wspólna medytacja w intencji uwolnienia z używek ,nałogów ,

Komentarze

  1. Panie Aronie....
    jakis czas temu probowalam medytowac - probowalam ze 2/3 tyg co dzien i nie udalo mi sie nawet raz. Stoje na rozdrozu... pragne uslyszec co podpowiada mi moja dusza, od miesiaca probuje co dzien po dwa albo i trzy razy i nic. Nie slysze co mowi mi moja dusza, nie widze swiatla, tysiace mysli od ktorych moge sie oderwac tylko na krociutko... pragne uslyszec co podpowiada mi dusza pomoz mi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozluźnianie mięśni, obserwowanie oddechu, próbowanie zrobić jak największą przestrzeń między myślami

      Usuń
  2. Witam. Mam pytanie. Co myśli pan o Mariuszu Max Kolonko ?

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest to samo, zero informacji od duszy, a zacząłem medytacje już ponad 20 lat temu. Przestałem jeść mięso, ryby, nabiał, dużo czytałem o rozwoju duchowym, przekazy, mam dużo wiedzy, ale świadomego kontaktu z duszą nie mam. Wiem, że 10 lat temu byłem porwany przez Orionidów, pewnie wszczepili mi jakiś implant eteryczny. Cały czas mam kilka pisków w głowie naraz o czest. od ok. 5 do 15kHz (wyższych nie słyszę). Czuję, że moja dusza nie jest ziemskiego pochodzenia, bardzo nie podoba mi się obecny system zniewolenia ludzkości na Ziemi. To jest bardzo duże wyzwanie dla dusz. Nawet kosmiczne dusze nie wszystkie się obudziły, a ziemskie to pewnie tylko nieliczne. Mimo wszystko nie należy się martwić, tylko optymistycznie patrzeć w przyszłość, aby dostąpić Wzniesienia do wyższych wymiarów i uwolnić się od reinkarnacji. Pozdrawiam w Miłości <3 Eugeniusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może opiszesz jak wygląda twoja medytacja, bo 20 lat ćwiczeń, i wciskaniu kitu o orionidach niewygląda za dobrze, a pisk w uszach to błąd niefizycznego umysłu, słuchać pisku, bowiem oznacza on ruch błędu na organizm, błąd 1

      Usuń
  4. Witam, co do kontaktów z dusza to jako wiedze wstępną polecam książkę "Przekazy duszy" pani Izabeli Margańskiej oraz jej stronę internetową przekazyduszy.pl i zakładkę rozmowy z duszą oraz stronę pana Aleksandra Deyeva. Ale ogólnie powiem że dusze tak jak ludzie jedne są gadatliwe inne nie dusza czasem może nie odezwać się do swojego wcielenia bo nie widzi takiej potrzeby, a nasza intuicja to są właśnie podpowiedzi duszy. życzę miłej lektury i pozdrawiam Bożena.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?