WSPÓLNA MEDYTACJA I MODLITWA DLA WSZYSTKICH POTRZEBUJĄCYCH,RODZIN Z ANIOŁEM ARIELEM

Komentarze

  1. Od samego początku filmu czułam mocną energię. Moje ciało czuło wręcz silne wibracje. Z początku przeniosłam się w inne miejsce niż zazwyczaj. Znalazłam się na górskiej ukwieconej łące. Przede mną było jezioro o gładkiej tafli, dookoła zaczęły latać jaskółki pozostawiając za sobą tęczowe smugi. Potem pokazały się motyle z takimi samymi smugami. Przyszedł lew o tęczowej poświacie a potem słoń. Były one tak jakby zamazane w trakcie ruchy i przykryte kolorowymi obrysami. Zaraz potem pojawiła się wysoka świetlista postać. Była bardzo chuda i niewyraźna. Dopiero za moment wyostrzyła się. Była to istota szara, dużo wyższa ode mnie. I cały czas emanowała światłem, trochę tak jakby jej kontury były ze światła. Przez cały czas miała na ustach delikatny uśmiech, a jej oczy nie były całkowicie czarne tylko takie bardziej "ludzki", ale nadal olbrzymie i skośne. W ogóle nie czułam przed nią żadnych negatywnych uczuć. Anioł Ariel pojawił się w medytacji praktycznie cały ze światła, chociaż widziałam zarys oczy, ust, nosa. A ta szara istota towarzyszyła mi aż do momentu, kiedy z moimi bliskimi wzbiłam się ponad Ziemię.
    Nie wiem kim ona była. Czy po prostu dołączyła się w trakcie medytacji, czy też jest jednym z moich opiekunów duchowych, ale było mi bardzo miło ją spotkać :)
    Prosiłabym drogi Aronie o nie publikowanie tego komentarza. Chciałam po prostu podzielić się z tobą tym spotkaniem jakiego doświadczyłam w podziękowaniu za to co robisz.
    A jeszcze tak na marginesie, to pisze mi się tak jakoś dziwnie niezwykle lekko i szybko. Prawie tak jakby moje palce żyły własnym życiem :)

    Pozdrawiam ciepło i serdecznie :)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?