"NIESPRAWIEDLIWOŚĆ BOSKA" rozmowa istoty światła z istotą z mroku -droga wyboru ,osądzanie zamiast postrzegania



Diabełek
 ona należny do nas dlaczego sie wtrącacie '
Aniołek: nic nigdy nie należało do nas czy do was my stanowimy tylko wybór ,wszystko należy do
tego który to stworzył ,który stworzył wybór ,nas i was.
D: ale ona jest nasza ,
A: dalej nie rozumiesz ,ja i ty stanowimy wybór tego co inni wybiorą ,opiekujemy sie ich decyzjami
nic nie jest moje ani twoje ,wszytko jest ojca naszego .
D: dlaczego mi przeszkadzasz w mojej opiece ?
A: bo otrzymałem prośbę od istot które dokonały wyboru a ich decyzją było aby
  pomóc tej istocie i dlatego tu jestem .
D: przecież to niesprawiedliwe ze ty możesz sobie teraz tak to zmienić.
A: przecież nigdy to nie było sprawiedliwe bo nigdy mrok nie prowadził do światła i szczęścia ,
ale istoty miały wolna droge i same wybierały gdzie idą ,poznawały droge do światła i do mroku
i wiele z nich zapominało że wybór gdzie tylko jedna droga prowadzi do miłości która stworzyła
wszytko ,nie jest sprawiedliwy ,ale nie chciały tej niesprawiedliwości widzieć ,zawsze miały wybór
być upartym,złośliwym ,zazdrosnym ,zawistnym czy uczciwym szlachetnym dobrym ,wy mówiliście
ze bycie w waszym wyborze jest właściwe a my ze w naszym ,tylko ze nasza droga prowadziła do miłości ojca a wasza wydłużała a czasami zamykała tą droge do miłości ojca ale nigdy
nie przestał nas wszystkich 'kochać ,bo miłość jego stworzyła to wszytko i ten wybór
więc teraz ty wybierz czy chcesz pozostac na tej stronie czy moze wrócić do miłości
ojca naszego .
D: dlaczego nie wdziałem tej niesprawiedliwości wcześniej ? przecież to nie ma sensu abym
tu siedział kiedy wy zawsze możecie od nas zabrać każdą istotę do ogrodu pana .
A :
i tak jest własnie na wyborze ,często istoty nie widzą ze sami wybierają tą drogę ,zaślepia ich
chciwość ,pazerność ,fascynuje lenistwo i wasz świat który za to lenistwo daje im wg nich nagrody
a wg nas tylko iluzje prawdziwej nagrody jaką jest bycie otoczonym miłością Stwórcy ,
wiele jest światów gdzie dokonujemy wyborów lub pielęgnujemy wybór i wiele istot nie widzi
tego co ujrzałeś ty ,mimo ze jesteśmy często obecni w ich świecie i twoim świecie gdzie panuje mrok wszystko to czym sie opiekujemy daje wybór innym ale i nam samym ,ja zejdę tutaj gdy stwórca poprosi mnie o to abym swoją miłością otoczył jego dzieci w tym świecie ,chociaż moje ciało ,zachowanie sie zmieni ,ale wiem że zostanie we mnie ta część miłości która zawsze zaprowadzi mnie do ogrodu źródła z którego powstałem .ty wybrałeś taką drogę i ciągle uważałeś ze jest słuszna ,tak jak wiele istot uważaże ich droga jest jedyna słuszna chociaż nie prowadzi do miłości w nich samych i miłości źródła wiele z nich odcina sie swoim wyborem od tej miłości a wtedy wy dajecie im wybór w materii ,kusicie ich rozumy ,karmicie ego ,ale gdy to wszystko prowadzi cie do takiej drogi że to miłość jest powietrzem w świecie naszego Ojca to wtedy widzisz niesprawiedliwość i budzisz się a ja jestem po to aby nie tylko tej istocie podać rękę ale i tobie przyjacielu pomóc wejść z powrotem do ogrodu miłości ,więc czy mam i ciebie zabrać do tego ogrodu ?

D: czy nic mi nie grozi za to że wybrałem taka droge ?
A :stwórca nigdy nie karze swoje dzieci on otacza je miłości ,to dzieci same się karają
swoimi wyborami ,więc znów stoisz przed wyborem ,więc ja czekam aż go dokonasz i wykonam swoją
powinność .nie wybiorę za ciebie ,pokazałem ci tylko droge w której jestem wyborem tak jak i ty.
chwile trwało zanim cień dotknął reki anioła ,dokonał wyboru bo zrozumiał że tkwienie w takim świecie odcina od miłości czyli boskiego powietrza
jakim przepełniony jest wszechświat ,ci którzy sie budzą widzą że w świecie dobra i zła nie ma sprawiedliwości bo zło zniknie wtedy kiedy
uzmysłowi sobie że to światło rozświetla mrok a nie odwrotnie .
skoro demony rozumieją teraz bezsens swojego jestestwa to co stoi na przeszkodzie ludziom aby zobaczyli że droga bez miłości w sobie nie prowadzi
do światła ? jak każdy zobaczy ta niesprawiedliwość co demon wtedy nastanie era miłości o której wszyscy marzą a w niej nie będzie podziału i
każda istota będzie bratem każdej istoty .
jak można mówić o sprawiedliwości patrząc na to że tylko jedna droga prowadzi do światła i dlaczego tak wielu z nas  nie widzi tego że tutaj nigdy
nie było równych szans ,harmonii jak mówią niektórzy . kiedy naprawde aby oddychać miłością każdy musi otworzyć swoje boskie płuca i boskie serce
i boski rozum to jak mozna wybierać mrok ? tym samym pozbawiając sie powietrza ? i drogi do światła ?
może czas otworzyć oczy skoro robią to istoty po wyborze aby zobaczyc ta boską niesprawiedliwość i skorzystać z lekcji jaką dano nam razem wspólnie
przeżyć.


Komentarze

  1. "W Polsce coraz więcej ludzi,często wraz z rodzinami przygotowuje się do wojny i przetrwania w warunkach ewentualnej okupacji. Co najmniej 100 tysięcy osób należy już do paramilitarnych, donosi BBC News."
    http://www.dzienniknarodowy.pl/2175/100-tysiecy-polakow-szykuje-sie-do-wojny-z-rosja-p/
    Nie na temat,ale warto to przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swoim otoczeniu nie widzę takich osób .Jak można się przygotować do wojny ,w dzisiejszym świecie ,to nie realne,nawet gdyby miała być ,to przeżyją ją ci którym to pisane .Ja myślę ,że takie informacje to programy ciemności, która próbuje nas programować na strach ,nienawiść i lęk ,oni potrzebują tych negatywnych energii,ale to my mamy wybór jakie energie będziemy wzmacniać i kogo słuchać.Pozdrawiam Molekułka:))

      Usuń
  2. Przepraszam, ja też nie na temat. Pojawiło się jakieś światełko w tunelu mojego życia. Opiera się na inwestycji w technologie oparte na odnawialnych źródłach energii. Pewne stare, zaległe majątkowe sprawy mogą w końcu się skończyć a marzenie o domu pasywnym może zostać spełnione. Pytanie, kiedy warto zacząć konkretne działania w moim przypadku, oraz pytanie ogólne, kiedy te technologie zostaną spopularyzowane, aby każdego Polaka było stać na zakup takiego domu z działką? Ponad 500 000 zł za taki dom 3-4 pokojowy z garażem, to astronomiczna kwota dla przeciętnego Kowalskiego! Z drugiej strony ponosi się rachunki rzędu kilkunastu, max kilkudziesięciu zł miesięcznie za prąd i wodę lub nawet nic, ba nawet można dostać pieniądze za wyprodukowanie energii elektrycznej. Znając jednak polskie realia- koncerny skutecznie amputują takie idee. Zatem, błagam o medytację i modlitwę w celu uwolnienia technologii odnawialnych źródeł energii. Mam dosyć rachunków za prąd, gaz, wodę i ścieki. Proszę też o ujawnienie się osób, które na Północy Polski działają w tych technologiach i pragną, aby były dostępne. Panie Aronie- proszę o kilka słów na prywatny e-mail: bartlomiejzdolinski@gmail.com :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Molekułka,nie chodzi o straszenie a o to,że zachodnia telewizja wmawia właśnie takie rzeczy i chodziło mi o to, żeby ludzie wiedzieli jak nas zachód wpuscza w maliny i że chcą nas wmanewrować w wojnę. Najwyraźniej nie czytałaś nawet artykułu,patrząc na Twoją odpowiedź. Unikanie prawdy jest błędem a jak ktoś się jej boi to już jego lekcja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?