uzdrowienie dziecka -kolejny dowód na to że idą zmiany .

Wspominałem w postach o grupie na facebooku Nasz Nowy Świat ,którą założyłem w kwietniu tego roku .Napisałem że w grupie tej znajdują się ludzie którzy maja potencjał ,możliwości, pomagania innym w różnym stopniu w rożnych problemach .O egzorcyście możecie przeczytać na blogu ,to żę jego potencjał działa świadczą podziękowania od wielu osób ,którym oczyszczenie zmieniło  życie ,lub  uwolniło  od lęków ,depresji i pomogło iść dalej,Teraz otrzymaliśmy kolejny dowód na to ze zebrano nas wszystkich po to aby pomagać ludziom ,aby uwiarygodnić to co piszemy ,robimy ,aby ludzie wiedzieli co ich czeka i aby mogli przygotować się na zmiany . Gdy sam otrzymałem swój potencjał ,powiedziano mi że dołączy do mnie wiele osób tak aby prawie każdemu można było pomóc lub uświadomić w czym tkwi jego problem i co powinien zrobić aby się z niego uwolnić lub rozwiązać .To jak pięknie i niewiarygodnie  łączono nas w grupę może świadczyć tylko o tym że ręka boska jest wszędzie i kieruje do siebie zupełnie obcych ludzi w konkretnym celu .Gdy pojechaliśmy  do Łodzi aby uzdrawiać Oliwie,poznałem tam jej babcię Iwonkę.Kiedy tylko przekroczyłem próg jej domu wiedziałem że to istota wyjątkowa o potężnej duszy .Pierwszy raz ktoś towarzyszył nam podczas uzdrawiania ,tak że był razem z nami w pokoju i wiedzieliśmy że jest to istota o wielkich możliwościach .To co stało sie potem tylko potwierdza że Stwórca gdy ma plan potrafi skierować do siebie nieznajomych tak aby uzupełnili swoją wiedzę i połączyli swój potencjał i tak się dokładnie stało w tym przypadku ,Wnuczka odzyskiwała powoli zdrowie a Iwonka nauczyła sie medytacji w/g tego samego klucza co my i gdy była gotowa zaczęła uzdrawiać ludzi .Pierwsze uzdrawiania były oczywiście w rodzinie ,to dało jej pewność ,wiarę i ukierunkowało drogę jaka powinna podążać .Ale ciężko jest osobą wyjść po za rodzinę ,ciężko się zdecydować aby pomóc obcym ludziom dlatego gdy pomogła swojej córce urodzić zdrowe dziecko i uzdrowiła wszystkie choroby jakie znaleźli lekarze w płodzie włącznie z dziurą w sercu ,gdy  została poproszona o pomoc małej Hani ,uzdrowiła dziecko w szpitalu i oto jej wpis na facebooku w grupie z dnia 27 listopada
W dniu wczorajszym uzdrawiałam tą malutką dziewczynkę ,leżącą w szpitalu ,ktora ma chore serduszko. To moje pierwsze takie uzdrowienie, tz całkowicie obcej osoby na ktorą nakładałam rece. Ale bardzo sie ciesze ze sie w końcu odważyłam. Wierze z całych sil ze za kilka dni dostane telefon z dobra wiadomością ze malutka dziewczynka jest zdrowa. DZIĘKUJE NAJWYŻSZEMU I JEZUSOWI ZE OTRZYMAŁAM TAK WSPANIAŁY DAR..To wielka radosc moc komus pomoc 
oto co napisała do mnie w dzień uzdrawiania  Bylam w szpitalu u tej dziewczynki. Kiedy weszlam na sale to ona bardzo plakala a jej mama nie mogla jej uspokoic. Kiedy do niej podeszlam to zobaczylam ze w kolo ust jest ona cala zasiniona. Wzielam ja na rece i zaczelam przekazywac energie. Mala natychmiast sie uspokoila a ja widzialam jak jej buzka nabiera rozowego koloru, sinizna zaczela powoli znikac.A OTO KOLEJNY WPIS NA GRUPIE OD IWONKI W DNIU 03.12.2014 Chciałam się z wami podzielić bardzo dobrą wiadomością. Malutka Hania, która była uzdrawiana ma już zdrowe serduszko. Dzisiaj lekarze po badaniach to potwierdzili.Jestem bardzo szczęśliwa i dziękuję Górze z całego serca. Nie umię Wam opisać mojej radości 
Cieszę się razem z Iwonką i mama Hani i mam nadzieję że to również otworzy oczy ludziom którzy w nic nie wierzą .Takich zdarzeń będzie więcej aby pokazać wam że Stwórca istnieje i pomaga ludziom ,tylko że ci musza wierzyć w niego i w to ze taka pomoc jest możliwa .Zmiany na ziemi dotyczą wszystkiego ,również medycyny ,chorób ,sposobu ich leczenia ,kierunku leczenie i wszytko to będzie nam pokazywane i mówione ,warto posłuchać aby potem nie żałować swoich decyzji

Komentarze

  1. Uwierzyłem w moc uzdrawiania, kiedy poznałem Marvina (http://www.baguio.pl/) - niesamowitego uzdrowiciela z Filipin, którego pierwotna energia sięga jeszcze do pradawnych, lemurskich czasów. Jego energia bierze się z miłości, którą wypracował sobie jeszcze na legendarnej Lemurii, kontynencie, który istniał na terenie dzisiejszych Filipin przed kilkunastoma tysiącami lat.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?