DIAGNOZOWANIE LUDZI - WAMPIRY ENERGETYCZNE -CIEMNA ENERGIA W PRZESTRZENI

Komentarze

  1. Witaj Aronie . Z wielka uwaga odsłuchałam tego nagrania które głeboko mnie poruszyło .Stało sie tak zjednego powodu .Moze to dziwnie zabrzmi ale .. nie wiem czy oby czasem nie zaliczam sie własnie do tzw wampirów energetycznych . U mnie w małzenstwie od wielu lat dzieje sie zle nawet bardzo zle . Mój maz szuka ucieczki z naszego domu gdzie tylko sie da.Wpadł w nałóg hazardu i pijanstwa .Ja cały czas mam do niego o wszystko pretensje .Wogóle mam wrazenie ze ludzie tak jakby uciekaja ode mnie .Nie naleze do osób lubianych . Zawsze nad tym ubolewałam .Był czas ze w moim domu gosciły codzienne kłotnie i awantury ..Moja córka zachorowała na nowotwór . Czy jest to prawdopodobne ze mam racje ze naleze do tej negatywnej grupy ludzi ? Zrobiłabym wszystko zeby to zmienic ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Aronie Kochany, od jakiegos czasu miewałem takie mysli że zmarnowałem swoje życie, nie w postaci takiej, jak popadnięcie w jakis nałóg, ale że niezałożyłem jeszcze rodziny, jestem sam, mieszkam z mamą, a mam juz 38 lat, zacząłem tez widziec wszystko negatywnie, w pracy wszystko pod górkę, z przyjaciółmi, itd. Oglądając duzo wiadomości w tv. i obserwując świat, głównie świat polityki, zobaczyłem iz obralismy zły kierunek, my jako ludzie. i wszedłem na you tube, wpisując przepowiednia na 2016 rok, to co usłyszałem, mnie przeraziło, ale przy tej okazji trafiłem na twoje filmy, zacząłem je oglądać, wiadomo nie wszystkie już oglądnałem, ale otworzyły mi się oczy, zaczęła się burza w muzgu, totalne przewartosciowanie, inne spojrzenie na świat, żeczy do których wcześniej przykładałem dużą wage, nagle przestały mieć sens, stały się błachostkami, ludzi których poprostu nie lubiałem, nagle zacząłem widzieć że nie są tacy źli, w kazdym z nich nagle pojawiało sie coś dobrego, niepotrafie tego ubrac w słowa, jeszcze jestem w szoku, umysł próbuje to wytłumaczyć, ale jest za słaby, i nagle zaczęło mi sie wszystko podobać, zmieniłem sie w kontaktach z ludźmi, zacząłem sie usmiechać często, pojawiły sie w moich ustach inne słowa, dobre slowa, wszystkie jakieś tam potknięcia znikły. Ciesze sie że będzie ta wspólna medytacja, i modlitwa, za posrednictwem internetu, bo pewnie medytotował to nie bede, bo tak sadze do tego przedemna jeszcze daleka droga, ale przynajmiej popatrze, i się pomodle z wami wszystkimi, bo to będe potrafił. Ciesze sie juz na samą mysl o tym. Modle sie co wieczór, tylko tak po swojemu, w myslach, poprostu dziekuje za wszystko co dobrego mnie spotkało, i za cudowny dzień, oraz prosze Boga o duzo światła dla wszystkich ludzi, i ostatnio też poprosiłem o mądrość i rozwage dla żądzących naszym krajem, i włączam tv rano, a tu J. Kaczyński i V Orban, spotkanie, i wielka radość w moim sercu bo też uważam że to dobra droga dla nas Polaków, Będe sie modlił o dobry rozwój wydarzeń, i o spotkanie z W. Putinem. Niepotrafie opisać radości, że trafiłem na twoją stronę, jestem z wami wszystkimi, ze swoja skromną kiełkującą w strone dobra duszyczką. Życze ci wszech ogarniającej Boskiej Miłości, dużo światła, i dobrej energji, żeby obdarowywać nią innych, a my zaniesiemy ja dalej. Trwaj przy nas, dziekuje że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  3. witam Aronie , bardzo dobry temat. powiedz co powinny /co moga zrobic osoby ktore są takimi wampirami energetycznymi ale juz nie chca nimi byc? prosze doraddz.ten wampirycznosc gotowa jest zezrec ta osobe - odspeparowala sie siwaodmie od innych by nie wysysac innych ale nadla nie wiem co zrobic by juz nie byc? czy to mozliwe ze wampirem energetycznym jest sie bardzo dlugo np.: od dziecka ? co robic w takim wypadku nie w odniesieniu do tej osoby ale coz ona moze zrobic by sie ratowac

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO POMOCNA AUDYCJA.mIALAM NAWET NAPISAC W TEJ SPRAWIE ATU PATRZE TAKA AUDYCJA/super!

    OdpowiedzUsuń
  5. swiadomosc zbiorowa jak zwykle dziala synchronicznie, ja juz pare dni mialam sytuacje naprowadzajace mnie na ciemne strony mocy i jak unikac, jak unikalam itp. a dzis raptem kolo 10tej mialam doswiadczenie faktycznie znow, ale juz swiadoma jestem pewnych sytuacji i czuje kiedy co i jak sie dzieje, chyba to dobrze ;) a co do przepowiedni ze natychmiastowe skutki za uczynki - tak. tak sie juz dzieje u mnie bynajmniej intensywnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogi Aronie,napisz koniecznie z kim rozmawiasz z jaka osoba duchową która nazywasz Szefem,przecież Bóg nie ma formy i nie da się spersonalizować do formy osobowej, to energia, inteligencja, Uniwersum.Napisz to bo wiele osób którym udostępniam Twoje filmiki o to pyta.Tylko proszę nie usuwaj tego komentarza tylko odpisz.Zbigniew

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety wszyscy mamy takie sytuacje, których nie potrafimy wytłumaczyć a nie rzadko zrozumieć. Myśle że ten materiał wyjaśni nam skąd się biorą różne zachowania,nasze i naszych najbliższych oraz znajomych z którymi przyszło nam żyć czy to w pracy czy poza nią. Dziękuje za ten materiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbiegniew daj spokój skoro bóg moze wszytko to i moze byc osobą ,szefem ,rosliną ,krzakiem itd ja po prostu żartuje tak jak on żaruje ,mówie szef mam na mysli ON doskonałość w nieskończoności a ponieważ jezeli ktos już musi ubrać to w energie to niech tą energie nazwie sobie jak chce ,w drugim filmie to wyjaśniam

      Usuń
  8. aroni prosze Cie jesli mozesz to napisz co maja moga powinny zrobic osoby ktore sa wampirami energetycznymi ale chca to zmienic. prosze napisz:)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam problem z wampirami, przyciągam je :( , myślę, ze dlatego, ze nie potrafię im powiedzieć STOP. osaczają mnie swoimi emocjami. Takie biedne, samotne, a świat taki zły. Ciągle im coś złego się przytrafia, są takie nieszczęśliwe. Inne kochają mnie tak strasznie, nie mogą beze mnie żyć. Potrzebują rady, wsparcia itp, staje sie rozdrażniona, opryskliwa. ostatnio zaczęłam chorować :( , popadać w depresje..
    Nie da się uwolnić ich, Oni nie chcą ja nie potrafie i czasem zwyczajnie brak sił. Potrzebują tylko ssać .
    Juz zamyślalam, zniknąć z neta, zamknąć, zamknąć wyrzucić kompuer i internet. Dlaczego tu/ W zyciu jakoś łatwiej na nimi panuję, gorsze te znajomości komputerowe,

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?