MODLITWA ZE WSPÓLNEJ MEDYTACJI I MODLITWY JAKA ODBYŁA SIĘ 16 stycznia o 19 .

modlitwa

Boże ty nas stworzyłeś i obdarzyłeś nas swoją ,mądrością ,miłością ,szlachetnością ,dobrocią ,
błogosławieństwem ,
obdarzyłeś nas cudowną planetą ,wolną wolą ,wyborem między światłem i mrokiem
stworzyłeś wszystko co znamy i co dopiero poznamy ,
 przysłałeś nam prawdę ,szczęście ,radość ,uśmiech
wiele dróg którymi podróżujemy aby poznać nasze serca ,nasze duszę , język pełen miłości ,
język pełen poszanowania  blizniego i całej istoty stworzenia  którą się z nami dzielisz
dziękujemy ci za wszystko czym nas obdarzasz i za twoje błogosławieństwo
teraz kiedy widzimy  i czujemy budowanie nowego wolnego cudownego arcydzieła  
kiedy fundamentem budowania nowego świata staje się prawda PROŚCIE A BĘDZIE WAM DANE
prosimy cię
abyś podczas tej budowy nowego wolnego świata  wlał w nas wiarę,odwagę ,siłę ,błogosławieństwo ,mądrość
i połączył nas wspólnym językiem który poprowadzi nas do prawdy ,wolności ,jedności ,
miłości jaką ty darzysz wszystkie swoje istoty
prosimy cie aby nasza jedność ,nasza wspólna siła ,zbudowała nowy cudowny świat i rozpoczęła
złotą erę na ziemi i we wszechświecie .
prosimy cię aby twoja pomoc była zawsze z nami kiedy będziemy budować twoje arcydzieło oparte na
prawdzie ,miłości ,poszanowania bliźniego ,
pragniemy być wolni od chorób podziałów,cierpienia,głodu,niesprawiedliwości,systemu
,fałszywej władzy,niewolnictwa ,trucizn ,mroku .
pragniemy i prosimy o :
światło i wolność dla każdej istoty na tej planecie ,
prosimy o zdrowie i odbudowę naszych ciał w idealniej harmonii ducha i materii  .
prosimy o jedność wszystkich istot na tej planecie
prosimy o jeden wspólny język dla wszystkich istot płynący z serca ,duszy ,
oparty na prawdzie i szacunku do całej istoty stworzenia.
prosimy o wspólnotę serc która połączy wszystkie istoty w miłości i wzajemnym poszanowaniu
prosimy o miłość bezgraniczną którą obdarzasz nas codziennie
prosimy o zamknięcie świata wyboru między mrokiem a światłem
prosimy o pokój w sercach ,państwach ,narodowościach ,religiach ,na ziemi i we wszechświecie
prosimy o zbudowanie świata opartego na tym co niesie ze sobą twoje światło ,miłość ,opieka .
prosimy o połączenie z naszą kochaną planetą abyśmy mogli jej słuchać i razem współistnieć.
prosimy o uwolnienie świadomości wszystkich istot na ziemi aby wspólnie budowały nowy świat
prosimy o powrót wszystkich istot na drogę światła ,miłości ,poszanowania ,prawdy.
prosimy o wszystko to co dla nas przygotowałeś w swojej hojności ,szczodrości ,miłości aby
ten czas pełen szczęścia ,radości ,uśmiechu ,wolności nastał jak najszybciej dla wszystkich
twoich dzieci .
prosimy o spełnienie naszych modlitw ,marzeń ,intencji jakie codziennie do ciebie zanosimy aby
zmiana jaką widzimy zaistniała na ziemi,
A twoja opieka niech jest nad każdym z nas i aby każdy z
nas miał tą świadomość że wszyscy jesteśmy dziećmi jednego Ojca .

i niech słowo ciałem się stanie .

Komentarze

  1. hmm.... byłam o 19 i nic nie było. siedziałam do 19: 20 i próbowałam na wszstkie znane mi sposoby by z tobą Aronie się pomodlić. Lecz niestety pustka :( ale napewno sie pomodlę jeszcze raz jak potrafię jeszcze dzisiaj. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam na 19 na moim kanle na yuotube zaczynałem andawac na zywo ,moze nalezało odświerzyć strone ,przeglądarkę ,bo wiele set osób było wspólnie na tej modlitwie i medytacji ,ale jest ona na moim kanale i mozna jej odśłuchac ,pozdriawam

      Usuń
  2. Witaj Aronie
    Od kilku dni przeglądam Twoje filmiki, i muszę przyznać że wiele rzeczy o który mówisz odpowiadają na moje wiecznie nurtujące pytania. Od dziecka byłem wychowywany w kościele Katolickim. Swoją wiarę uważałem na poziomie 60% (tzn: miałem zasadę że trzeba wierzyć, ale nie powinno być to radykalne). Od 3 lat jestem jednak w kościele Protestanckim. Tu wszystko się odmieniło: zacząłem rozumieć o co w ogóle chodzi w tej całej wierze w Boga, zacząłem czytać pismo św , i zmieniać się na lepsze. [ Nie chce to w żaden sposób wskazywać że jestem jakiś wielce wierzący, i doskonały, bo tak faktycznie nie jest.] Podczas przyjęcia Jezusa do serca i wylaniu Ducha Swiętego, otrzymałem od Niego proroctwo w którym powiedział między innymi że : … wymiotłeś ze swego serca wszystkie grzechy i teraz jesteś czysty… (co było dla mnie potwierdzeniem że Bóg odpuścił moje grzechy), oraz … teraz rozwiązuje twój język abys mógł umacniać swego Ducha… (od tamtej pory faktycznie dostałem dar modlitwy na językach, i teraz często korzystam z niego i bardzo buduje mojego ducha- modle się w językach których nigdy nie znałem ani się ich nie uczyłem). Na spotkaniach w kościele podczas modlitwy i wielbienia Pana, często padają proroctwa z Ducha świętego skierowane do konkretnych osób znajdujących się na Sali, co daję mi stosowne potwierdzenie tego co naucza pismo święte.
    I teraz pytania do Ciebie:
    1. Jak Ty się zapatrujesz na osoby Ducha Świętego, Jezusa, Maryi ?
    Kim Oni są , jaką mają moc/status po drugiej stornie?
    2. Ile osób które znalazły się na Twoich warsztatach, a (wg Ciebie) były w miarę wierzące w to co przedstawiają religie chrześcijańskie , zmieniły swoje podejście do religii / może obrały nową drogę , bądź udoskonaliły swoją starą?
    3. Co myślisz Ty i co myśli druga strona o głównych nurtach religijnych na świecie, jak i samych religiach?
    4. Od paru miesięcy mam wrażenie że coś się wydarzy w 2017. Widzę ten rok przed oczami- ale nie jestem w stanie sprecyzować czy to miałoby dotyczyć czegoś w moim życiu czy sytuacji rejonowej/ globalnej? Czy masz jakieś przeczucia co do następnego roku?
    Proszę, odpowiedz mi jak Ty to wszystko widzisz oraz jaki jest do tego stosunek drugiego świata z którym masz kontakt. Dzisiaj chciałem wpaść na Twoje warsztaty do Wrocka, ale przed samym wyjazdem do Wro sumienie mocno walczyło wewnątrz mnie o to co zmieniło się w moim życiu po czytaniu Biblii ( pozostawieniu wiele grzesznego życia), w konfrontacji z nieznaną mi dotąd medytacja. Proszę Cię abyś nie miał mi tego za złe , bo wiem że ktoś mógł być na tych warsztatach i z nich naprawdę skorzystać, a ja niestety zablokowałem mu taką możliwość. Wybacz mi bo wiesz że człowiek jest istotą słabą szczególnie przy styczności z nowym nie znanym dotąd środowiskiem (medytacje- astral…).

    Pozdrawiam
    Dawid

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam na kazde te pytanie udzielilem odpowiedzi w moich filmach wystarczy je powoli spokojnie odłśuchac ,co do religii ,biblii ,Jezusam ,Maryii ,natomiast nigdy nie pytam ludzi czy są wyznawcami religii na warsztatach ,bo nie oto w nich chodzi ,chce im pokaz zę dobro istnieje i wiara w Boga ,żrodła daje wspaniale zycie ,co do ducha swietego nazywam to mms od Boga ,jego enenrgia z wiadomością i często z wizualizacją lub czuciem tego mms ,my jako telefony do których dzwoni i taki mms który otrzymujemy wypełniony jego doskonałością ,reszte znajdziesz w filmach ,pozdr

      Usuń
  3. Witaj Aronie , wspominałeś podczas ostatniego spotkania na żywo o możliwości cyklicznego spotykania się na wspólnej medytacji . Myślę , że to wspaniały pomysł . Na pewno wielu z Nas też tak sądzi . Dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Aronie a ja chcialam sie podzielic moim snem ktory mialam wczoraj...otoz snilo mi sie ,ze drzi mojego patio otwarly sie i ja podbieglam aby je dalej otworzyc i zrobilam to z radoscia a tam stal piekny mlody mezczyzna z jasna bardzo buzia i pieknymi zlotymi wlosami ,usmiecvhem na twarzy ktory wchodzil do mojego domu a ja mu powiedzialam...siadaj tutaj do stolu naszego a ja ci cos do jedzenia przygotuje ...i tyle...moze to kogos nieco rozsmieszyc,ale ja jestem przekonana ze to sam Pan Jezus zawital do nas ;))) nigdy tego nie zapomne ...caly dziesiejszy dzien jest przenikniony radoscia,miloscia i spokojem...moje dzieci jak anioly sa ,ptzyjechala siostra meza i milo spedzilismy czas i bylo piknie;)) Nic mnie nie martwi ani nie denerwuje...poprostu ...blogostan.Czy moglbys nieco skomentowac ten moj sen? Czy to po medytacji tak moze byc;))Serdecznie pozdrawiam i DZIEKUJE za mzliwosc ogladania panskich medytacji.Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj wiele osób pisze do mnie że miało takie sny lub podobne z odwiedzinami itsoty duchowej dobrej ,teraz juz wiecie jak człowiek sie czuje kiedy spotyka akie istoty i ze tu nie ma mowy o manipulacji tylko pojawiają się najpiekniejsze wartości w domu po ich wizycie i ten błogostan to cudowne uczucie jakie bedzie panowało w nowym świecie ,pozdriawma

      Usuń
  5. Aronie, ty jesteś zesłany przez Boga. Dziękuję Ci. Bałagan który powstał na ziemi i w naszym życiu jest chyba już nie do oczyszczenia choć jestem optymistą. Pod wpływem takich relacji jak twoje zmieniamy się oczywiście ale na krótko bo zły szybko potrafi zmusić nas do powrotu na jemu wygodną ścieżką. Ale wierzę w to że damy radę.
    Adam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?