czerwiec 2016-miesiąc prowokacji ,chaosu ,oszustwa ,23 -zmiana energii,Papież Franciszek

Komentarze

  1. Aronie, czy 23 czerwca i koniec napływu energii, początek nowego nie jest związany z referendum tzw brexitu w UK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj tak to połączenie wydarzeń ponieważ enenrgia miała zakończyc swój napływ 15 czerwca ale zostało to wszytko przesunięte aby dać ludziom odwage i sile jaka potrzebują do wolności .

      Usuń
  2. Aronie, proszę zobacz to: https://www.youtube.com/watch?v=x_3YgdZ7DyY

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Drogi Aronie, nie otrzymałam wiadomości, że mój wpis czeka na zatwierdzenie, więc wysyłam ponownie. Pozdrawiam i bardzo Cię proszę o wysłuchanie tego wykłądu. Dziękuję, Ania. https://www.youtube.com/watch?v=x_3YgdZ7DyY

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Trochę na temat i trochę nie. W połowie filmiku (24:40) Aron mówi o głosie duszy i przeczuciach ... Mam 24 lata i cztery tygodnie temu zacząłem jakby na serio zwracać na "To" uwagę... W jedne dni daje się "Temu" prowadzić w inne opieram się. Gdy jestem z "Tym" w zgodzie i działam zgodnie z "Tym" to czuję lekkość serca. Bardziej "To" uczy mnie wdzięczności i akceptacji i widzenia piękna w pozornie brzydkich rzeczach niż zamartwiania się polityką czy gospodarką.

    I jeszcze około (25:30) Aron mówi o tym ,że dusza kreuje rzeczywistość... Nie chciałem chodzić na bilard bo zawsze przegrywałem z kolegami. Tamtego dnia pierwszy mecz też przegrałem... Podczas drugiego meczu przyszła dla mnie nauka... Koledzy widzieli tylko że zagrałem w sposób szalony i nieobliczalny wykonywałem bardzo trudne technicznie zagrania i trafiałem... Z mojej perspektywy bile też wbijane były w te dziury które się nie spodziewałem. Jakby odebrałem przy tym naukę ,że to nie chodziło abym ja wygrał, to chodziło oto abym bardziej wierzył i nie mówił że się nie da

    OdpowiedzUsuń
  5. https://youtu.be/FsL2tDsWPGY „Shine Supernova”, wykonawca: Cody Simpson (iTunes)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.cda.pl/video/2287993d Rodzinka nie z tej Ziemi (2010) Dubbing PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi Aronie, oto dowód na współpracę ludzi - wspaniałych istot. proszę, posłuchaj tego. Módlmy się za tych ludzi i za naszą Polskę. https://www.youtube.com/watch?v=K0PolVoVerM Pozdrawiam. Ania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracając do linka, który Tobie wysłałam na temat Żurawlowa, proszę, Aronie, rozgłoś to wszystkim, których znasz i nam przed ekranami komputerów, o Żurawlowie i tych cudownych istotach, które uratowały naszą polską ziemię. Są oni też na facebooku: https://www.facebook.com/zurawlow/ Pozdrawiam. Ania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aronie, do tego co wysłałam, bardzo cie proszę, żebyś w swoich medytacjach i modlitwach wziął pod uwagę to samobójstwo dla Polski jakim jest TTIP (Transatlantic Trade and Investment Partnership, TTIP)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://dotykabsolutu.vxm.pl/?p=2887

    Nasz rząd szykuje zamach

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jednostronnie Pan podchodzi do kwestii uchodźców i słów Franciszka.
    Ten człowiek rozbija kościół od środka, rozwala skostniałe struktury przestępcze, wyzysku, klamstwa itp, jednak nie zgadzam sie z nim, z jego zachowaniem i słowami względem uchodźców, które są przyzwoleniem na eskalację zła. Na pogrążenie w chaosie ich indywidualnie, kraje, rodziny i na nas. Eskalacja ta jest prowokacją do wojny , to wygonieni ludzie z domów, w tułaczkę, Europa przyjmuje ich nie oferując w zamian NIC. u siebie byli kimś, mieli miejsce, dom teraz? Drugi raz ich krzywdzimy, zapraszając. nie ma fizycznej możliwości pomóc wszystkim, tym bardziej, ze ludzie ci idą do nas z wojną. Rozczarowani, oszukani, stają sie gangsterami,przestępcami, przeniesieni w nieznany im kraj, kulturę i cywilizację. zamiast zacząć o swój kraj walczyć, o byt, poprawę, zabiera im się godność honor i nadzieję. Nie gardzę innymi kulturami, nacjami,kolorami, mam czarnoskórych przyjaciół, mam przyjaciół w Iranie. ich kraje rodziny i na nas. Eskalacja ta jest prowokacją do wojny , to wygonieni ludzie z domów, w tułaczkę, Europa przyjmuje ich nie oferując w zamian NIC. u siebie byli kimś, mieli miejsce, dom teraz? Drugi raz ich krzywdzimy , bo zamiast zacząć o swój kraj walczyć, budować wartość, Arfrykańczyka, Araba itd, europejczyk z duma pokazuje przyszliście do nas zebrac.
    I ma rację. Bo zwyczajnie sie broni przed agresją niesiona wojna, tłumem. Kocha jednego nie lubi masy. I to anturalne i ma prawo
    Bez pogardy mówię, że różnorodność jest naturlaną rzeczą w naturze, i nie widzę powodu do tworzenia jednej burej brei ludzkiej . To samo mowia moi znajomi z Iranu, nie chcą mieszanki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?