WSPÓLNA MODLITWA I MEDYTACJA DLA POKOJU NA ŚWIECIE , W EUROPIE ZACHODNIEJ ,DLA POLSKI I POLAKÓW

Komentarze

  1. Witam was wszystkich serdecznie.Już po raz drugi brałem udział w modlitwie i medytacji z Aronem.I szczerze powiedziawszy byłem i jestem zawsze tym wydarzeniem bardzo podekscytowany i cieszę się że jest grupa ludzi którzy tak samo czują i są ze sobą związani duchowo.Mój problem jest taki ze ja tego nie potrafię. Nie potrafię mimo największego skupienia i wyobraźni non stop coś mi zakłóca mój umysł.Bardzo wam zazdroszczę tym którzy potrafią swoja duszą razem się jednoczyć. Być może i mi będzie kiedyś dane zobaczyć tą Boskość.Z tego co czytałem Aron na medytacje nie zaprasza ludzi którzy nie zostali przez niego zdiagnozowani i zdaje się ze ja do tych osób należę. W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak prosić Arona o diagnozę./szczegóły diagnozy tzn. fotografia itd. są mi znane/ Aron może napiszesz coś o ludziach takich jak ja co nie potrafią być razem z wami,waszą wspólnotą podczas medytacji. Co mnie hamuje? Pozdrawiam was wszystskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj tak naprawde to wasz rozum ,to czy potraficie sie wyciszyc ,odprężyć ,odpoczywać ,wiele osób które dołączaja do tych medytacji nigdy nie spotkałem ,są z całego świata i wiele z nich dziekuje za cudowne przeżycia ,każdy z was jest inny i podąża inna drogą ,mozę czas zrobić to co inni ,poprsoic Boga -tatusia o spokój ,harmonie ,oczyszczenie ,uwolnienie ,napełnienie od nowa siłą doskonałości i uwierzyć że to wszytko jest w was samych ,wtedy spokój i harmonia przychodzą natychmiast ,

      Usuń
  2. witaj Aronie tego filmiku niestety nie slysze!!!!to musi byc ten 1 BO 2 wczoraj slyszalam noi 3 bylam zwami potkoniec to cudowne co robisz dziekuje mojej duszy ze naprowadzila mnie do ciebie!!DZIEKUJE ZE JESTES!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aronie, czy czas dla dzieci Indygo w Polsce jest już blisko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich czas trwa odkąd się urodziły ,natomiast jedni juz pracują inni budują w sobie jedność i zrozumienie kim są .wszytko zależy od opiekuna i tego po co zeszli ,jedni są na czas zmian a inni po czasie zmian

      Usuń
    2. Opieka nad dziećmi na nowy świat, czas zmian

      Usuń
  4. Witaj Aronie czy znasz modlitwe by osoba uzalezniona od alkoholu w końcu przejrzala na oczy I zmienila swoje zycie. Kazdego wieczora modle sie wlasnymi slowami,przepraszam Boga za bledy ktore popelniam ,dziekuje mu za kazdy dany mi dzien na tym swiecie ,za zdrowie dzieci oraz wszystkich ,prosze na calym swiecie o pokoj,zdrowie dla wszystkich, o to by swiat byl pelen milosci oraz o to by moj maz przestal pic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj zaproś jego do modlitwy ,jezeli nie bedzie chcial sie modlic to postaw mu do łozka butelke i niech z nia spi ,niech ona mu gotuje ,sprząta itd ,wybrał butelke to niech ona będzie jego żoną ,wiele zon widząc że maż nie chce nic zrobic z alkocholem ,ani poddac sie leczeniu ani zmienic swoje zycie ,ze to wybór rozumu i wygody bo wie zę rodzina go nie zsotawi i nabiera sie na szantaż emocjonalny ,przechodzi do kroków typu ,ja nie jestem twoim niewolnikiem ,jezli wybarałes butelke i nie chcesz pomocy od nas to czas wszytko zmienic w naszym zyciu i wstrząs daje czasami o wiele lepszy efket ,bo przeciez brak zmian mimo tego ze sie modlisz to tylko pokazanie ci ze przyszedł czas na inne środki ,nie ma dobrego męza który pije ,jest tylko usprawiedliwienie zon które stały sie jego niewolnikami i nie mają sily i odwagi aby to zakonczyc .pomódl sie o to abys miala sily dla siebie i dzieci na zmiane wszystkiego ,wtedy zoabczysz jak szybko mozna uporac sie z męzem alkocholikiem ,kiedy nie dasz jedzenia na stól ,nie upierzesz ,nie bedzei cie jak wyjedziesz na kilka dni bez słowa ,kiedy powiesz ze odchodzisz i dasz mu papieru rozwodowe ,wtedy oni szybką trzeźwieją bo kończy sie wygodny tryb zycia .widziałem takie przypadki u siebie w rodzinie ,papiery rozwodowe i wyjazd zony zrobily cud i mąż przestał pic ,brał czeskie leki aby nie pić a potem sam zrozumiał jaki był nierozsądny ,teraz nie pije ,nie pali i dba o zdrowie ,czasami trzeba przejśc do czynów i poprosic Boga o siłe aby uwolnic się z niewolnictwa ,sila i sposób uwalnia ciebie i jego ,gdy będzie widział w tobie silną kobiete która w kazdej chwili moze odejsc wtedy wybór bedzie jeden ,zostawi butelkę a zajmie się rodziną ,dopóki ma niewolnice będzie pił ,pozdrawiam

      Usuń
  5. Dziekuje Aronie

    OdpowiedzUsuń
  6. Aronie, przeczytałem Twój Blog od deski do deski, coś się w Tobie zmieniło, od momentu gdy ten zły duch Ci powiedział, ze już Cię mamy. Tak jakbyś się pogubił. Mówiłeś, ze pieniądz nic nie jest wart a pobierasz opłaty, za porady, coś tu jest nie tak. Nie pisze z zawiści, zazdrości, ale z troski. Ja też miałem spotkanie z Tamtą stroną, wtedy gdy jako niedowiarek poprosiłem Boga, gdy bylem jeszcze czynnym alkoholikiem o pomoc, od tamtego dnia nie pije. Pomoc działa tylko wtedy, gdy jest bezinteresowna, a podziękowanie dla mnie ma większe znaczenie, że tam komuś pomogłem, daje mi tyle energii, że to jest więcej dla mnie warte niż wygrana w totka. a pieniądz sam się pojawia w odpowiednim momencie. Piszesz, że zostanie zniszczone to co nas dzieli, czy kobiety też? przecież były przyczynkiem wielu wojen? według mnie, to co nas dzieli nie jest przyczyną naszych porażek, przyczyną jest brak miłości i strach przed innością. Mam dwóch kolegów, żyda i świadka jehowy, ale wspaniale się rozumiemy, bo dla nas ważne jest to co nas łączy. Pozdrawiam Aronie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam jak widzisz oceniłes mnie przez pryzmat swojej wiedzy ,gdybys przeczytał blog od deski do deski to wiedziałbys dlaczego pobieram oplaty ,jest odpowiedx na to dokladna ,ale widać że ludzie maja z tym problem ,tak jak ja mialem kiedyś gdy powiedziano mi że nadszedł czas aby to zmienic bo czas jest budowania centrum rozwoju duchowego w Polsce i zanim ocenisz to co robie z pieniędzmi to zapytaj po co je zbieram ,abys potem gdy sie spotkamy w centrum nie musiał przepraszać za ten komentarz ,ale jest on adekwatny do stanu twojej świadomości i zostaje mi to uszanowac ,twoje zwątpienie wynika z tego że masz w sobie wątpliwości do tego czy to co pisze pochodzi od dobrych istot ,więc odpowiem ci tak umiesz odróznic biała koszulke od szarej i czarnej ? bo ja umiem dlatego czarna nie bedzie białą ,a biała czarna ,szara pozostanie szara ale ta jest taka sama jak ludzie ,to biel i czerń stanowią o szarości i to dorbo i zło stanowi czy jesteś szary w środku czy wybrałeś którą ze stron ,ja wybrałem i umiem odróznić biel ,czern i szarość ,twój komentarz pokazuje ze jesteś przy szarości i nie rozumiesz na razie ze demon nigdy nie uda anioła a anioł demona ,za to człowiek moze byc taki i taki ,tak samo jak wiele istot we wszchsiwecie ale to nie one pomagaja w tej transformacji tylko same przechodzą zmiany .przyjdzie czas zrozumiesz wiecej ,a kobiety nie dzielą ludzi ,dają wam zycie ,inaczej by was nie było ,to toksyczna miłość dzieli ludzi a ta wybieracie w sobie sami .pozdrawiam

      Usuń
    2. Czemu go oceniasz,skoro nie korzystales z jego pomocy.

      Usuń
    3. Datki o jakie Aron prosi są po prostu śmiesznej kwoty i nie potrafię zrozumieć dlaczego ludzie tego nie widzą. Nie prawdą jest również, że Aron pobiera opłaty za porady. Zobacz ile codziennie jest komentarzy różnych ludzi, z różnymi problemami. Nie zauważyłam by, któryś ważny problem został pominięty, a można powiedzieć, że dosłownie prześladuje kanał i blog Arona :). Bardzo ważne tematy porusza również w swoich filmach pomagając bezinteresownie. Nikt cię nie zmusza do poddania się diagnozie i przesłaniu datków. Wieżę, że Aronowi też nie jest też miło prosić o pieniądze, ale w takim systemie żyjemy i musimy się dopasować (ale nie poddać!). Ja zrobiłam to w ramach podziękowania bo jestem wdzięczna za to, że poświecił mi swój czas i energię na mnie i moją rodzinę. I nigdy, nawet gdy nie zapłaciłam za poradę w komentarzu, nie zostawił mnie bez pomocy. Pozdrawiam i przesyłam Miłość i Światło :) xxx

      Usuń
  7. Kochany Aronie,
    na końcu zeszłego roku, kiedy poprosiłam Ciebie o zdiagnozowanie mojej rodziny, powiedziałeś, że mój synek jest dzieckiem na nowy świat. Mam wrażenie, że nie jest jeszcze zupełnie aktywny (jeżeli tak może być) ponieważ nie wykazuje wielu cech, które mogłyby posiadać takie dzieci. Oczywiście ze szkoły wysłano go na terapię psychoruchową, ponieważ był zbyt aktywny :), którą zresztą bardzo polubił i teraz czeka go pierwsze spotkanie z psychologiem. Podczas mojego ostatniego spotkania z terapeutką padły słowa, na które była przygotowana już od dawna: prawdopodobieństwo AUTYZMU. Moja reakcja bardzo zdziwiła terapeutkę i psychologa bo przyjęłam to zupełnie spokojnie. Ja nie traktuję autyzmu jako zaburzenia jak to większość ludzi uważa, ale za opór stawiany standaryzacji i systemowi. Wiesz oni spodziewali się z mojej strony lamentów, niedowierzania i sama nie wiem jeszcze czego. Bali mi się to powiedzieć tak naprawdę. Oglądałam twoje filmy o specjalnych dzieciach i również innych osób, które są light workerami (np. Pauliny z Krakowa), ale w żadnym tak naprawdę nie znalazłam wskazówek na to jak opiekować się takimi dziećmi i jak uczyć ich tego co nas otacza. Czy powinniśmy pomóc im rozwijać się duchowo? Czy one już tego nie potrzebują? Jak mam z nim rozmawiać o Bogu, kiedy on nie chce o tym ze mną rozmawiać i nie wie nic ani o nim, ani o duszy, ani w ogóle o czyś związanym z rozwojem duchowym. Czy ja muszę go uświadamiać, czy czekać? Wiem, że są to doświadczone dusze, ale nie do końca wiem jak mam z nim postępować. Wiem też, że do dzieci nie dołączono instrukcji obsługi :) ale może są jakieś sposoby by coś zrobić dla nich? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam wiele z tych dzieci idzie w śwait równloegły ja to nazwyam poczekalnią , i własnie poznałem osobe która będzie ich potem przeprowadzać z powrotem do nas ale to po posprzataniu tego świata ,każde z nich jest indywidualne i inne ,jendi zaczynaja mówić dopiero w wieklu 3 lat inni w ciagu roku czytają książki ,natomiast obsługa instrukcji zawiera 1 kartkę z jednym napisem : otocz go miłością i ucz się od niego .Nie zrozumiemy tych dzieci myśląc po staremu i widząc zmiany za oknem dopiero na początku tworzenia ,ale mozemy spokojnie podrózowac z nimi i kochać je i słuchać ,wielu rodziców mówi do mnie ze one mało mówią ale jak cos powiedzą to nie wiadomo co robić ,bo to takie słowa na które nie jestesmy przygotowani ,natomiast te dzieci które idą w śwait poczekalni są odcięte od naszego systemu a tym samym od tego co będa przezywac ich rozdzice widząc zmiany na ziemi .Kochajcie je za to jakie są ,bo gdy zaczną tworzyć ten świat z poziomu serca ,będą daleko od was ,one inaczej kochają ,myślą ,zachowują się a potem gdy przyjdzie czas pracy po prostu podziekuja wam za pomoc i odejdą do pracy dla dobra ziemi i wszechświata .film strefa Q ( jest na torrentach ) pokazuje kim są i co potrafią ,ale one otwierane będą adekwatnie do czasu i miejsca a rodzice dali tylko materie aby te dusze mogły w nich tutaj podróżować ,teraz rodzice uczą sie od nich i uczą się miłości innej niż ta toksyczna na ziemi ,te dzieci kochają wszystkich jednakowo ,mamę ,rosliny ,zwierzeta ,przyjdzie czas ze zrzoumiemy tą miłość .pozdr

      Usuń
  8. Witaj Aronie Przyjacielu mojej duszy, napisz mi prosze co sądzisz o ezoteryce, czyli kamienie szlachetne, wachadełka, odpromienniki itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam są rzeczy które pomagają ludziom i te które im szkodzą ,jednak to ludzie sami powinni wiedzieć co im pomaga a co szkodzi ,nauczyć się słuchać duszy ,pozdr

      Usuń
  9. Dziękuję Aronie :) Teraz już rozumiem... Miłość, miłość i jeszcze raz miłość :) oraz cieszyć się i wykorzystywać ten czas, który jeszcze mam :) xxx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?