DROGA Z BOGIEM, MODLITWA i MEDYTACJA OŚRODKA SERCA,RADOŚCI ,POŁĄCZENIA ZE ŹRÓDŁEM 18.07 GODZ.20

Komentarze

  1. Mini tryptyk

    07.11.11.Oława

    „Bóg kocha człowieka niedoskonałego”

    Bóg kocha człowieka niedoskonałego

    Dając mu szansę na doskonalenie siebie samego

    Uzbroiwszy się w wyrozumiałość

    Konsekwentnie akceptuje ludzką niedoskonałość

    Molekułka

    10.11.11.Oława.

    „Co bym zrobiła”

    Co bym zrobiła gdybym Bogiem była

    Czybym wolną wolę człowiekowi dała

    Czy tyranem bym się stała

    Narzucając człowiekowi swoją wolę

    Stworzyłabym mu ziemską niewolę

    Tylko Boga na taki gest stać

    Tylko On mógł ludziom wolny wybór dać

    A jeszcze do tego

    Wybacza nam skutki wyboru naszego

    Molekułka

    09.11.11.Oława.

    „Boski potencjał”

    Jestem człowiekiem nie jestem Bogiem

    Ale prawdziwie wybaczać mogę

    Nie jestem Bogiem

    Ale tym co mam podzielić się mogę

    Nie jestem Bogiem

    Ale Boga w drugim człowieku dostrzec mogę

    Nie jestem Bogiem

    Ale do Boga za drugiego człowieka modlić się mogę

    Nie jestem Bogiem

    Ale bliźniego swego jak siebie samego kochać mogę

    Nie jestem Bogiem

    Ale wszelkie boskie stworzenie szanować mogę

    Bo chociaż nie jestem Bogiem

    Boga naśladować mogę

    I nie trzeba niczego innego

    By dążyć do doskonałości z pomocą Boskiej Miłości

    Boska miłość stworzyła każdego z nas

    Więc i ty boski potencjał w sobie masz

    Ale to nie Bóg tylko ty sam decydujesz

    Jak go wykorzystujesz

    Molekułka

    Bóg czynił co mół i dalej czyni dla tychktórzy trwają przy Nim.
    Pozdrawiam wytrwale i Wam Kochani życzę wzrastania w wytrwałości ,wdzięczności i miłości:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogi Aronie widać że całe życie grałeś w gry fantasy i rpg oraz obejrzałeś mnóstwo filmów scfi i fantasy, mało wychodzisz z domu i cały czas spędzasz przed kompem i telewizoremm. Nazbierałeś informacji z tych przekazów a twoje bajeczki są tego efektami. Bardzo pozytywny z ciebie człowiek tak trzymaj ten świat potrzebuje takich bajarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj
    rozumiem, ze 18 czerwca a nie lipca? Zamiast 6 wkradła się 7 :)Będę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?