zamach w światowe dni młodzieży 2016 ? - podział narodu i Polaków przez obce wywiady

Komentarze

  1. Aronie dzięki za przekazy bardzo lubię Cię słuchać jak i Pauliny co myślisz na ten temat jakieś zatargi?https://www.youtube.com/watch?v=efbBlG4TQS4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam nie wiem nic o zatargach ponieważ z paulina rozmawiałem tylko raz przez 30 minut ,a ponieważ miały być jakieś organizowane przez Paulinę medytacje wspólne i ja nie przyjechałem na to ,to moze uznała to za jakiś dyshonor ,jak powiedziałem na początku tego roku środowisko osób zajmujących się energiami zostanie dokładnie określone i każdy określi się tym co robi i mówi ,więc skoro mówi o mnie tzn że określa siebie,nie po słowach ich poznacie ale po czynach ,czasami wystarczy emanować zamiast mówić aby ludzie widzieli twoją droge .

      Usuń
  2. Jeśli Polska idzie tak pięknie we współpracę z Rosją to proszę Władimira Putina i jego ludzi o ingerencje i pomoc w tworzeniu złotego wieku w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuję posłuchać ks.Natanka o intronizacji Jezusa Chrystusa Królem Polski zgodnie z Jego wolą,gdzie Matka B?oża mówi o 12 punktach do spełnienia w obronie Polski i świata przez Polaków /ISKRA/

    OdpowiedzUsuń

  4. 08.04.16.Oława

    „Wyznawcy jednego Boga”

    Wyznawcy jednego Boga

    Przestańcie szukać między sobą wroga

    Wrogiem jest ten kto wami manipuluje

    Napuszcza was na siebie

    I waszymi własnymi rękoma was morduje

    A wy go słuchacie i mu służycie

    Niszcząc swoje i cudze życie

    Łudząc się że

    Dzięki temu zbawienia dostąpicie

    Czy Bóg który stworzył was z miłości

    Pragnie waszych wojen nienawiści i złości

    Kocha was bezwarunkowo

    Bez względu na wyznanie

    Bo i tak każdy z was

    Przed jego kochającym obliczem stanie

    Jeden jest Bóg i nie ma innego Boga

    Wiec dlaczego szukacie między sobą wroga

    Dlaczego nie chcecie w obliczu bliźniego

    Dostrzec odbicia stwórcy waszego

    Molekułka
    http://molekulka.blog.onet.pl/2016/04/11/wyznawcy-jenego-boga/


    10.03.12.Oława

    Jedność to siła

    Starzy dorośli którzy z roli dziecka nie wyrośli

    Rozhuśtali świat zamiast huśtawki

    Używając broni narkotyków zamiast zabawki

    Bawią się w bankierów biznesmenów polityków

    Snują kłamliwe wizje wykorzystując telewizję

    Ale świat się już budzi oczy przeciera

    Nie chce za ich kłamstwa umierać

    Chce żyć i wolnym być

    Jedność to siła która świat stworzyła

    I pokonać jest w stanie każdą tyranię

    Molekułka
    http://molekulka.blog.onet.pl/2012/03/11/jednosc-to-sila/
    Aronie filmy uświadamiają mi mój proces przebudzenia,czego wyrazem są moje wiersze,które piszę już od 2002r.nie wiedząc skąd się biorą i poco to robię ,to Ty
    mi to uświadamiasz ,to teraz oglądając ten film ,uświadomiłam sobie ,że te treści przychodziły do mnie intuicyjnie już od wielu lat ,na przykład ten wiersz
    02.04.12.Oława

    "Korporacji wąskie grono"

    Korporacji wąskie grono rządzi światem i mamoną
    Ale świat już kipi świat już wrze
    Dłużej zniewalać nie pozwoli się
    Jedność to siła która świat stworzyła
    I pokonać jest w stanie każdą tyranię
    Ludzkość się zmienia
    Lecz elita rządząca tego nie docenia
    Zanurzona w mamonie w arogancji tonie
    Ale zbliża się wolności czas
    Duchu Miłości prowadź nas!!!.

    Molekułka
    http://molekulka.blog.onet.pl/2012/04/04/korporacji-waskie-grono/
    Prada jest jedna ,dokładnie tak jak mówisz


    07.08.11.Oława.

    „Prawda jest jedna”

    Prawda jest jedna

    Chociaż ścieżek do niej jest wiele

    Szukaj jej w sobie

    A nie w żadnym kościele

    Kościoły prawdę znają

    Ale drogi do niej odkryć nam nie pomagają

    Myślę że ich interes polega na tym

    By tworzyć i obalać dogmaty

    Tyle dogmatów stworzyły

    Że się już w nich pogubiły

    A ścieżkę tak zagmatwały

    Że o prawdzie zapomniały

    Molekułka
    http://molekulka.blog.onet.pl/2011/08/09/prawda-jest-jedna/
    O świecie bez pieniędzy już też pisałam ale nie mogę tych wierszy odnaleźć bo mam ich tysiące,te które tu przytaczam to są na blogu ,a jest ich prawie 1600,i tu mogę odnaleźć
    w wyszukiwarce,te wiersze same do mnie przychodzą,mam
    wrażenie ,że to jakiś anioł albo jakiś przewodnik mi je dyktuje,chociaż nigdy nie miałam wizji i nie znam moich przewodników ,ale wierzę głęboko ,że ich mam i ,że to one mnie prowadzą przez życie ,bardzo dawno zrozumiałam,że mam ich słuchać ,bo one pragną mojego szczęś
    cia i zawsze jak ich słucham(tego głosu w sercu ),to dobrze na tym wychodzę ,one nigdy nie kłamią i zawsze mnie chronią ,nawet jak mi się wydawało ,że nie ,zawsze okazywało się ,że dobrze na tym wychodziłam słuchając tego głosu z serca ,tak jak Ty mówisz ,tylko otwórzmy nasze serca i słuchajmy
    jego głosu i idźmy za nim
    Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze więcej energii w służbie dla ludzkości i ludzi dobrej woli :))Molekułka

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam moze to nie ma zadnego zwiazku ale podobna historie z portfelem slyszalam juz kilka lat wczesniej tu w paryzu Niby jakis "arab zgubil portfel ktos mu go oddal a ten tu powiedzial zeby nie przyjedzal do paryza i podal jakas date dos glosna bylo o tym nic sie tego dnia nie wydarzylo Oczywiscie ja nie mam podstaw zeby twierdzic ze to ta sama historia ale chcialam sie tylko podzielic z wami ta informacja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam ja tylko wpsomniałem o tym aby sie tym nie karmić ,aby nie twrozyc strachu tylko odwrócic myslenie że ma sie nie udac to co planują ,wystarczy aby zostali złapani ,aby pokazane nam było że cos takiego było planowane i został złapane to siła zmian i dowód na prace wielu ludzi

      Usuń
  6. AJA PROPONUJE SLUCHANIA MUZYKI PODCZAS TYCH TRUDNYCH MIESIECY .dZWONKI pana Grzegorza dzialaja przepieknie.Puszczam w domu na caly regulator i moje dzieciaki jak sie klocily to zawsze pytaja coto tak pieknie gra;))) Usmiech i do przodu ludzie.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dłuższego czasu przygotowywane są duże zamachy terrorystyczne na Nasz kraj. Bedzie to miało związek ze szczytem NATO w Warszawie a potem ze Światowymi Dniami Młodzieży w Krakowie. Zagrożone są też inne duże miasta. Działania służb mogą ograniczyć liczbę ofiar,zmienić plany terrorystom ale nie zdołają zapobiec samym zamachom. To było tylko takie tam moje przeczucie o którym już zapomniałem ale córka powiedziała że jej przyjaciółka która wszystko bezbłędnie przewiduje (a ma 14 lat dopiero) powiedziała Jej o zamachach i ostrzegła żeby w wakacje unikała skupisk ludzi w dużych miastach, dotyczy to szczególne Krakowa i Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle razy bardzo pozytywnie wypowiedziałeś się o papieżu Franciszku....jak wytłumaczyć takie informacje:

    Podczas gdy media są 24/7 zajęte topieniem nas w propagandzie rodziny królewskiej, wojny z terrorem i innymi fikcjami, Papież Franciszek zajmował się nowelizacją systemu prawnego Watykanu – mając nadzieję, że nikt tego nie zauważy.

    Papież uznał za niezgodne z prawem powiadamianie o przypadkach przestępstw seksualnych wobec dzieci przez duchownych.

    Według nowych przepisów, ujawnianie lub uzyskiwanie informacji poufnych Watykanu jest teraz zagrożone karą do dwóch lat pozbawienia wolności, podczas gdy w tym samym czasie – nowo zdefiniowane przestępstwa seksualne przeciwko dzieciom mogą się spotkać z karą do dwunastu lat."

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?