WSPÓLNA MODLITWA I MEDYTACJA POŁĄCZENIA Z DUSZĄ ,ISKRĄ BOŻĄ



Boże ty nas stworzyłeś ,dałeś nam siebie ,swoją miłość , błogosławieństwo , ,
teraz gdy tak wielu z nas zagłuszyło w sobie twój głos ,zagłuszyło w sobie twoją miłość ,
odeszło od wartości którymi nas obdarzyłeś ,odeszło od miłości do wszystkich twoich dzieci ,
kiedy tak wielu z nas poszukuje drogi do ciebie ,poszukuje drogi do własnego serca ,
poszukuje drogi do miłości ,
prosimy cię połącz znów nasze serca ,rozumy ,ciała ,pragnienia
marzenia ,z twoim światłem ,błogosławieństwem ,miłością ,obfitością ,niech nasze dusze
przepełnione twoimi słowami ,mądrością ,szlachetnością połączą się z naszymi rozumami ,ciałami i
usuną wszelkie blokady ,programy ,jakie są w nas  ,jakim sie poddaliśmy i niech ten głos teraz
brzmi w każdym z nas ,niech twoja miłość płynie przez każdego z nas i niech wszyscy razem
mówimy jednym językiem ,językiem prawdy ,serca ,miłości ,pokoju i wspólnie połączeni z tobą
zbudujemy ten nowy piękny świat gdzie twój głos będzie słyszalny wszędzie i będzie niósł sie
do wszystkich twoich dzieci .Niech nasze serca ,rozumy ,ciała będą stanowiły jedność i będą iskrą
bożą która rozświetli ten świat i wszystkie do których nas poprowadzisz .
niech wszystkie twoje dzieci
zrozumieją że wszyscy pochodzimy z jednego źródła i to źródło mamy we własnych sercach.

Komentarze

  1. Mówicie, połącz się z sercem, przebudź się - a ja nie wiem jak to zrobić... Desperacko i usilnie szukam połączenia z Bogiem i nie umiem znależć tego połączenia, choć bardzo chcę i koncentruję na tym moje działania, które są nieporadne bo nie przynoszą efektów . Powiedzcie mi jak mam to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, czasami też tak myślę o sobie, bo nie widzę u siebie takich zdolności, o których mówi Aron. Zazwyczaj dzieje się to kiedy mam gorszy nastrój, co powodowane jest między innymi moim brakiem owych zdolności. Czyli sam tworzę zamknięte koło. Kiedy mi to mija, to czuję jakbym sobie wyrządzał krzywdę takimi oczekiwaniami. W środku czuję cichy ból. Pewnie to moja dusza płacze, że nie potrafimy się odnaleźć. W tym wszystkim jest jednak coś co mi pomaga. To pamięć mojego obecnego życia. Widzę jak się załamywałem w przeszłości i co myślałem, mówiłem kiedy mi coś "nie wychodziło". To było potrzebne i dziś to widzę.
      Otwieram własną firmę mimo, że może to nie wypalić, bo idą "trudne" czasy. Ale ta moja decyzja to tylko lekcja i nic się nie stanie, jeśli b3dzie błędna.
      Moja rada: poszukaj wiary w sobie, może to być proste wspomnienie lub doświadczenie. I koniecznie pozwól sobie na "błędne" decyzje. Oglądnij film Dominika z jego historią życią. Ja w swoim nie widzę problemów, tylko szansę. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję, za tę odpowiedź, która pokazuje mi, że jesteś w swoim dążeniu i duchowości o krok dalej niż ja. Chciałam usłyszeć jakiś "przepis" jak to osiągnąć od kogoś komu się udało. Może masz rację, może powinnam odpuścić i pozwolić aby rzeczy działy się... Tylko, że wiesz ja całym swoim istnieniem tego poszukuję.
      Zastanawiam się także, tyle się mówi, że ma nadejść Wydarzenie - efekt impulsu wysłanego z centrum galaktyki, czytałam też, że pewien człowiek w Polsce (nie potrafię przypomnieć sobie nazwiska)miał wizję, proroctwo o "małym sądzie ostatecznym", że wówczas dusze wszystkich ludzi na ziemi zostaną na moment wyjęte z ciał aby zweryfikowały swoje postępowanie, a będzie to jakiś czas przed -jak sądzę - Wydarzeniem. Mam nadzieję że wówczas albo podczas owego tajemniczego wydarzenia nastąpi globalne przebudzenie wszystkich istot dobrej woli do nowej rzeczywistości i mam nadzieję, że będzie ono również moim udziałem. Pozdr

      Usuń
  2. Tekst tej piosenki mówi tak wiele o ...czasie obecnym, o świecie iluzji. Skąd oni mieli taką świadomość w 1986?
    https://www.youtube.com/watch?v=p4ZYp9HZe2o

    OdpowiedzUsuń
  3. swiadectwo kobiety ktora sie postrzelila i wyszla z ciala
    https://www.youtube.com/watch?v=DIdyowXMSzE

    OdpowiedzUsuń
  4. Aronie, jak zwykle piękna modlitwa i medytacja.

    Niestety, polski rząd jest anty słowiański i uważam, że będziemy potrzebować modlitwy i medytacji w celu przywrócenia dobrych relacji z Rosją, a ostatnio zobacz co zrobili - zamknęli ruch graniczny pomiędzy Polską a Obwodem Kaliningradzkim. Tak na złość, tak żeby nas zmęczyć tą ciągłą ''nienawiścią''. Dodatkowo wojska amerykańskie na terenach Polski, zwłaszcza w obszarze północno-wschodnim. Boże, wszystko na przekór nam Słowianom - celowe działanie, które oczywiście nie będzie trwać wiecznie, ale jakże jest uciążliwe. Proszę, pomódlmy się o normalne relacje między naszymi państwami i o zniesienie tej polityki pro amerykańskiej - jakże zgubnej i niebezpiecznej. Pozdrawiam. Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się, jak akurat parę dni temu myślałam o Turcji, która ma tak silna armię i zna problematykę Bliskiego Wchodu, że wspólnie z Rosją wyczyściłaby problem terroryzmu bardzo szybko, a tu moje życzenie 9 sierpnia jakby zaczeło się realizować, ale zobaczymy co zrobi nieobliczalny Erdogan. Też mnie boli, że Polacy nie chca uznać Putina za mądrego stratega, któremu jak dotąd zawdzięczamy spokój. Może wspólnie codziennie poprośmy Górę o zbratanie się z Rosjanami i wspólne budowanie pokoju wszystkich państw Europy Śr. Wsch i Turcji i Chin.albo zróbmy taka medytację?

      Usuń
  5. Paulina Moskalik bada Cie Aronie radiestezyjnie wklejam moment filmu
    https://youtu.be/kySP2TacEXA?t=363
    prosze wypowiedz sie na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przesłuchałam co na temat Arona mówi Paulina Moskalik. Bardzo negatywnie. Uważam, że nie ma jej co wierzyć. Przede wszystkim ona nie pokazuje tego wahadełka, a nawet gdyby je miała, to co? Dla mnie wiarygodna by też nie była. Czy Paulina Moskalik potrafi leczyć ludzi wchodząc w ich poprzednie wcielenia, tak jak robi to Aron? Wątpię. Czy Paulina Moskalik współpracuje z tak zacną osobą jak Ania Mikulska, która leczy ludzi? Nie, nie współpracuje z nią, Aron tak i razem - Ania i Aron pomagają ludziom, leczą ich i co mówią za każdym razem? Że to wiara w Światło, w Boga ich leczy. Czy Paulina M. coś takiego w ogóle robi? Nie! Aron, jak dla mnie i póki co bezbłędnie ocenia kwestie polityczne i to się sprawdza! Co robi Paulina M.? Moim zdaniem, po prostu ględzi, żeby ludzie ją oglądali, a przy tym opowiada bujdy na resorach. Zobaczcie, że w tym swoim filmiku z wahadełkiem zablokowała komentarze, a po co to zrobiła? Głównie po to, żeby nikt jej nie napisał tego, co ja tutaj napisałam na jej temat. Dla mnie to osoba zazdrosna, fałszywa i nie posiadająca adekwatnej wiedzy do tego, o czym mówi. Aha, jeszcze jedno. Paulina M. mówi, że Aron nie podaje swojego prawdziwego imienia i nazwiska. A niby po co ma podawać? Ja też nie podaję, większość z nas nie podaje. Dla rodziny jesteśmy np. Elą i Heńkiem, a dla internautów możemy być Izaurą i Gienkiem. Myślcie co chcecie, dla mnie Aron to konkret, a Paulina M. to wodolejstwo. Do tego zazdrościuch, bo do pięt mu nie dorasta i chce go obrazić. Pozdrawiam. Ania

    P.S. Uważam, że Ania Mikulska by ją ''precyzyjnie'' oceniła.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina może sobie badać.. mi akurat moja dusza wyraźnie podpowiada, że ona sama nie jest osobą pozytywną, po oglądnięciu kilku filmików i śledząc ją na fb wyraźnie mnie od niej coś zaczęło odpychać.. Co do Arona takiego czegoś nie mam :)
      Szukajmy prawdy w sobie, w sercach swoich!
      Choć czasami przyznam mam z tym problem i waham się, potrzebuję czasu.. Ale co do Pauliny nie mam wątpliwości!

      Usuń
    2. Witaj, w tamtym roku ją oglądałam i nie syfiło z niej tak masakrycznie jak teraz, ale nie o tym chcę napisać. Chodzi mi o pogubionych ludzi, którzy kupują od niej te "cudowne" odpromienniki.Mam duże wątpliwośći czy faktycznie wibrują one czystą energią, czy raczej czystym złem. Może ktoś kto ma taki wgląd sie wypowie.

      Usuń
  7. "Paulina Moskalik Aaron otrzymuje wiedzę od zewnętrznych bytow i istot. To oznacza, że nie ma dojścia do Akashy i każdy może go zmanipulować, kto ma dojście do jego umysłu. Aaron nie dysponuje swoją wiedzą. To nie jest ktoś, kto ma wglądy. Wiem, bo z nim rozmawiałam i mówił takie bzdury, że byłam w szoku przez tydzień. Jeśli ten facet mówi ludziom wszystko, co mu do łba przyjdzie bez zastanowienia, bez analizy, to takim "prorokiem" można manipulować jak się chce. Facet powinien leczyć się na omamy."
    źródło:
    https://www.facebook.com/paulina.magdalena.maria/posts/1087464701335958?comment_id=1087642507984844&reply_comment_id=1088767301205698&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R9%22%7D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj życzę ci wszystkiego bożego i zobacz jak znów realizujesz dokładnie błędy tego samego wcielenia ,powiedziałem ci że przyjdzie czas kiedy zmierzysz się ze swoja ambicją ,rozumem zanim zrozumiesz czas zmian na ziemi i zrozumiesz czym jest poziom serca ,dziekuje zę pokazując ludziom język rozumu ,ja mogę pokazywać im jezyk serca a ludzie sami wybiorą którego chcą słuchać ,nie zmienia to faktu że jak powiedziałem krucjata zawsze pochłania tego który ją wytoczył ,zmiana na ziemi jest z poziomu wiary w siebie a nie w narzędzia ,wahadła ,karty ,wiedzy ,dlatego rozumy tak szaleją a serce tak się cieszy ,jednak ktoś musi ludziom to pokazać i ciesze sie ze twoja dusza wybrała tak trudne zadanie po to świadczy o jej doświadczeniu i kiedy przerobisz tą lekcje oboje jej podziękujemy.

      Usuń
    2. Paulino, zajmij się sobą i pomyśl na co Ty powinnaś się leczyć, co Ty powinnaś zrobić, a czego nie.

      Nie zazdrość. Czuję od Ciebie płynącą zazdrość, zachwianie. Proszę, zajmij się sobą, a nie Aronem. Pozdrawiam serdecznie, Anka.

      Usuń
  8. Witam wreszcie ciekawy komentarz w sprawie owej pani również mam takie zdanie i ciesze się ze nas jest więcej ... pozdrawiam . Wiola

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się podpisuje i ciesze się ze jest nas coraz więcej i więcej:)Pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Paulina badała sobie aurę u p Alexa Polanskiego na tego rocznym Zlocie Łancuch życia (You tube) Wyszło że ma blokady na 3oku i czakrze korony...więc gdzie intuicja i połączenie ze Stwórcą, ale ma pięknie otwarte serce Budzi się .. Wszystkiego najlepszego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim celu rozbija się komuś jego zabespieczenia?Też widziałam film z Pauliną i trochę mnie to przeraziło.O co jej chodziło?Kiedy się uśmiecha lubięją nawet i myślę,że czuję pozytywną wibrację,ale czasami czuję od niej zlość.Mam wrażenie,że nie znosi krytyki i zrobi krzywdę każdemu kto nie odbiera jej jako istoty światła.Nie każdy kto wypowie się negatywnie na czyjś temat,żle mu życzy.Czy zabespieczenia nie mają celu ochraniania się przed negatywnymi energiami?Jestem w tych sprawach laikiem czytam wyłącznie sercem czyjeś intencje,ale dobrze byłobygdby osoby światła za jakie się uważają nie walczyły ze sobą tylko dawały dobry przykład nam ułomnym nieoświeconym.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?