praca z podświadomością ,jak szybko zamknąć strachy lęki ,blokady z podświadomości w swoim życiu





sposoby na zamkniecie podświadomości :
kochana podświadomości w tym wcieleniu jazda samochodem czy lot samolotem ,pociągiem ,statkiem
dadzą mi relaks i przyjemność ,miłość i szczęście wiec proszę skasuj wszystkie lęki ,strachy blokady
jakie są przy tym zapisane ,rozumiem swoją ochronę ale w tym wcieleniu nie jest mi ona
potrzebna bo jestem świadoma i odpowiedzialna za to co robię i gdzie wyjeżdżam.

kochana podświadomości w tym wcieleniu język angielski da mi relaks przyjemność
miłość i szczęście wiec proszę skasuj wszystkie lęki ,strachy blokady jakie są
przy nim zapisane ,rozumiem swoją ochronę ale w tym wcieleniu nie jest mi ona potrzebna
,jestem świadoma i odpowiedzialna za to co robię i czego się uczę

kochana podświadomości w tym wcieleniu zamykam wszelkie strachy i leki które teraz wyszły ,
teraz dbam o to aby moje życie dało mi relaks przyjemność
miłość i szczęście wiec proszę skasuj wszystkie lęki ,strachy blokady jakie są
przy mnie zapisane ,rozumiem swoją ochronę ale w tym wcieleniu nie jest mi ona potrzebna
jestem świadomy/a i odpowiedzialna za to co robię i jak żyję

kochana podświadomości w tym wcieleniu zamykam wszelkie strachy i leki które teraz wyszły
,teraz dbam o to aby moje życie dało mi relaks przyjemność
miłość i szczęście wiec proszę skasuj wszystkie lęki ,strachy blokady jakie są
przy mnie zapisane ,będę szedł droga miłości szczęścia akceptacji swojej rzeczywistości .

kasuje wszystkie myśli które wypuszczałem ze strachu, wątpliwości, braku wiary
o obfitość boską ,zdrowie ,przyszłość i niech wszystko to co mnie ograniczało rozpuści
się boskim światłem a od dzisiaj tworze drogę do szczęścia radości i obfitości w finansach
i miłości .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?