jak napełnić się prawdą ,potencjałem ,energią boską ?jak być prawdą,uzdrowicielem ?pełne naczynie

Komentarze

  1. Aronie, dziękuję za wszystkie filmy bardzo podnosisz na duchu.
    Mowisz o uwolnieniu ale jak mozna uwolnić się od rodziny która traktuje "inne" dziecko jak zbuntowanego niewolnika... Bedzie karać choć dobrze wiedzą ze nie mają takiej mocy... Mam wrazenie że nie spełniłam oczekiwań wychowania. Mialam byc poddana a nie jestem.
    Czasem mam żal że może ich krzywdze ale sama juz nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. To może opowiem o swoim uwolnieniu :-) Przez kilka lat na mojej drodze zawsze los stawiał możliwość uwolnienia się od rodziny z którą nie byłam szczęśliwa. Jednak z potrzeby miłości której mi brakowało a cały czas szukałam jej właśnie w rodzinie, wciąż wracałam do nich dając im kolejne szansy. Pewnego dnia na mojej drodze stanęła prawdziwa miłość i wtedy zrozumiałam, że muszę wybrać albo wciąż będę się łudzić i brnąć w kłamstwo które wpajane jest nam od zawsze, że "rodzina jest jedyna i najważniejsza", "że to przecież Twoja mama, brat..." i utracę z czasem tą miłość która właśnie została mi dana albo się uwolnię i stworzę coś pięknego ale od zera. Odważyłam się, pożegnałam z całą rodziną i poprosiłam żeby się ze mną nie kontaktowali. Od tamtego dnia nagle moje zdrowie bardzo się polepszyło i nareszcie wiem co to czysta, bezinteresowna, prawdziwa ludzka miłość. Jestem szczęśliwym wolnym człowiekiem i owszem ludzie "myślący rozumem" nie rozumieją jak mogę nie kontaktować się z najbliższymi, zwłaszcza z mamą. Jednak nie przejmuję się tym bo wiem, że jestem dzieckiem Źródła, a najbliższymi są ludzie otaczający mnie i kochający, a nie "rodzina" :) Ale nie powiem to nie był łatwy krok. Proponuję się rozejrzeć bo góra zawsze daję nam odpowiedź jak się uwolnić, wystarczy posłuchać sercem. Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki Aaron! Inspiruje mnie to co mowisz. Serce! Powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?