Spotkanie z Jezusem-jego słowa o sobie,moje wcielenie dotyczące biblii księga urantii ,papież



tekst rozmowy
czy ty jestes mesjaszem ? zapytali go uczniowe
Nie -jestem dzieckiem boga tak jak wy ,
czy ty jesteś wybrańcem boga ,synem bozym ?
Nie jestem wybrańcem ,bo bóg kocha wszystkie swoje dzieci tak samo ,ale jestem synem bozym jak wy wszyscy .
Więc kim jesteś ?
jestem miłością jaką bóg obdarzył wszystkie swoje dzieci ,jestem czystością jaką podarował swoim dzieciom ,
jestem radością jaka płynie w was samych i jestem mądrością jaka jest w waszych sercach .
królestwo boze jest w was i wokól was  nie w budynkach z drewna i kamienia   
rozszczep drewno a będe tam ten kto odkryje ich znacznie nie zakosztuje śmierci .

zapytano go : czy ty wyzwolisz ten świat ,czy jesteś naszym zbawicielem ?
ten świat zbudowała miłość i to ona go wyzwoli ,jest w waszych sercach ,jest dokoła was ,oddychacie nią ,
 ,wszystko co widzicie ,czujecie jest stworzone z miłości  .Bóg rozdał siebie i jest w każdym i we wszystkim
,więc tam szukajcie siły która was wyzwoli . ja jestem jak każdy z was zbudowany z tej miłości ,
pielęgnuje ją i proszę abyście robili to samo .zanieście ją wszystkim potrzebującym ,
wszystkim którzy zatracili w sobie miłość ,bądźcie oddechem miłości a wyzwoli ona każdego kto o niej zapominał .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?