Zadbaj o siebie przekaz od Ani Mikulskiej

Komentarze

  1. Prawdziwa uczta dla moich uszu jak smak swiezego chleba z maslem. Bardzo dziekuje i klaniam sie kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam! mam pytanie: czy podany sposob oczyszczania energetycznego moge stosowac do oczyszczania swoich bliskich tzn. synow i meza. Wyobrazajac sobie, ze biale swiatlo wchodzi w nich i ich oczyszcza?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiamy Pania,
    gdyz jest pani prawdziwa az do bolu!
    Dziekujemy za madre slowa i czyny.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne nagranie, dziękuję<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Aniu rewelacyjne i bardzo pomocne informacje.Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Aniu bardzo pomocne informacje jak przetrwać w trudnych chwilach i jak pomóc sobie samemu.To działa za każdym razem.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Pania Pani Aniu - dziekuje ze jestes i ze dzielisz sie wiedza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieśmiało, chciałabym powiedzieć Pani Aniu, że kiedy słuchałam tego filmu czułam falę pozytywnej energii, czuję że jest Pani bardzo dobrą cudowną osobą i zamierzam pracować nad sobą wg Pani wskazówek. Kiedyś za pośrednictwem Arona prosiłam o pomoc w chorobie, która umiejscowiła się w mojej ręce. Aron wskazał mi co muszę przepracować i wierzę że dzięki Pani i Jego interwencji uda mi się wyzdrowieć. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?