wydarzenie które obudzi ludzkość

Komentarze

  1. Prawda. W Internecie piszą tylko tak "będzie wojna itd." to oni to specjalnie piszą żeby ludzie tworzyli zła energię. Zamiast myśleć o pokoju to tylko nas straszą. Tak to jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co nalezy rozumiec przez okreslenie "gdy opadnie kurtyna"?
    Czy chodzi o upadek tego chorego systemu czy moze o odblokowanie zdolnosci odczuwania z poziomu serca?
    Czy po upadku systemu bedziemy porozumiewac sie telepatycznie?
    Oczywiscie ciesze sie, ze to juz teraz sie dzieje, ale nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak bedzie wygladac zycie od strony praktycznej? Przeciez 99% ludzi ktorzy pracuja nienawidzi swojej pracy. Wiec co? Nagle ciach? Juz nie ida do pracy? Czy moze jak to wszystko upadnie zostaniemy oswieceni i pokierowani i nic nie bedzie z przymusu i przypadku?

    Dziekuje Ci Aronie za to, ze jestes i dajesz nam nadzieje i wiare, ze warto walczyc z tym systemem.
    Kiedys przeszukiwałem internet i porównywałem przepowiednie, lecz teraz cos sie zmieniło, bo czekam na kazdy Twoj kolejny film.

    Z Bogiem
    Angelraphael

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mysle,ze codzienna medytacja i pozytywne cieple mysli o milosci i swietle i opiece od Boga pomoga.Wierze w to . Trzeba wierzyc,ze mamy wplyw duzy na to co sie dzieje i co jest piekne,ze za spraa Milosci przyciagniemyPokoj i Milosc;))) Cieple i serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie obejrzałem ale ja osobiście kurtynę traktuje jako iluzje założoną nam na oczy i rozum.

    OdpowiedzUsuń
  5. yo.
    To ja nie wiem czy zbroić sie czy robić zapasy ... ????
    No bo fajnie jak by to ładnie poszło tak po hipisowsku .
    Ale ja bym potańczył... oj widziałem co Islamisci robili psom.
    oj...

    P.S.
    Perunowie to działają jeszcze (byś sie podpytał przy okazji) czy już mają nas w nosie po 966r?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wątpliwości,żeby jakieś wydarzenie mogło jednorazowo obudzić ludzi. Miałam takie wydarzenie związane z sytuacją
    materialną. Był to bardzo trudny okres, przez pewien czas było bardzo ubogo.Powiedziałam tylko : nie tak nie będzie.
    W tym czasie natrafiłam na książkę o ile pamiętam Dominika Weba.Jego zasady brzmiały :wyrzuć z siebie nienawiść, żal,
    smutek, gniew, złość. Trwało to parę lat zanim wcieliłam w życie np:zaczynałam się gniewać i zaraz przypomnienie i tak dziesiątki razy.W zamian dostałam uśmiech wewnętrzny, ale nie wszyscy zrozumieją, co to jest.No i na ulicy znajomi widząc mnie uśmiechniętą i ubogo ubraną pytali z czego się kobieto cieszysz?. A powodów jest mnóstwo.Tak samo nie większej radości dla alkoholika, który przestał pić i zobaczył, jak teraz wygląda i może mieć mnóstwo radości z faktu pokonania nałogu.Tak więc w świetle tego co mówisz,
    nie widzę jednorazowej pobudki w związku z jakimś wydarzeniem, bo proces ten przebiega długofalowo i długotrwale, choć ja o sobie nie powiem, że jestem przebudzona,bo inni mi przytoczą szereg argumentów,że tak nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj przecież podpowiedziałem w filmie że będa to wydarzenia które będą budzić cześć ludzi adekwatnie do ich świadomości ,wiec będzie ich kilka .

      Usuń
  7. Podobno rząd chce wysłać nasze samoloty do Syrii, co byłoby złamaniem konstytucji i prawa międzynarodowego. Jak to się ma do rzekomego przebudzenia rządu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Aron dobrze mówi, nie możemy się wciągać w tą ich retorykę wojny, o to im chodzi.. jak widać potrzebują naszej (negatywnej) energii do zrealizowania tego wydarzenia. aha i tu nie chodzi o walkę z systemem tylko o wykreowanie nowej rzeczywistości, bez walki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wojny nie możemy się bać, a tym bardziej przyciągać jej swoim strachem.Ale nasza rola polega również na działaniu. Pisanie to tylko mail, papier.Potrzeba trochę wysiłku, żeby np.zmienić
    bank, przestać palić, zmienić swój jadłospis, ćwiczyć.Swoją postawą i zdecydowaniem możemy zmienić ten świat. Bez naszego udziału nic się nie zmieni,mamy wolny wybór. Albo, albo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pan Krzysztof mówi to samo o naszym rządzie i Putinie co Aron, ale z punktu widzenia polityki i logiki

    http://porozmawiajmy.tv/sprzedaz-sluzewca-patologia-sadowa-i-ustawa-1066-krzysztof-winiarski/comment-page-1/#comment-23448

    OdpowiedzUsuń
  11. Aronie, prosze obejrzyj materiał
    http://www.tvn24.pl/omdlenia-i-halucynacje-na-rekolekcjach-zaniepokojeni-rodzice,620271,s.html
    czym jest Duch Swiety w chrzescijanstwie?
    Dzieki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta medytacja w sobote 20 pozwoli pokazac wam sile ducha swietego ,szukuje sie niespodzianka dla was ,to energia boska przyslana od żrodła do kazdego z nas z wiadomościa ,myslą ,taki mms od boga ,pozdr

      Usuń
    2. Witam. Czy puszczając sobie tą medytacje w innego dnia bo tak się składa, że w soboty nie bardzo mogę czy ta energia też tak zadziała?

      Usuń
    3. witam kazdy z was medytując otwiera połączenie i przesyła energie oraz pomaga ,natomiast wspólne medytacje otwierają i mtworza poprostu większe poałczenie i juz zmieniono tez i to tak wiec opowiem to w nowym filmie

      Usuń
    4. Ja pierwszą styczniową medytacje opuściłam a wykonałam w niedzielę a mimo tego energia była wyraźnie wyczuwalna. Za to ostatnia sobotnia medytacja dla mnie była najmocniejsza.

      Usuń
  12. Aronie a co z tym całym KODem? teraz właśnie odkryłam, że jak silna jest to grupa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj to grupa jak każda która chce aby było po staremu ale to ludzie wyznaczają czy tak bedzie czy nie ,na razie nic im sie nie udaje oprócz krytyki ale to słowa któe czasami motywuja do dzialania

      Usuń
  13. A moje pytanie brzmi: co z Chinami? Aronie w Twoich przekazach widzę, że tylko Rosja i Europa, a tymczasem Chiny wykupują (dosłownie) całą pozostałą resztę świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj na razie maja kryzys i zapaść więc tam jest przewidziana powódź i pękniecie zapory gdyby chcieli dążyć do wojny ,dlatego nie zajmuje się nimi ,

      Usuń
  14. Czy to wydarzenie może rozpocząć się od przelotu asteroidy Asteroida 2013 TX68, która może przelecieć raptem 17 tys. km od ziemi??? Bliżej niż niektóre satelity, a to już 5 marca 2016 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam to część tylko planu pobudki i wyborów ,jej energia moze spowodować zmiany na ziemi ale tak jak w 2014 roku włączono pole ochronne ziemi tak tutaj też moze zostac ono uruchomione aby ta enenrgie tylko ukierunkowac tam gdzie pobudka powinna zostac przyjęta aby ludzie zrozumieli co sie dzieje na świecie

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie, przesyłając z głębi serca najserdeczniejsze uczucia wsparcia dla Twojego działania. Często oglądam Twoje filmiki i dodają mi one dużo otuchy, że świat się zmieni na lepszy, pełen życzliwości do innych i harmonii z naturą. Niedawno oglądałam na youtube Twój film o Dagonach.... po prostu serce rośnie, że takie istoty żyją obok nas, i że także my będziemy ewoluować duchowo w kierunku życia w tak pięknej harmonii z całym życiem.

      Usuń
  15. Drogi Aronie jedno jest pewne, myślę - jeśli by wszyscy ludzie na całym świecie wykonali zwrot przeciwstawienia się tym masom rządzącym i przestali wykonywać ich chore plany to wówczas nie byłoby wojen i całego nieszczęścia jakie jest sprowadzane na świat. ONI - TWÓR ZŁA nie są w stanie sami wprowadzić w ruch tej machiny WŁASNYCH wyobrażeń o świecie. Sami przecież nie staną do walki bo tak naprawdę jest ich garstka. My, stworzenia tego świata możemy tego dokonać jednocząc się. Wystarczyłoby dokonać jednocześnie odmowy wykonania, jednak do tego celu potrzeba jedności na każdej płaszczyźnie . Czyli w ten proces powinni włączyć się siły zbrojne Narodów wszystkich kari tu leży podstawa. Przecież ONI sami nie ruszą na podbuduj świata. Wykorzystują do tego ceku kacyków.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?