JAK SIĘ UWOLNIĆ -UŻYWKI ,ZAZDROŚĆ ,NIENAWIŚĆ ,OBSESJA -DEMONY KTÓRE PRZY NICH STOJĄ

Komentarze

  1. Dziekuje Tobie kochany Aronie...Nie palilam i zaczelam znowu ...Nie mam na to usprawiedliwienia...wiecej wiary w siebie I we wladna moc od źrodelka mnie wspomoze ....dziekuje za film....A moze by tak medytacja na silny wole...tym czasem biorę sie od nowa do pracy z moim smierdzacym nalogiem...filmik jak zawsze cudowny i sama 10 trafiony...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja nigdy nie paliłam marihuany i wiem, zę dobrze robiłam, natomiast według znanego mi fitofarmakologa, czym innym jest palenie konopii a zupełnie czym innym używanie oleju konopnego. Na podstawie wiedzy i doświadczenia, które zdobyłam, nie uważam wrzucania roślinnych substancji psychoaktywnych do jednego worka z narkotykami za trafne- Indianie używali ich od tysięcy lat, na przykład do uzdrowień lub rozwiązywania konfliktów we wspólnocie. Bardzo ważny jest konteks i intencja, z którą stosujemy substancje psychoaktywne- wiadomo, że motywacja kształtuje wynik. W związku w tym, jeśli ktoś używa grzybów psylocybinowych czy Cannabisu dla "fazki", poniesie tego skutki. Jeżeli jednak podejdziemy do tych substancji z szacunkiem i ich zastosowanie potraktujemy jako element pracy nad sobą, doświadczymy licznych, głębokich, trwałych i bardzo pozytywnych zmian wewnętrznych, a z czasem te zmiany znajdą odzwierciedlenie w naszym życiu. Ja od prawie dwóch lat pracuję z rośliną o nazwie Ayahuasca pod opieką Szamanów z Ameryki Południowej. Dzięki temu, pozbyłam się wielu lęków, kompleksów i napięć, coraz optymistyczniej patrzę w przyszłość, powoli otwieram się na miłość... Żałuję tylko, ze nie zdecydowałam się na tę pracę kilka lat wcześniej, kiedy to informacja o tej praktyce do mnie przyszła, bo byłabym teraz w zupełnie innym miejscu. Elwira i Aron-serdecznie Was pozdrawiam.

      Usuń
  2. vitaj AronieDZIEKUJE CI ZA TEN PRZEKAS BO NIESTETY PALE PAPIEROSY DLUGO NIE PALILAM NO ALE MAM PROBLEMY RODZINNE I CO JECHALAM DO POLSKI TO PALILAM W POLSCE NIESTETY PROBLEMY ZWIEKSZYLY SIE I PALE NAWET JAK NIEJESTEM W POLCE NIEDAWNO OGLODALAM FILMIK PALLINY STWIERDZA ZE KTO PALI TO MA PRZY SOBIE DUCHA WIEC TO MI DALO DO MYSLENIA NO I TERAS TEN FILM WIEM ZE NIEPOWINAM PALIC NASZCZESCIE NIKOMU NIC NIE ZAZDROSCILAM JESTEM ZNANA Z TEGO ZE MUWIE PRAWDE( AZ DO BULU)MOJE DEMONY TO PALENIE I NIEDBANIE O WLASNE CIALO (JESTEM BARDZO OTYLA)ZDECYDOWALAM ZE OD 1 MAJA NIE ZAPALE I WIEM ZE DAM RADE GOZEJ Z DIETOM SLODYCZE CIOGNOM MNIE JAK NARKOTYK GDY SIE ZDENERWUJE TO ALBO PAPIEROS ALBO SLODYCZ JUZ DLUGO JESTEM STOBOM ARONIE POMOGLES MI ZROZUMIEC TAK WIELE I DZIEKUJE CI CALEGO MOJEGO SERCA WIEM ZE TO MOJA DUSZA SKIEROWALA MNIE DO CIEBIE I JESTEM JEJ WDZIECZNA !!!!!MOJA DIETA TRWA 3 MIESIOCE SCHUDLAM TYLKO 6 KG JEST CIESZKO ALE PISZOC TO DO CIEBIE ARONIE TO MNIE DOPIGUJE ZEBY MUC PUZNIEJ CI POWIEDZIEC CZY 1 MAJA ZUCILAM PALENIE???I JAK MI IDZIE MOJA DIETA!!!!!!!CHCE SIE OCZYSCIC ABY MUC ROZWIJAC SIE DUCHOWO I BYC DOBRYM CZLOWIEKIEM!!!!!!DZIEKUJE CI ARONIE.....ZE JESTES!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj moze zamiast diety spróbuj oczyścić oranizm metodą michała Tombaka w ksiażce jak życ długo i zdrowo ,ja shcydłem dzieki niej 25 kg i przestałem pic kawe ,co do sodyczy tez mam tą słabośc i teraz zaczynam nad tym panować ,czyli wiecej owoców mniej słodyczy ,jezeli oczyścic orgznim on zacznie pozbywać sie tłuszczu i zaczynasz chudnąć sama i zaczyna też wybierać sobie z pokarmu to co zdrowe bo jezeli jest oczyszczony to skupia sie na zdrowym jedzeniu i tak u mnie nagle zmienilo sie wszystko w jedzeniu i to przeważnie w 1 dzien i teraz sie z tego ciesze i nie musialem stosowac diet ,po prostu orgaznizm potrzebował owoców ,warzyw ,orzechów ,ryby i na tym sie skupił i teraz spokojnie dalej dbam o niego a on o mnie :)

      Usuń
    2. Dziekuje Aronie niemam tej ksiozki ale cos znalazlam o metodzie cytryn wsumie to juz "3 miesiace jak pije natczczo& cytryne dziennie;;;;napevno sprubuje oczyscic organizm dziekuje z calego serca

      Usuń
    3. zobacz sobie ten filmik - Adam Bytof nagrywa transowe nagrania by zrzucic zbedne kilogramy poza tym wkrotce startuje nowa ulepszona wersja jego prgramu body ok - polecam https://www.youtube.com/watch?v=wy14M7U5ImM

      Usuń
  3. Aronie prosze wypowiedz sie na temat zawierania malzenstw w kosciele, prosze - moj zwiazek sie rozsypuje tylko dlatego ze nie chce slubu koscielnego, poprostu nie moge sie do tego zmusic, co mam zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam jeżeli 2 osoby naprawde sie kochają to nikt nie jest niczyim niewolnikiem i jeden szanuje poglądy drugiego ,jezeli jednak jeden zmusza drugiego do swoich poglądów tzn że bedzie zmuszał całe zycie do swoich racji ,2/3 małżeństw sie rozpada bo zostały niby pobłogosławione przez księdza który np sam był bardzo brudny i przekazał tą energie w tej ceremonii ,dlatego potem wiekszośc katolików jest tak nieszczęsliwa i pogubiona ,na samym starcie zamiast czystości otrzymali enenrgie fałśzu od księdza ,opisywałem mój przypadke na chcinach kiedy ksiądz miał tak czarną enenrgie ze gdy zblizał sie do dzieci na nowy świat te od razu płakały ,wiec jeżeli ktos taki was błogosławi to potem trzeba mocno pracowac aby uwolnić i oczyścić się z tej energii .Jedni kochają te śluby a inni nie widza w nich nic pięknego ,natomiast ten wybór powinien iść z serca a nie z przymusu i druga osoba powinna uszanować decyzję jezeli mówi że kocha .moi znajomi mieli ten sam problem ,potem wzieli ten slub a potem życie pokazało to co zawsze ,jeden przymus potem drugi itd ,dobrze że ilośc slubów sysytaematycznie spada teraz to jest okolo 180 000 rocznie i leci w dół bo świadomość ludzi idzie do góry i wiedzą że na miłość prawdziwą nie potrzeba żadnych ceremonii i papierów ,to system je potrzebuje

      Usuń
  4. Witaj Aronie . Świetny filmik.Zresztą bardzo na czasie. Mam szwagra który pała chorobliwą zazdrościa do swojej żony. Urodziła mu troje dzieci i kazde jest upośledzone. Jedno z nich funkcjonuje jak roślinka . Zastanawiam się czy jego obsesja mogła mieć na to wpływ. Co ty o tym myślisz ? Bardzo bym chciała im pomóc ale nie wiem jak ..Dziękuje Ci za podanie autora i tytułu ksiazki dot.oczyszczenia organizmu . Przejzałam ja w pdf i jest świetna. Juz zamówiłam droga wysyłkową :-) Pozdrawiam serdecznie . Anita .

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię Aronie i dzieki za wspaniałą wiedzę zawartą w filmach, jesli chodzi o demony to kazdy demon czy to strachu, czy łakomstwa,a jest ich mnóstwo wysysa z naszej duszy energię, przytoczę tu fragment rozmowy duszy ze swoim ciałem czyli panią Izabelą Dzisiaj odbiegnę trochę od tematu. Następnym artykułem miał być ciąg dalszy „Boga i Wiary”, ale ponieważ dostaję, szczególnie na fb, bardzo dużo pytań na temat jak ja to robię, postanowiłyśmy z moją Duszą odpowiedzieć na nie. Otóż metoda jest tylko jedna, każdy powinien odkryć własną, nazywa sięMETODA PRÓB I BŁĘDÓW.

    Moje życie zaczęło się zmieniać, kiedy przestałam klepać na pamięć modlitwy i zaczęłam mówić do Boga własnymi słowami, nakrzyczałam na Niego, rzuciłam laczkiem w obrazki wiszące na ścianie. Tak, w Boga można nawet rzucić laczkiem, On się nie obrazi i dobre jest to, że nie ma potrzeby celować w nic konkretnego, gdziekolwiek ten laczek nie zaleci to i tak w Boga trafisz, bo Bóg jest wszędzie. Moja Dusza mówi, że sama oddałam się w ręce Boga, to było wtedy, kiedy dostałam wezwanie do sądu na sprawę o zachowek. Powiedziałam Bogu: „Jak to na mnie sprowadziłeś to sobie to teraz weź i sam sobie dawaj z tym radę, a tak w ogóle to sobie weź całe moje życie i rób z nim co chcesz, bo takie jakie mi je zgotowałeś, to ja go nie chcę, mam dość!”ze strony http://przekazyduszy.pl/index.php/category/rozmowy-w-grecji/ poza tym polecam również książkę przekazy duszy można dużo dowiedzieć się o Bogu i o tym jak funkcjonują nasze kochane duszyczki. Co do oczyszczania organizmu to polecam wywiad http://porozmawiajmy.tv/oczyszczanie-organizmu-niejedzenie-komunikacja-z-dusza-pan-heniek/ ja obecnie jestem na etapie oczyszczania wątroby za każdym razem wypłukuje garść kamieni jeśli ktoś by chciał przepis to proszę o maila bozena_11@op.pl.pozdrawiam wszystkich gorąco Bożena

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aronie- i ja zauwazylam na chrze mojego syna, ze gdy tylko ksiadz zblizyl sie do synka- malego ogarnela panika i bardzo plakal (wygladalo to jakby sie czegos ogromnie wystraszyl... Po tym wydarzeniu mial wysoka goraczke i chorowal jeszcze przez pare dni. Obecnie znow jestem w ciazy i tego dzieciatka nie ochrzcze, gdyz z mezem nie czujemy takiej potrzeby. Do tego potrafimy juz grzecznie lecz stanowczo powiedziec reszcie rodziny ze to nasza decyzja, a gdy nasze dziecko bedzie chcialo w przyszlosci podjac wlasne kroki w tej kwestii- damy Mu z pewnoscia wolny wybor.
    Bardzo serdecznie Cie pozdrawiam i pieknie dziekuje za to co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było ciekawe co napisałaś i zarazem budujące :) wystarczy już tego zasilania systemu energią dzieci

      Usuń
  7. Witaj Aronie kochana duszyczko, bardzo Ci dziękuję za ten oraz za wszystkie poprzednie cudowne przekazy. Bardzo lubię słuchać i oglądać Twoje przekazy, zawsze dzięki temu mam lepszy dzień i dziękuję Bogu, że dał mi przywilej poznania Ciebie. Dodajesz mi siły do pracy nad sobą i wiarę w lepsze jutro. Jestem jak najbardziej za wspólną medytacją dotyczącą używek, mam w domu nałogowego palacza, który na wszelkie nasze prośby aby przestał truć siebie i nas odpowiada, że palił zawsze i będzie palił dalej.
    Serdecznie pozdrawiam Ciebie i Twoją cudowną Edytkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Aronie , Kochani Przyjaciele problem z alkoholem leży troszkę głębiej niż nam się wydaje.Chodzi tu o drożdże dodawane do pieczywa i coraz większej ilości produktów spożywczych.
    Drożdże aby zlikwidować trzeba użyć bądź temperatury ok. 2000 stopni C bądź nadtlenku wodoru czyli wody utlenionej. Drożdże to po prostu grzyby , pasożyty , które budują swoje kolonie w naszych organizmach (taka ich natura)
    Gdy dostarczymy im cukier (a każdy codziennie go zjada) drożdże się nim żywią a odpadem z ich przemiany materii jest wyprodukowany alkohol ( są to po prostu ich siki). Także nie wystarczy nie pić ale należy przestać
    spożywać drożdże. Podaję link do filmiku na ten temat https://www.youtube.com/watch?v=w1zF0Oc-84o oraz https://www.youtube.com/watch?v=1tHk0ozLxwA .Sam byłem wieloletnim alkoholikiem i dopiero odrzucenie drożdży w diecie
    pomogło z walką z alkoholem .Robiłem doświadczenia na sobie i okazało się że gdy wracałem do jedzenia drożdży natychmiast powracał problem z alkoholem po odrzuceniu drożdży problem znikał.
    Nie jedzenie drożdży bardzo mocno pomaga również ogólnie w poprawie zdrowia. Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak napisać tutaj do Ciebie wiadomość prywatną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aronie, super film... rzeczowy i wiele wyjaśniający :) oczywiście jest jeszcze wiele pytań bez odpowiedzi.. ale dzięki za to, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Aronie. Czy na prawdę marichuana jest tak szkodliwa jak mowisz? Przecież jest to roślina również stworzona przez Boga. Jeśli sami sobie posadzimy krzaczek i go będziemy pielęgnować to myślę że tam nie znajdziemy trucizny. Ja pale od dwóch lat i myślę że mi to pomogło ponieważ jestem w tym miejscu gdzie jestem. To jak z tego korzystamy zależy od nas samych. Proszę Cię powiedz coś więcej na temat tej rośliny. Do czego tak na prawdę została stworzona przez Tatusia :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta pewność siebie w twoich przekazach pewnego dnia cię rozczaruje. rzeczywistość jest inna niż tobie się wydaje. Oby cię to nie zgubiło.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?