Kłamstwo kościoła cz.2, biblia czy na pewno pismo "święte"?Mojżesz,Aaron,plagi egipskie,

Komentarze

  1. Cywilizacje obce istnieją,i ja jestem dowodem żywym.A mianowicie mam zainstalowane dwa implanty w moim ciele fizycznym.To zrobili mi szaraki z Oriona.Obok nich są blizny równobocznego trójkąta. Bronek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 35 minucie powiedziałeś Aronie że Jezus powróci po 2000 latach na Ziemię. Ale 2000 lat od narodzin czy od śmierci?

      Usuń
  2. Kochany Aronie Ja życzę Ci powodzenia za piękny przekaz prawdy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Papież mówił że jak się składa życzenia przed urodzinami to przynosi pecha? Myślicie że Papież może wierzyć w taki przesąd i czy może Mu to przynieść pecha?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci Aronie za ten przekaz, który, jak wiele poprzednich, jest odpowiedzią na moje wątpliwości i pytania. Wiedząc o tym, że biblia jest najczęściej czytaną księgą na świecie, wielkokrotnie próbowałam ją przeczytać. Ale przeczytać jak katolik, wierzący w moc i miłość Boga, i w przykazanie miłości bliźniego przekazane nam przez Jezusa. I ilekroć dochodziłam w mojej lekturze do starobiblijnych przekazów obrazujących przemoc i nienawiść, ilekroć czytałam o tym, że Jahwe był z narodem żydowskim i wspierał dokonywany przez ten naród przelew krwi, tworzenie podziałów między ludźmi - wszystko się we mnie buntowało. Przecież Bóg, który jest miłością, nie mógł wspierać tego wszystkiego. Twój dzisiejszy przekaz wyjaśnia te moje wątpliwości. Ale mimo wszystko odczuwam teraz niezrozumiały dla mnie smutek i ciężar na sercu.
    Dziękuję Aronie, za to, że jesteś i pracujesz dla nas wszystkich. Niech Cię Bóg błogosławi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aronie!
    Nie wiem czy spotkałeś się z naukami Romana Nachta. jest to bardzo mądry człowiek, który podąża droga serca. W swoich naukach również neguje jahwizm, przedstawia zdarzenia biblijne wskazując jak ta istota JHWH manipulowała ludżmi. Warto szczególnie posłuhać na youtube jego wykładu w Londynie, ale i innych 10 min. filmów. Zwraca on uwagę na to, że w Biblii mamy tak naprawdę dwa akty stworzenia: jeden (ulepienie z gliny) mówi w istocie o eksperymencie genetycznym istoty, która miała określony cel w tej modyfikacji - stworzenie niewolników oraz drugie prawdziwe stworzenie odnoszące się do Ducha bożego "na początku bylo słowo, a słowo było u Boga i Bogiem było słowo..." Z tym, że p. Roman twierdzi iż precyzyjniej to na początku było pragnienie i z tego pragnienia na początku jako pierwszy wyłonił się Chrystus, jako nasz starszy brat (tutaj jest rozbieżność gdyż twierdzisz, że Jezus powstał j pragnień i modlitw ludzi, nie zaś jako pierwszy. Z Tym że p. Roman rozróżnia iż w ciało Jezusa wstąpił duch Chrystusa, którego cząstkę mamy my. Tak, że obydwa twierdzenia wlaściwie mogą współistnieć. Co interesujące, twierdzi on, że Pawłowi z Tarsu nie ukazał się Jezus pytając "Dlaczego mnie prześladujesz" , gdyż Jezus nikogo by nie oślepił, ale właśnie istota która chciała doprowadzić do zniweczenia nauk Jezusa Chrystusa zamieniając je na jahwizm. To dlatego nie mógł się dogadać z apostołami, którzy twierdzili, że nie tego uczył Jezus. Wystarczy przeczytać jego listy (za wyjatkiem II listu do koryntian, który najprawdopodobniej jest tekstem kogoś innego) by uderzyło poniżenie kobiety i sciagnięcie jej na dalszy plan oraz czczenie boga poprzez kult, rytuały, nakazy i zakazy. Swoją drogą spotkałam też stanowisko że JHWH (Jahwe) jest tą samą istotą co Yaldabaoth władca archontów i twórca matrixa. Takie stanowisko prezentowane jest w poniższym artykule:
    http://www.nowaswiadomosc.pl/635-poradnik-przebudzonego-cz-5-religie-i-wladca-matrixa.html
    Podsumowując chciałabym zapytać Cię jakie jest Twoje zdanie na temat nauki p. Romana Nachta oraz czy Twoim zdaniem Jahwe i Yaldabaoth to ta sama istota? Pozdrawiam serdecznie, będę wdzięczna za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aronie nie wiem dlaczego nie publikujesz komentarzy. W komentarzu do tego filmu napisałam, że podobnie historię przedstawia Roman Nacht, ale nie otrzymałam odpowiedzi ani nie wyświetliłeś mojego pytania. Dlaczego. Pozdrawiam, Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?