niech wszystko to
co mnie ograniczało rozpuści się boskim światłem a od dzisiaj tworze drogę do szczęścia
radości i obfitości w finansach i miłości .przepraszam za wszystko co zrobiłem
wybaczam sobie wszystko co zrobiłem i zaczynam wszystko od nowa bez obciążeń z przeszłości

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?