TWORZENIE ARMII DUCHOWEJ, ZASYPIANIE I BHP W MEDYTACJI ,STRASZENIE WOJNĄ

Komentarze

  1. Zmienic myslenie o 180°? a czy to nie dusza do nas mowi przez mysli? mam je na sile zmienic? isc w druga strone pomimo ze ciezko? a moze to dusza podpowiada? Moze ten "blok" to glos duszy? chce zrobic cos za wszelka cene ale sie boje nie wiem czego nie potrafie tego okreslic... mam to zrobic na sile wbrew sobie? czy nie zrobie tego wbrew duszy? jak rozpoznac kiedy mowi dusza a kiedy ego? czy mysli to glos duszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam mówiłem o tym w wielu filamch ,głos duszy idzie z wewnatrz nas ,nie ma logiki rozumu ,jest podpowiedz ,a posłuchaj swojego przeczuicia to włąsnie głos duszy ,kiedy twoje ciało ogarnia przecuzicie ze cos sie wydarzy a potem sie to robi wtedy warto pamietac jaki stan temu towarzyszył ,rozum biega mysalimi ciagle ,a zachowanie dotyczy zmiany zycia -dusza chce abys byl szczesliwy abys zrozumial wartosci wiec jezeli twoje zycie nie przypoina szczescia i radosci to wtedy trzeba zmienic myslenie ,z nie da sie ,z boje sie na dam rady umiem potrafie .głos duszy wyswietla sie w rozumie tak jak mysl ale jest zupelnie inna ,ma inną wibracje spokój ,to jak spotegowane przeczuicie pozdr

      Usuń
    2. Razem możemy zmienić świat, musimy kochać się i razem myśleć o nowym świecie bez zepsucia i mordu, chociaż cięźko ci jest wiem o tym kocham cie i rób to dalej mój bracie kocham cie aron jestem z tobą zawsze i wszędzie mój bracie na zawsze jestem z toba nawet gdy nie wiesz ze jestem, nawet gdy ciemnosc i ból nawet gdy znój i jest mocny i boisz się mam cie w swoim sercu, na zawsze , nie lękaj sie poraźek ,myślę o tobie zawsze i wszędzie, jestes moim bratem w walce o dusze naszych braci,jestes zawsze chroniony, nawet wtedy gdy nie wiesz tego, jestem niepocieszony sytuacją,chociaz wiem ze sie starasz, coraz wiecej zła nas otacza, jestem smutny ale wierze i nie przestanę wierzyć ze sie uda nam zmienić świat, głowne twoje zadanie to oczyszczać ludzi nic wiecej nie rób, nawet jakbyś chciał, jestem chociaz mam mało siły i mam mało ludzi do pomocy, jestem łącznikiem między złem a dobrem, jestem zawsze z tobra bracie kocham cie nie zapominaj twój Bóg ewelina to medium pomaga mi jest jeszcze nowa ale stara sie wybacz jej

      Usuń
  2. Witaj Aronie,

    Takie pytanie odnośnie samoleczenia - tą mantrę można oczywiście powtarzać w myślach? Czy musi być na głos?

    Pytasz dlaczego młodzi ludzie idą do wojska. Odpowiedź jest prosta - dla pieniędzy i przywilejów. Pracuję jak pracownik cywilny w wojsku i widzę jak to się odbywa. Żołnierz dostaje stosunkowo dużo wypłaty plus różne dodatki i ma dużo wcześniejszą emeryturę. Taka jest prawda. Jakby przyszło nas bronić, to by nie było komu, bo większość obchodzi tylko kasa i korzyści, a nie obrona kraju.

    OdpowiedzUsuń
  3. podsyłam bardzo ciekawy filmik Putin odpowiada na pytania dziennikarzy- https://www.youtube.com/watch?v=wycTSSzSAtI
    pozdrawiam Elżbieta. H. P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Chcialabym podzielic sie moim wielkim cudem, ktory sie wydarzyl ok mies. temu. Bedac w trudnej sytuacji finansowej gdy banki naciskaja na ciebie i stawiaja Cie pod sciana Ja walczylam o przetrwanie by nie doszlo do mojego rozlamu. Poniewaz prowadze gospodarstwo agroturystyczne, a od kilku dobrych miesiecy po pokojach tylko hula wiatr, poprosilam moja wspaniala rozdzielnie o pomoc. Poprosilam o turystow i zabezpieczenie na dlugi okres bym mogla spokojnie splacic zalegle kredyty. Po kilku dniach otrzymalam odp. w formie turystow(robotnikow) na caly rok na wszystkie pokoje. A teraz najlepsze.....Gdy ich spytalam jaka maja prace do wykonania odpowiedzieli, ze buduja nowa rozdzielnie w naszej elektrowni. Myslalam ze zejde na zawal gdy to uslyszalam. Malo tego, na budowie maja BHPowca, pana Piotra Apostola, ktory dba o ich bezpieczenstwo. No i co wy na to??? Da sie????? Proscie, a bedzie Wam dane, zawsze. Musicie tylko mocno w to uwierzyc, ze mamy ochrone z gory. Takich cudow jest coraz wiecej w moim zyciu i pomimo, iz kredyt goni kredyt to wiem, ze nie jestem z tym sama. Pozdrawiam wszystkich, rowniez Ciebie Aronie, ze nakierowales mnie na dobra droge. Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproś o odmłodzenie organizmu o 20 lat, w ciągu paru dni, no bo jak takie cuda się zdarzają o jakich mówisz, to z organizmem nie powinno być żadnego problemu

      Usuń
    2. otrzymałeś przy urodzeniu o rozum więc dlaczego go nie używasz ?

      Usuń
  6. Witajcie, mam ogromny problem z zasypianiem w trakcie dnia, nie mogę nawet przeprowadzić sensownej sesji np. samouzdrawiania czy kreacji, powtórzę kilka afirmacji i odpływam, nie miałam tego wcześniej, cieszę sie Aronie, że jesteś i tłumaczysz ludziom co się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam to samo Kochana! Nawet modlitwy nie mogę zakonczyć, bo nawet nie wiem kiedy zasypiam, nie mówiąc o medytowaniu... Wstaję rano i jestem zmęczona-jak jakbym cieżko pracowała bez sennej regeneracji...Dziwne to bo mam tak od 1-2 tyg. a teraz jeszzce bardziej sie nasila. Moj chlopak ma podobnie. Myślę, że to jest to o czym mówił Aron że teraz doładowujemy to na co potrzeba pozytywnej energii i na tym polega nasza praca na ten czas. Przynajmniej głęboko w to wierze!
    Cudowności!
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  8. 13.12.09.Oława.

    „Wszystko się zmienia”

    Jakie to szczęście że wszystko się zmienia

    Tym bardziej że poprzez swoje myśli

    Mam wpływ na przyszłe zdarzenia

    Już się cieszę bo wiem

    Że moja przyszłość zmieni się

    Już teraz stosuję pozytywne myślenie

    I to ja przyszłość swoją pozytywnie zmienię

    I wy przyszłość swoją zmienić możecie

    Wystarczy że pozytywnie myśleć zaczniecie

    Molekułka
    http://molekulka.blog.onet.pl/2009/12/15/wszystko-sie-zmienia/



    25.11.14.Oława

    „Gdyby wiara wiarą była”

    Gdyby wiara wiarą była nigdy by się nie poddała

    Nigdy nie zwątpiła

    My ludzie małej wiary

    Ciągle jej pragniemy ciągle szukamy

    A sejfu serca swego nie otwieramy

    Gdybyśmy otworzyli i depozyt wiary uruchomili

    Nie byłoby problemu bo depozyt Bóg dał każdemu

    Nie ma wiary bez miłości to miłość dodaje pewności

    I rozwiewa wszystkie umysłu wątpliwości

    Miłość prawdziwa w sercu ożywa

    I dokąd jej nie ożywimy wiary w sobie nie wzbudzimy

    Ziarenko wiary pielęgnuj stale

    Okazując Bogu wdzięczność i oddając chwałę

    Wdzięczność jest nawozem wiary i miłości

    Więc nie żałuj Bogu wdzięczności

    Molekułka

    http://molekulka.blog.onet.pl/2015/03/22/gdyby-wiara-wiara-byla/

    "Jeżeli myślisz ,że nie możesz nic zmienić,zmień myślenie"
    Nie wiek kto to powiedział ,ale ja uważam, że to genialne w swej prostocie i zawiera ogromny potencjał pozytywny,weźmy sobie to do serca za każdym razem jak dopada nas zwątpienie.
    Pozdrawiam serdecznie ,ja też ostatnio ciągle zasypiam ,ale tłumaczyłam sobie to ,że to we mnie zachodzą jakieś zmiany ,energetyczne i zmiany świadomości a może podwyższenie wibracji i dlatego mój organizm potrzebuje więcej snu ,żeby to przepracować i się dostroić ,myślę ,że jest tak jak nam tłumaczysz Aronie ,ale w tym co ja czułam chyba też jest ziarenko prawdy ,to chyba działa w obie strony,coś dając coś dostajemy "dając bierzesz ,biorąc dajesz ,więc jednocześnie dawcą i biorcą się stajesz"



    17.11.10.Oława.

    „Kto z miłością daje”

    Biorąc dajesz dając bierzesz

    Jeśli dajesz szczerze

    Bo kto z serca daje

    Biorcą i dawcą miłości się staje

    Niczego mu nie ubywa

    Więc jeśli daję to daję szczerze

    Bo w potęgę miłości wierzę

    Kto z miłością daje

    Nigdy z pustymi rękoma nie zostaje

    Molekułka
    http://molekulka.blog.onet.pl/2010/11/17/kto-z-miloscia-daje/
    Pozdrawiam z głębi serca Ciebie Aronie i wszystkich pozytywnie myślących i czujących i tych wszystkich ,którzy jeszcze maja problem z pozytywnym myśleniem .Namaste:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?