SAMOLECZENIE -jak uwolnić się od chorób ,jak wyzdrowieć, jak się uleczyć

Komentarze

  1. z przyjemnością wysłuchałam kolejnego Twojego filmiku.
    zwłaszcza ze mam właśnie taką dziedziczną chorobę, której chciałabym się pozbyć. chciałabym wiedzieć jakie wzorce w mojej rodzinie spowodowały tą dolegliwość.
    mam pytania
    1. widzę ze nosisz okulary, czy nie myślałeś o zlikwidowaniu tej choroby? i w jaki sposób mógłbyś to zrobić? czy medytacja którą podajesz wystarczy?
    2 czy poglądy Łazariewa i Sinielnikowa, na choroby i ich przyczyny, są zgodne z przekazami które dostajesz?
    3. czy można uzdrowić samą modlitwą? wiem ze są nabożeństwa uzdrawiające, czy one sa skuteczne także na wzorce,które powinno się zmienić, czy tylko na fizyczność?
    4. mówisz o radości życia. ja nie narzekam, staram sie przyjmować to co dostaję z wdziecznością, nie mam wielkich potrzeb posiadania, a jednak mam wrazenie że jestem poważną, wręcz smutną osobą. sprawy którymi cieszą sie ludzie wokół mnie - nie bardzo mnie radują. czy to w porządku, czy popełniam jakiś bład ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 witaj akurat to mi kompletnie nie przeszkadza ale tak robilem oko mam uszkodzone bo przebiła go igła z drzewa podczas jazdy na motorze ale to akurat będzie dane gdy ściągną nam zasłone i blokade z rozumu abysmy mogli zoabczyc to co nas otacza ,dlatego zajmuje sie tym co naprawde mi przeszkadza
      2 przeglądałem łazariewa i tam wiele rzeczy sie zgadza
      3 modlitwa ma olbrzymia moc i skoro zyja ludzie którzy zostali uzdrowieni modlitwą to oni są najwiekszym dowodem na to ze to działa
      4 bycie szczęsliwym to emanacja tym szczęsciem a nie laurka że jestem szczęsliwym a w środku smutek ,jezeli ktos oszukuje sie to nic dziwnego ze jest smutny ,dlatego mówie o tym ze mówic a emanowac to zupelnie co innego ,zobacz co ci daje szczescie a potem to rób ,jezeli słowa innych cie rania tzn ze nie odrobiona jest lekcja wiary w siebie i to nie pozwala wzrastac

      Usuń
  2. pytałem cię kiedyś w komentarzu , dlaczego pobierasz od ludzi pieniądze. Stwierdziłeś ,że na zdrowiu podupadła ci jakaś ukochana osoba . (to oczywiście bardzo smutne)Zatem jak odniesiesz się do filmiku o samo uzdrawianiu . Nic ze swymi mocami i przekonaniami nie robisz w sprawie ukochanej osoby tylko namawiasz ludzi żeby wpłacali ci pieniądze ? Mówisz że jesteś szczęśliwy , a przecież tak nie jest . Zatem dlaczego okłamujesz ludzi, że jesteś szczęśliwy i usiłujesz wpoić ludziom coś w co sam nie wierzysz? to jak restaurator odgrzewający kotlety na zjełczałym oleju, których sam by nie wziął do ust, a wpycha je swym klientom byle mu za nie zapłacili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądnij filmy a zrozumiesz że moja zona dokonała 2 samouleczeń ,że dzięki temu poznałem Anie Mikulską ,a ja nie mam nic przeciwko temu abys ty utrzymywał mnie i mój dom ,płacił rachunki a ja będe pomagał dalej za darmo ,zapytaj tych co mnie znaja czy emanuje smutkiem czy szczęsciem albo sam sie przekonaj ,a ludziom nie da sie nic wpoic na sile ,potrezbuja dowody a te otrzymują w diagnozach ,leczeniach ,uwolnieniach od klątw ,urokach ,podczepień i spotkaniach ze mną itd ale cóż jedni musza negować wszytko aby pozostać w swoim schemacie myślenia ,a inni robią to co kochają i pokazują im że szczęście to nie stan konta ale umysłu a stan konta to tylko prezent do Boga za swoją prace .życze smacznego bo ja nie jem kotletów :)

      Usuń
  3. Drogi Aronie bardzo proszę Cię o poradę w sprawie medytacji, probowalam juz wiele razy ale naprawde fizycznosc nie daje mi jej wykonac, mam zaburzenia ze storony ukaldu nerwowego,przez co nawet nie jestem w stanie przeczyatc czegos oraz nadpobudliwosc psychoruchowa na zmiane z chronicznym zmeczeniem . Probowalam na sile robic juz to co zaleciles ale tylko sie frustrowalam bardzo chce uzdrowic sama siebie.. wierze w to mocno nie wiem czy to jakas blokada wewnetrzna?masz moze jakeis rady ktore by mi pomogly w medytacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam zacznij od mantry zdrowie spokój harmonia wyciszenie i wspomnienia przyjemnego ,niech organizm nauczy sie wyciszac ,wczesniej nalezy oczyscić sie śwaitłem ,pozdr

      Usuń
  4. Dziekuje za odpowiedz ;) Jeszcze jedno pytania ze samouzdrawinanie zalezy od wiary danej osoby w sensie czasu ze np ktos mocno uwierzy i jest w stanie byc uzdrwiony od razy nawet z bardzo ciezkiej choroby czy zdac sie na wolna wole Boga i on sam wie kiedy czlowieka uzdrowic i czy zawsze takie uzdrowienie nastepuje, a nie na naprzyklad ma jakoas karme to przerobienia ?Aronie jestes pzrecudowna osoba i z niecierpilowscia czekam na kolejne przekazy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?