WARSZTATY ROZWOJU DUCHOWEGO -SPOTKANIE DUSZY / WROCŁAW 11 PAŹDZIERNIK GODZINA 10 /

Miło mi zaprosić wszystkich chętnych na organizowane kolejne warsztaty grupowe  .Nauka medytacji warsztaty rozwoju duchowego -Spotkanie duszy ,odbędzie się we WROCŁAWIU przy ulicy starograniczna 28 w AKADEMII TERAPII NATURALNYCH 11 PAŹDZIERNIKA O GODZINIE 10 .Ilość osób na warsztatach to max 15 .
Koszt warsztatów  został ustalony ponieważ ostatnie wpłaty nie pokrywały kosztów organizacji i przyjazdu dlatego tym razem ustaliłem minimalne kwoty :

DLA UCZESTNIKÓW KTÓRZY JUŻ BYLI NA WARSZTATACH  minimalna kwota to 80zł .
DLA UCZESTNIKÓW KTÓRZY PIERWSZY RAZ KORZYSTAJĄ Z WARSZTATÓW minimalna kwota to 100ZŁ .PŁATNE NA WARSZTATACH ,LUB ZALICZKA NA KONTO PODANE NA BLOGU. 

Wszystkich chętnych proszę o zgłaszanie się do mnie poprzez wiadomości prywatne  na mojej stronie GOOGLE https://plus.google.com/111522232016739700982/posts
lub na stronie grupy nasz nowy świat  lub mailowo arondiagnosta@wp.pl ,Strona warsztatów gdzie można porozmawiać z ludźmi którzy już uczestniczyli w indywidualnych warsztatach to https://plus.google.com/communities/104318232735957573901
W zgłoszeniu proszę wysłać swoje aktualne zdjęcie ,imię i nazwisko ,miejscowość w której Państwo mieszkają ,tak aby móc dać szansę innym z tej miejscowości na wspólną podróż co zminimalizuje koszty .Warsztaty,potrwają około 5-6 godzin  .Medytacje odbywają się w pozycji leżącej , więc proszę zabrać ze sobą jakieś maty lub kocyki dla własnej wygody i komfortu ,poduszeczki pod głowę oraz jakieś małe przykrycie  na oczy aby łatwiej było wam medytować .Wszystkie informacje na temat medytacji są pod tym linkiem 
http://aronjasnowidzdiagnosta.blogspot.com/2015/05/warsztaty-duchowe-spotkanie-duszy.html
wszystkich chętnych serdecznie zapraszam .

Komentarze

  1. Witaj Aronie przepraszam że piszę nie w temacie ale chciałbym się czymś podzielić z tobą. od pewnego czasu modlę się codziennie, mówię do Boga, staram się być lepszym człowiekiem. Po wieczornej modlitwie, zastanawiałam się co kupić mojej córce na urodziny. I tak myśląc (niewiem czy to podświadomośc, czy anioł który jest obok mnie) podesłal mi myśl że powinnam kupić córce medalik Matki Boskiej. Hmmm ta myśl była ze mną caly czas. Po odstawieniu córki do szkoły poszłam do Caritasu kupić medalik i.łańcuszek. Pani która mnie obslugiwala spytała dla kogo kupuje ten medalik, więc odpowiedziałam ze dla córki na urodziny. Na jej pojawił się uśmiech i powiedziała że to wyjątkowy prezent. Po tym zakupie poczułam ogromne ciepło na sercu i radość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aronie to co wy praktykujecie to OOBE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam ,nie to poprostu medytacja ,gdzie widzisz twoje ciało astralne nie opsuzcza fizycznego ,wiesz gdzie jesteś ,co sie z tobą dzieje ,ale medytacja otwiera połączenia do świata obok nas ,i tam odbywa sie spotkanie duszy i świadomości a także nie zwykłem i cudowne spotkania które doświadczyło wielu ludzi na tych warsztatach .

      Usuń
  3. Witaj Aronie. Zgłaszam mojego brata na medytację 11.10.15, poniewaz on nie potrafi obsługiwac tak dobrze komputera. Ma 68 lat, nigdy nie medytował, ale to dobry człowiek i ciebie chetnie czyta ... Nazywa sie Ryszard Wijas, mieszka we Wrocławiu. Zdjęcie jego wysłałam ci na maile w ubiegłym miesiącu... Opłate wniosę ja na twoje konto, ponieważ brat mnie o to prosił... pozdrawiam serdecznie i niecierpliwie czekam na twoje dalsze, pozytywne przekazy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam niestety te warsztaty zostaną odwołane i przeniesione na 25 na godzinę
      16 ,przepraszam ale nie było wystarczającej ilości chętnych pozdrawiam

      Usuń
  4. Podany jest tylko nr. konta a do wpłaty przez przelew potrzebna jest nazwa właściciela oraz adres, co ja mam w te okienka wpisać do przelewu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam mozna wpisać aron jasnowidz ,polanica zdrój ,ponieważ i tak przelew idzie po numerze konta i zawsze trafi obojętnie jakie dane wpiszecie .

      Usuń
  5. Witam serdecznie chciałabym uczestniczyć w prowadzonych przez Pana warsztatach. Medytuję, słuchałam Pańskich przeków na youtube i blogu. Niestety nie wiem jak mogłabym się z Panem skontaktować za pośrednictwem maila. Pod jednym z przekazów przeczytałam informację, że są wolne miejsca 2 stycznia 2016. Proszę o instrukcję w jaki sposób mogłabym stać się uczestniczką tych warsztatów. Czytałam,że należy przesłać zdjęcie i dokonać przelewu (czy jest możliwość zapłaty na miejscu?). Z niecierpliwością czekam na wieści od Pana. Radosnych, rodzinnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam miejsc juz nie ma ,dziekuje za życzenia a kontakt ze mną jest poprzez maila tylko mam 6 dniowy poslizg mailowy ,pozdr

      Usuń
  6. Witam ! a w którym miejscu można znajdować informacje o najbliższych warsztatach bo o tych styczniowych przeczytałam w komentarzach , a poza tym to są gdzieś umieszczane ?
    bardzo proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?