świat bez chorób cierpienia głodu - początek 2017

Komentarze

  1. Panie Aronie. Jak to jest , że na początku z pewnymi głoszonymi przez Was poglądami się nie zgadzałem. Powiedzmy tak, inaczej to wyglądało. I teraz o dziwo stwierdzam zmianę optyki jakiej bym oczekiwał. Choć nadal nie na 100%. Zobaczymy co wypłynie jeszcze w przyszłości. Mam wrażenie, że Pan się dostosowuje do mojego spojrzenia ? A może ja i tylko nie wiem nic o tym ? Czy to owo przeskakiwanie linii czasu ? Czy to tylko taka sprytna gra , bym tak myślał/ myśleli ? Proszę wybaczyć moją nieufność, ale staram się kontrolować to co się dzieje. Zarazem wspomnę, że koncentruję się w miarę skromnych możliwości , że tak powiem, by przeskoczyć do lepszej wersji rzeczywistości otaczającej jak i swojej. To co mówi Pan w filmie " 2016 Rozdwojenie Rzeczywistości ". Ja to nazywam równoległą linią czasu, nie moja własna terminologia, ale myślę , że oddaje to tak samo tę ideę. Pozdrawiam antyue

    OdpowiedzUsuń
  2. Aron, kocham Cię :). Wielką inspiracją był dla mnie filmik o Rozdwojeniu Rzeczywistości. zadałam pytanie co trzeba zrobić aby się tam znaleźć i jak tam będzie. Odpowiedź w większości pokryła się z 2 ostatnimi filmikami. Cieszę się, że powiedziałeś w jaki sposób odbywa się Twój przekaz. U mnie są to obrazy i odczucia. i poczułam, ze mam się tym podzielić. Może ktoś też coś odczuł czy zobaczył i zechce się podzielić:)

    I. ROZDZELENIE RZECZYWISTOŚCI – WARUNKI JAKIE TRZEBA SPEŁNIĆ

    Niekoniecznie od razu trzeba spełnić wszystkie warunki w 100%, ale trzeba rokować nadzieję na rozwinięcie potrzebnych cech w stosunku do wszystkich i wszystkiego (nie trzeba kochać kogoś kogo się nie lubi, ale zachować obojętność zamiast niechęci).
    Poprawa może nie wyjść od razu za pierwszym razem na 100%, ale będzie coraz łatwiej się zmieniać, czasem ciężko od razu odciąć stare nawyki czy automatyzm reakcji, ale coraz łatwiej będzie się na tym złapać już w pierwszej sekundzie, nie, nie, ten stary schemat już mnie nie interesuje.

    1. Wyrażenie chęci/zgoda na przejście do Nowego
    2. Chęć/zdolność do nauki nowych rzeczy (technologia, historia…), będzie się trzeba wiele nauczyć, a jeszcze więcej oduczyć.
    3. Chęć/zdolność do współpracy, współdziałania wypływająca z wnętrza, z serca (barter)
    4. Szacunek dla wszystkich istot, przyrody, środowiska
    - niemarnowanie – te kopaliny, które zostały już wydobyte muszą zostać zużyte zanim w 100% zostaną zastąpione nowymi technologiami
    - niekrzywdzenie żadnej czującej istoty, siebie również
    - niekradzenie (rzeczy, energii..)
    - brak zawiści, złośliwości, gniewu, zemsty, żalu, obrazania o nic, poczucia bycia ofiarą.
    5. Otwarty umysł na nowe.
    6. Rozsądek, umiar – posiadam to co jest mi potrzebne, bo jest mi potrzebne, a nie czuć się lepszym (brak zawiści, zazdrości, wyścigu szczurów)


    II. CO SIĘ ZMIENI, CO BEZIE INACZEJ

    1. Wyrówna się klimat w kierunku śródziemnomorskiego.
    2. Nie będzie chemii w jedzeniu, kosmetykach (będą np. na bazie nagietka)
    3. Prawo będzie wynikało z wewnętrznej postawy każdej jednostki. Pozostanie kilka przepisów ogólnych ułatwiających życie typu: zielone – jechać, czerwone – stać.
    4. Drobne dolegliwości (ból głowy, skaleczony palec będziemy leczyć światłem i siłą serc), poważniejsze technologią na poziomie DNA. Nie będzie choro, bo nie będzie stresu, woda i powietrze będą czyste
    5. Każdy będzie zajmował się („pracował”) tym co lubi – twórczość artystyczna, uprawa ogrodu, szycie, wynalazki, badania, nauczanie, leczenie, opieka…..
    6. Każde działanie będzie z poziomu serca i zrozumienia.


    I jeszcze mam pytanie
    - co miałeś na myśli mówiąc "rewelacje o UFO " nie są dobre (1-szy filmik)
    - czy widzisz jako coś szczególnego czas pomiędzy 20.03 a 21.06.2016?
    - czy ci co przejdą i pozostaną nie będą już mieli ze sobą jakiegokolwiek kontaktu, nigdy się nie spotkają?

    daglezja :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka może być maską, sprawdza Pan taką istotę w jakiś sposob? weryfikuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj tak przyslane od 5 letniego dziecka na nowy czas -w medytacji kiedy spotykasz sie z nową istotą poproś tak -"pokaz mi swoje światło " istota pozytywna rozswietli się cudownie ,negatywna i ta na wyborze nie zrobi tego ,piekne jest to tez z drugiej strony bo gdy zoabczymy śwaitło nowej istoty ona poprosi o nasze śwaitło i to jest dopiero test dla nas .jest wiele sposobów ale ten jest prosty i piekny i do tego pokazuje nas samych .Ludzie myslą w kategoriach ze zło moze udac aniola ,dopóki tak myslą dopóty większosc z nich nigdy nie zobaczy prawdziwej cudownej istoty od śwaitła bo od razu neguje ze takie istnieją i od razu wątpi ze wogóle zasluguje na kontakt z taką istotą ,wasza dusza niogdy was nie oszuka i pomoze gdy przyjdzie kontakt ze zła istota ale trzeba umiec w medytacji ją widzieć i byc z nią tak aby miec pomocnika ,tego większosc medytujacych nie potrafi zrobic dlatego tak duzo pogubien i tak mało zrozumienia dla języka światła .

      Usuń
    2. Ok, dziękuję i pozdrawiam serdecznie Anet

      Usuń
  4. Gdzie mogę znaleźć numer Pana konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam jest po prawej stronie na blogu mbank 76114020040000325083181271,pozdr

      Usuń
  5. Kochany Aronie, mam męża uzależnionego od gry Goodgame Empire. Potworna gra już nie jest sobą, modlę się gorąco do Boga o pomoc. Proszę wypowiedz się na ten temat opętań. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to raczej uzaleznienie wiec trzeba to leczyc i są ośrodki od uzależnień komputerowych gier ,

      Usuń
    2. No tak Aronie ale on uważa, że to ja mam problem i ja mam się leczyć

      Usuń
    3. bóg nie pomoże, choćby nie wiem jak gorąco się modliła, bo nie istnieje, pozdrawiam

      Usuń
    4. skoro on nie istnieje to ty też ,a skoro piszesz tzn ze jednak masz jego enenrgie w sobie tylko ze rozum zainfekowałaś i teraz jak mozna sie modlic do kogos kto nie istnieje ? nie ma wiary wiec nie ma modlitwy ,proste tylko twoje życie to nie niesprawidliwosc boska tylko twój wybór z poprzedniego wcielenia i wiele wyborów w tym wcieleniu a modlitwa pomaga jezeli sie ma pewność że on istnieje i sie go nie neguje .ja go nie neguje i moje zycie jest piękne i szczęsliwe ,a modle sie codziennie swoimi słowami wiec moze czas zmienic myslenie i odrpogramowac rozum ?

      Usuń
    5. wiara - emocja błąd, ogłupiająca i zniewlająca istote, wyłczając na teraźniejszość

      ja - myślący błąd de facto nie istnieje, ale poprzez emocje tworzy się iluzja ja, tak jakby istniał jakiś ja, a energia o ktorej mowa, to energia lustra, która ma służyć życiu, lecz przez to, że lustro nie wie co się dzieje, morduje życie, to ta sama energia tworzy ja - błąd, tak jest u każdego człeka na planecie, niedorozwiniete ludzkie istnienie, pełne cierpienia, w którym żadna filozofia o poprzednich wcieleniach nie ma nic wspólnego.

      jeszcze raz pała(intuicja) prosi cie, abyś zajął się czymś pożytecznym, zamiaist dewastować inne umysły, lek na aids, raka.

      mamy nadzieje, że umieścicie ten post

      p.s. wół stoi nad szefem i pluje mu na ryj - taka smutna prawda.

      Usuń
    6. witaj dlaczego nie miałbym opublikować tego komentarza ,przecież on tylko pokazuje jaką drogę wybrałeś ,jak pisłem ci wczesniej w mailach o wołach i innych absurdach w które uwierzyłeś ,zagotowałeś umysł i cóż ,róznica polega na tym że ja wierze w to co pisze i potrafie przenieść to na rzeczywistość i jestem szczęśliwy a ty jesteś w swoim świecie samotny i pogubiony ,więc pluj dalej aż pojmiesz że to nie ma sensu .

      Usuń
  6. Wspominał Pan o pogodzie nie pamiętam czy w tym czy w poprzednim filmie ale czy może Pan zdradzić jaka to będzie pora roku (ta jedna)? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie Ludzie !!!!!
    Wieści niosę , nie uwierzycie
    W NOWYM ARCHIWUM X 2016 prawde mówią ,
    Ale poważnie no mi kopara opadła i jestem podniecony jak mouder. Od 33 minuty Mauder przewija normalnie całą prawde
    !!!!! Przypadek!!!!!!
    Muhahahahaa
    macie Linkę


    http://www.cda.pl/video/556446f2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i bardzo dobrze, takich filmów będzie teraz coraz więcej, jak widać nie trzeba już przemycać informacji między wierszami tylko można z grubej rury ;)
      Ale są i tacy ludzie co powiedzą "to tylko film"

      Usuń
  8. Aron, tak całkiem na marginesie... Mówisz często, że nie powinno się przeklinać, ja też się z tym zgadzam. Więc co w tym kontekście powiesz o Ani, która klnie jak szewc i zaprzecza, że negatywne słowa mają niskie wibracje, a liczy się tylko intencja, z jaką są wypowiadane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj pisałem o tym że Ania ma specyficzny dar i czasami musi uzyc słow takich aby wstrząsnąć ,i na jej drodze jest to potrzebne ale na mojej kompletnie nie ,ona leczy cialo fizyczne i uzywa fizycznego języka ja lecze duchowe i uzywam innego języka ,wiele dróg i wiele języków ale juz Ania też zmienia swój język ,u niej przekleństwa to wyrzute energetyczne skumulowanej energii i są jej potrzebne ,ja nie potrzebuje tego i wiele osób tez dlatego mówie o tym aby nie przeklinac bo niszczy to przestrzen ,ona swoją sprzata ,oczyszcza itd ,ale wiekszosc ludzi tego nie potrafi dlatego prosze aby tego nie robic.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?