świadomości obce i istoty pozaziemskie w połączeniu z ludźmi - nasi opiekunowie ,przewodnicy

Komentarze

  1. Faktycznie spływa do Ciebie ciekawa wiedza. Trochę na początku byłem sceptycznie nastawiony, a raczej miałem mieszane uczucia. Może jestem zazdrosny :) Też się budzę, swoim tempem. Aktualnie zauważyłem, że alkohol już do mnie nie pasuje. blokuje mnie przed dalszym rozwojem. Swoją wibracją ściąga inne cięższe wibracje mnie nie interesujące. Blokuje mnie przed fruitarianizmem, a czuje, że to moja dieta, ewentualnie breatharianizm. Rozwijam się swoim tempem oczyszczam. Mam byta na karku którego muszę się pozbyć. Daję sobie na to 2 lata. W końcu musi odejść, a jak nie to po prostu pójdę na oczyszczanie. Grunt to iść do przodu, czego Ci, sobie i innym życzę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ten wszechświat wspaniały! Od 32 minuty wspominasz, że nawet te istoty, które same tworzą światy potrafią tracić połączenie ze źródłem i siebie stawiać jako boga według istot, które zostały stworzone. Czy to nie przypomina nam tego co mamy na Ziemi?
    Chciałem tylko powiedzieć, że życie bywa tak niesamowite, że czasami brakuje słów. Tak potężna mądrość płynie z każdego doświadczenia, z każdej sytuacji, że za każdym razem kiedy to zauważam, to czuję jak mnie rozpiera w środku cudowne uczucie. Ta energia to coś w rodzaju pokory i poczucia własnej wartości. Im bardziej pochylam głowę tym mocniej stoję i wyżej sięgam. Do gwiazd! :)
    Szymon Matysiak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Aronie za kolejny piękny przekaz z poziomu serca . Piękne jest to , że dzięki Tobie tak wielu z Nas zaczyna , bądź kroczy już ścieżką duchowości , miłości , radości . Wspaniale się Ciebie słucha z każdym razem , a potem nie można się doczekać kolejnego przekazu. Dziękuje i Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Aronie, jak to mówia "pokarm ten jest na właściwy czas". Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. ...zawsze tuz przed szczytem jest najtrudniej...ale siła z radości zdobycia celu jest wiesza... tylko pamiętajmy o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oni nas ucza ale i oczekuja ze my ich czegos nauczymy. Cos za cos. Mysle ze im chodzi m.in. o umiejetnosc swiadomego kreowania rzeczywistosci za pomoca mysli oraz uczuc. Wiedza ze ludzkosc posiada taka mozliwosc. Kazdy z nas ja posiada. Nie kazdy ja jednak swiadomie wykorzystuje do realizacji tego czego chcemy. Czesciej jednak niestety kreujemy nieswiadomie to czego nie chcemy a to nie jest to czego chca sie nauczyc...
    Bernard

    OdpowiedzUsuń
  7. Aronie powiedz co z tą falą?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ks. rodzaju 1,26 - " I rzekł Bóg: UCZYŃMY ludzi na obraz NASZ. podobnych do NAS".
    Wynika z tego, że Stwórcą nie była jedna istota, lecz co najmniej zespół istot, lub może wręcz cała cywilizacja?
    I chodzi tu raczej o ciała materialne, nie o dusze. Czy tak?
    Co Ty na to, Aronie?.
    Amira.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Biblii wnika, że Bóg tworzył świat wraz ze swoim synem.

      Usuń
  9. Witajcie
    Aronie jestem załamany wczoraj był marsz KOD , dziś wiec poparcia dla Wałęsy mamy dwie polski a tylko jedna jest prawdziwa i tylko jedna ze stron stoi po stronie prawdy jak to się rostrzygnie ? nie tak dawno powiedziałeś ,że jest to czas oczyszczania gdy wyszły teczki Bolka. Mamy bardzo patową sytuacje w Polsce wiem ,że kłamstwu nie wolno ustąpić ,ktoś musi wyjść zwycięsko z tego patu to nie może trwać ciągle ,mam złe przeczucia bardzo złe, ale nie wiem jakie będzie roszczygnięcie a to jest najgorsze bo mamy bardzo szczególny rok ,który jeszcze nie objawił się przemianami w całości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?