MOJA DROGA-opowieść o swojej drodze istoty z którą mnie połączono :)

Komentarze

  1. to nie jest komentarz do filmu, przesyłam ci link :
    https://treborok.wordpress.com/fotografia-i-jej-wplyw-na-czlowieka/?preview_id=15319&preview_nonce=0bf2e42bd9#comment-4192
    uważam to za ważne .

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aronie.Jeżeli jest taka opcja , Chciałbym wspomóc finansowo Dominika i wysłać pieniązki dla Niego . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-)
    Cieszę się, że mogłem wysłuchać Twojej historii.
    Uczuciami więcej powiem, niż pisanymi słowami. Taka moja wdzięczność:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne świadectwo, zdrowia i wytrwałości życzę na dobrej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim ważeniem tej Twojej życiowej drogi ,dlatego bo też przechodziłam , wiele trudnych chwil.. .I wiem że modlitwa, dobre słowo i Miłością można wiele zdziałać ..Dziękuję za twoja prelekcję...Iżyczę z całego serca by dalsza Twoja droga była w zdrowiu i z Bożą pomocą prowadziła ścieszką daleszego rozwoju..To jest wspaniała nauka by być i zyć z wiarą, nadzieją i miłością sercu do Wszystkich istot na naszej Matce Ziemi. z wdzięcznością . Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za Twoją odwagę w podzieleniu się swoim życiem, bardzo cenię PRAWDĘ.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?