sposób na uwolnienie się z obciążeń reinkarnacji oraz nasza praca na ziemi

Komentarze

  1. https://www.youtube.com/watch?v=v6n9f8KnAzY polecam wysłuchania i do wewnętrznego spostrzegania. Jak dla mnie ktos kto kogo bardzo mocno krytykuje i siebie wychwala to zaczynam czuc smród i to smród bardzo mocny ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre , myślałam ze na jednym filmiku się skończy . Myślałam ze to JA muszę długo jeszcze nad sobą popracować. Każdemu trzeba dać tę szanse ... Tylko ja wole do światełkaaaa .....

      Usuń
    2. wrzucila filmik ale skomentowac juz nie mozna, dziwne, dziwne tez jest jej badanie....

      Usuń
    3. dokłądnie , jak już zaczyna się \najeżdzanie\ na kogoś prywatnie to znak, że coś jest nie tak z tą osobą...

      Usuń
    4. Też tak uważam, nie czyny, a słowa mówią o człowieku...

      Usuń
    5. I powiedziane jest, że nie po słowach a po czynach poznacie, kto kim jest. Jak owa Pani...

      Usuń

  2. 06.03.10.Oława.

    „Uśmiechaj się nawet przez łzy”

    Uśmiechaj się nawet przez łzy z uśmiechem do twarzy ci

    Uśmiech odmładza ujmuje lat zdobi człowieka jak kwiat

    Szczery prawdziwy uśmiech to pocałunek duszy

    Na widok którego nawet kamień się wzruszy

    Więc uśmiechaj się do ludzi i do kamieni

    Uśmiech tak dużo może zmienić

    Molekułka
    http://molekulka.blog.onet.pl/2010/03/29/usmiechaj-sie-przez-lzy/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedzmy sobie tak :) uchodzcy są potrzebni aby rozszczepić naszą ziemię aby mogła się oddzielić dobro od zła. Aby nasza ziemia mogła powędrować spokojnie do innego wymiaru . Już mamy dwie strony słońca lewą i prawą :) w jednym jesteśmy my w drugim jest Eden :) Jak bym miała przybliżyć co do przedstawienia w którym momencie doskonale widać to tu :

    http://www.autokrata.pl/wideo/samochod-przejechal-kobiete-i-dziecko-nic-im-sie-nie-stalo_a19029

    To są dwa wymiary które się czasem na siebie nachodzą. Ma być widocznie kolejny lecz tam to będzie żywcem piekło :(
    Wolałabym temu zapobiec i Proszę wszystkich aby sie opamiętali . I tak w przyszłości ma nie być jasnowidztwa i się wyjaśni kto jest prawdziwy a kto nie .

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S. Ja uciekać z kraju nie będę wolę zginąć niż uciec za granicę, Wierzę w Boga, wierzę w niebo, wierzę że po drugiej stronie jest lepiej niż po tej stronie :) Tam nie ma bólu, tam nie ma problemów, tam jest jak tu masz rodzinę, nawet bezdzietni mają dzieci z wcześniejszych żyć :) " co wisi nie utonie " BĄDŹMY DOBRYMI LUDŹMI chcącymi się Zmienić na DOBRE w MIŁOŚCI. Nawet jeśli ktoś zginie ten się narodzi jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIEKUJE ARONIE ZA PIEKNE PRZEKAZY, DLA MNIE SA ONE BARDZO WRTOSCIOWE , POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. DZIEKUJE ARONIE ZA PIEKNE PRZEKAZY, DLA MNIE SA ONE BARDZO WARTOSCIOWE.
    POZDRAWIAM I ZYCZE WSZYSTKIEGO DOBREDO.

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam obejrzeć filmik z tą Panią, ale się nie da! Już po 1:48 zaczęłam czuć się fatalnie! Okropny atak na czakrę serca i trzeciego oka. Jeszcze w życiu czegoś takiego nie czułam.... No i to jej słownictwo.... Mam nadzieję, że więcej osób rozwinie w sobie odczuwanie energii innych.
    Ona oskraża Arona, bo ją po prostu zdemaskował. Kiedy oglądam filmiki Arona jestem zrelaksowana, czuję radość i miłość w sercu, czego ta Pani, której nie wymienię z imienia jest totalnym przeciwieństwem.

    Chcę jeszcze złożyć wspaniałe podzięowania Aronowi, bo dzięki niemu udało mi się zbudować na nowo relacje z Bogiem, w prostocie codziennej radość :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?