ZMIANY NA ZIEMI 2016 ,POLSKA ,DOCENIENIE TEGO CO MAM ,WIARA

Komentarze

  1. Witaj Aronie,
    dziękuję za Twoje przekazy, z pewnością wnoszą wiele dobra do tego dziwnego świata. Rozumiem Twoją misję, moja ocena rzeczywistości jest podobna do twojej. Jednak irytuje mnie ton Twoich wypowiedzi z pozycji oświeconego mistrza. Wy oglądający telewizję, ty który nie reagujesz, ty który lubisz pieniądze a ja oświecony.Myślę, że zmiana formy wypowiedzi mogłaby spowodować większe zainteresowanie twoim blogiem. Przecież każdy ma swoją drogę do Boga nawet praktykujący katolik. Wielu ludzi pragnie się zmienić i podejmuje działania w tym kierunku ale ich droga nie musi być taka jak Twoja, może też prowadzić przez praktykowanie religii katolickiej jeśli im tak lepiej. Wybacz Aronie te uwagi nie mam na myśli krytykowanie Ciebie i twojego światopoglądu to raczej taka konstruktywna uwaga.
    Pozdrawiam Serdecznie życząc milionów odwiedzających Twój blog.
    Anulicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aronie,
    dziękuję za Twoje przekazy, z pewnością wnoszą wiele dobra do tego dziwnego świata. Rozumiem Twoją misję, moja ocena rzeczywistości jest podobna do twojej. Jednak irytuje mnie ton Twoich wypowiedzi z pozycji oświeconego mistrza. Wy oglądający telewizję, ty który nie reagujesz, ty który lubisz pieniądze a ja oświecony.Myślę, że zmiana formy wypowiedzi mogłaby spowodować większe zainteresowanie twoim blogiem. Przecież każdy ma swoją drogę do Boga nawet praktykujący katolik. Wielu ludzi pragnie się zmienić i podejmuje działania w tym kierunku ale ich droga nie musi być taka jak Twoja, może też prowadzić przez praktykowanie religii katolickiej jeśli im tak lepiej. Wybacz Aronie te uwagi nie mam na myśli krytykowanie Ciebie i twojego światopoglądu to raczej taka konstruktywna uwaga.
    Pozdrawiam Serdecznie życząc milionów odwiedzających Twój blog.
    Anulicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam jak wiesz kazdy odbiera je w/g siebie ,niegdy nie nazwałem się ośweconym człowiekiem ,zawsze powtarzam że jestem uczniem który przekazuje tylko to co widzi ,jednak te informacje określają każdego z was ,diagnozują ,jeżeli uważasz ze mój ton jest taki to dlaczego zwracasz uwagę na ton a nie na treść ? odpowiedź na to pytanie pokaze ci jak łatwo oceniamy innych a jak trudno zauważamy że prawda jest zupełnie inna ,podana w każdym filmie czy poście . mówie do ludzi wiec używam formy wy ,mówiąc o sobie używam formy ja ,ja zrobiłem ,ja widziałem ,wy robicie wy oglądacie ,jeżeli kogoś to drażni pytanie dlaczego ? jezeli powielam te same błedy co wszyscy mówie my ,nas ,dlatego te filmy mają nie tylko nieść informacje ale też pokazać ludziom ile jeszcze powinni w sobie zmienic .jak powiedziałem w wielu postach nie zalezy mi na tym aby byc skatalogowany wg norm oświecenia ,uduchowienia ,otwartości tylko aby być cały czas dobrym człowiekiem i to w sobie pielęgnować .szkoda ze ludzie tak szybko oceniają a nie zauważają istoty przekazu .

      Usuń
  3. Aronie,co masz jeszcze w zanadrzu na ten rok,skoro post jest z Maja?Pieknie przedstawiles temat Ksiegi Akaszy.Zbyszek

    OdpowiedzUsuń
  4. Aron, jestes wspaniala osoba, Twoja wiedza jest bezcenna dla ogromnej masy ludzi zagubionych, ktorzy juz niedlugo beda potrzebowac takich informacji. Mam nadzieje, ze znasz angielski, chcialam Ci polecic strone ktora jest swietnym zrodlem informacji dla ludzi spirytualnie rozwijajacych sie. Poczytaj zwlaszcza wpisy od wrzesnia tego roku. Bardzo podnoszace na duchu informacje.

    http://micahangel.weebly.com/michaels-blog

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Aronie, jak sądzisz czy Jarosław K. się ogarnie i zacznie działać dla wspólnego dobra, czy nadal będzie pałał nienawiścią?

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj - podałeś w dzisiejszym przekazie tytuły 2 filmów - nie mogę ich znaleźć a bardzo bym chciała oba zobaczyć - tak właśnie sobie myślę, że niektórym, także mnie, takie filmy o których wspominasz bardzo mogły by pomóc więc prośba.... jakbyś mógł linki.... - pozdrawiam ND

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj oprócz "strefa q" reszta filmów jest na yuotube ,niebo istnieje naprawdę trzeba poszukać w sieci .

      Usuń
    2. Prosze o podanie, które tytuly sa potrzebne to wkleje ponizej

      Usuń
    3. witam spotkanie 1 i 2 ,nasz dom ,niebo istnieje naprawdę ,strefa q ,jeżeli chodzi o drugą złą stronę to zbaw nas od złego i czwarty stopień ,

      Usuń
    4. Witaj Aron ogladales film Niebo istmieje naprawde i w niektorych filmikach mowiles ze spotkales Jezusa :) czy on wyglada tak jak na obrazie ktory namalowala dziewczynka? :)

      Usuń
    5. Witaj Aron ogladales film Niebo istmieje naprawde i w niektorych filmikach mowiles ze spotkales Jezusa :) czy on wyglada tak jak na obrazie ktory namalowala dziewczynka? :)

      Usuń
  7. Aronie, ja obserwuję niepokojącą tendencję wśród znajomych. Tworzą podziały wg obozu politycznego, nieważne czy z prawa czy z lewa, każdy z nich używa tych samych argumentów. Jest w nas, Polakach, tendencja do dzielenia się. "Ja nie jem mięsa, więc jesteś gorszy", "ty głosowałeś na PiS, więc jesteś gorszy". Co można zrobić, by choć ciutkę zmienić tę tendencję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj szybko ich połączą decyzją z uchodźcami

      Usuń
    2. Wiecie co wam powiem że jesteśmy w czarnej dupie, tyle pytań tyle niezrozumienia ile bladzen, tego wszystkiego, nieszczęścia, obaw, niespelnionych pragnien i marzeń. Rzygac się chce a to dlaczego, bo jesteśmy prymitywami, osobistosciami co pływają w tym szambie niepojetosci. Ekstazy nie doświadczamy bo nie potrafimy, życie nam nie pozwala, nawet nasi opiekunowie, inne rasy tego nie doświadczają tylko muszą się z nami użerać. Z takimi ciemniakami jak my. Po co to wszystko. Nieskończoność nie mieści nam się we lbach, całości nie widzimy żyjemy pieprzonym skrawkiem czasu na dodatek w cierpieniu. Co to ma być ja się pytam. Powiem wam jak będzie ludzie zasłużyli sobie na zagładę nie my pierwsi i nie ostatni. 95% ludzi jest uposledzonych duchowo to koniec. Reszta i tak kłóci się między sobą ja już odpadlem po cichu kibicuje "złu" by pokazać tej holocie ich niemoc by to ego zniszczyć.

      Usuń
    3. są i tacy którzy kibicują złu ,i tacy którzy z nim walczą i ten Który wszystko stworzył a teraz wszystko zmienia ,Ja jestem bardzo szczęśliwym człowiekiem i znam wielu szczęśliwych ludzi którzy na świat patrzą przez serce a nie przez rozum ,stań przed lustrem usmiechnij się do siebie i poproś Boga aby pokazał ci jak wygląda świat gdy oczy poąłczone sa z twoim sercem ,wtedy zrozumiesz jak daleko odeszłeś swoim rozumem od istoty stworzenia i jak mocno zatrułeś sie jadem .Czeka nas walka dobra ze złem jakiej jeszcze nie było na ziemi i po jednej i po drugiej staną ludzie ,tylko skoro Bóg jest światłem a mrok jest tylko jego brakiem to po co kibicować przegranym ? wierze że mądrze wybierzesz zresztą jak reszta ludzi zapatrzona w mrok .po co skazywać się na przegraną ? i trafić do świata przegranych ? cóż jedni sami wybierają tą dłuższa drogę dobrze że i stamtąd sa schody do góry

      Usuń
  8. Przepraszam was ze nie będę tak miłosierny jak Jezus i nie powiem Boże wybacz im bo nie wiedzą co czynią o ile w ogóle tak powiedział. Jeśli ja jestem zatruty jadem to odtruc się mogę niszcząc ten jad czyli ludzi którymi on jest. Całe życie rozsiewalem radość i szczęście ale teraz wiem że to był błąd bo ludzie na to nie zasługują. Mi też jest przykro ale cóż wszechświat nie zna pojęcia szkody. Przyczyna i skutek. Za późno to właściwe określenie i niestety już jest za pozno.
    Podziwiam Pana lecz jeśli mrok jest przegrany to po co to wszystko te czarne przepowiednie. Ludzie nie zdali egzaminu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj nikt nie jest przegrany dopóki sam siebie tak nie określi ,dlatego ludzie sami siebie skazuja na "mrok" cieprienie ,jezus pokazał wam cud zmartwychwstania i wolności wiecznej ,pokazał że śmierć to tylko krótki etap aby uzyskać wolność i byc świadkiem cudu ,wiele osób jednak ugrzęzła w tym etapie śmierci ,cierpienia i tutaj szuka usprawiedliwień ,Mrok to tylko wybór tak samo jak światło ,kazdy z nas codziennie zapala w sobie śwaitło i je gasi ,to ich wybór ale po to przysłano na ziemie wiele dusz aby mogli zobaczyć czym jest światło a czym mrok ,tylko że oni muszą chcieć podnieść wzrok i tutaj widzę że wzrok widzi jedno i zablokował się na drugie .Nikt z nas nie musi byc Jezusem aby byc szczęśliwym i dobrym człowiekiem ,wystarczy że będzie chciał nim byc i tak się stanie .

      Usuń
  9. Drogi Aronie,

    Mam na imie Kamila, jestem z pochodzenia Polka( 43 lata) i mieszkam 16 lat w Holandii. Poszukujac przepowiedni na 2016 rok odkrylam Ciebie, od razu zafascynowal mnie sposob w jaki mowisz o duchowosci, spojrzenie na wszystko dookola i ogromna madrosc oraz szlachetnosc duchowa. Zaczelam sie wglebiac w wiecej Twoich nagran azeby znalezc wiecej odpowiedzi dla siebie jako dusza ktora juz lata wyglada swiatla i drogi dla siebie i mimo ze wiele juz zglebilam informacji ciagle i ciagle gubie sie w tym wszystkim, jednakze spragniona milosci , dobra i pokoju w obecnym swiecie szukam dalej. Wiesz, dzis sluchalam Twojego wykladu( jesli moge tak nazwac) ,,... docenienie tego co mam, wiara" ï szukajac dalej uniwersalnych prawd i madrosci duchowych, ktore sa dla wszystkich( tak wiec i dla mnie), kazdego mieszkanca tej ziemi( niezaleznie kraju i rasy), zlapalam sie na tym ze skupiasz sie bardzo na sprawach Polskich i Polsce( rozumiem w pewnym sensie, bo tu mieszkasz i to jet Ci drogie), ale poczulam sie nagle jak to( przepraszam) ,,odepchniete dziecko" ktore mieszka w jednym z kraju tej potepionej unii europejskiej( ja tez nie jestem jej zwolenniczka). Naprawde nie miej mi za zle, ale do tej pory sadzilam ze duchowosc jest ponad krajami, podzialami, jest dla kazdego kto ja wybierze. Przeciez chodzi o to aby kochac uniwesalna Boska miloscia wszystkich ludzi, kazde stworzenie, istnienie w najmniejszym nawet wydaniu....a tu sluchajac poczulam sie troche odepchnieta na strone poniewaz wielokrotnie skupiasz sie na podziale Polska kontra albo Polska i reszta...,,czarna Unia"i kraje ktore sie jej przeciwstawiaja...to ociera sie prawie o Narodowosc /( nie miej mi za zle )...i kloci sie troche z wizja ludzkiej duchowej wioski, niezaleznie od rasy, pochodzenia i zamieszkania...bo przeciez chodzi nie znowu o dzielenie ale laczenie, o wzrastanie w jak najwiekszej ilosci bratnich dusz pelnych milosci, dobra, wspolczucia i pokoju dla wszystkich i wszystkiego czyz nie ?

    Pozdrawiam Cie serdecznie w milosci i ogronym pragnienu pokoju i dobra na swiecie, mimo iz mieszkam w Holandii( to juz nie ta wolna i fajna Holandia co kiedys na skutek kryzysu i tez wplywu Unii( ja tez jestem przeciw Unii i wszystkiemu co zniewala jednostke)...jednak tak czy inaczej mieszkam tu i czy Twoje przekazy sa wiec z tego powodu nie do mnie adresowane ?)

    Kamila ( g.kamila72@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj dla mnie zła unia to ci co ja stanowią ,którzy istalaja jej prawa czyli politycy a nie ludzie ,ludzie w unii musze sie zjednoczyc i o tym mówię ,unia i usa to poprostu skrót od słów rząd uni i rząd usa ,poprawie to wszytko w następnym filmie aby byo jasne a mam kontakt z ludźmi z całego świata i wiem ze duchowość nie zna granic za to rozum juz tak ,dlatego będe bardziej precyzował swoje słowa ,pozdr

      Usuń
  10. Witam Aronie!jestem wierzacy staram sie nie grzeszyc choc to jest bardzo trudne ale walcze z tym.Z zaiteresowaniem ogladam twoje przepowiednie w jednej z nich jest ze BOG nas wybierze jako narod Polski i ze poprowadzi go człowiek.Ja mam nadzieje cicha ze to ja bd bo mam wielki umysl ducha i rozum .Moje nazwisko Klaryński pochodzi z prastarego słowiańskiego rodu ksiązecego ktory jest wielki sercem i umyslem tak jak ja.Poza rodzina nikt nie nosi takiego nazwiska. Chciałbym zebys mi powiedział co widzisz o mnie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie wiedze ,nie jestem Bogiem który zna każde swoje dziecko ,ja poznaje was podczas rozmów z wami ,sprawdzam przestrzeń gdy oglądam wasze zdjęcie ,poznaj was po komentarzach gdy enenrgia słów przedstawia was ,w jednej przepowiedni jest że z Posli wyjdzie duchowość ,to my wybierzemy Boga a nie on nas ,to my powrócimy do Boga widząc co sie dzieje na świecie i czując go w swoim sercu ,Bóg kocha wszytkie swoje dzieci to one zapomniały o tym i teraz te które sobie o tym przypomną i będą miały odwage o tym mówić będą prowadzić inne i łączyć sie z nimi aby zrealizować jeden ze scenariuszy ,równie dobrze mzoe sie zrealziwaoc ten o zalaniu polski przez morze i wojnie w któej przestaniemy istniec ,ale to my mamy wybór i to my wybieramy a Bóg patrzy i daje siłe tym którzy chca iść razem z nim ,wszytko w waszych rękach i jezeli chcesz nieść światło innym to po porstu to zrób i nie mysl że dano ci jakieś wyjatkowe zadanie bo każdy z nas ma zadanie i każdy swoim usmiechem ,radością czyni tyle samo dobrego dla innych ,dobro nie dzieli na lepszych i gorszych ,na tych co robia więcej i mniej ,to rozum i zło wprowadza podziały a ludzie tak potem się o to kłocą ,dlatego jezeli chcesz nieść innym światło to je zanieś i nie potrzebujesz do tego ani mojej diagnozy ani skali porównawczej ,ani nazwiska rodowego ,potrzebujesz tylko serca wypełnionego boską miłością i jeżeli je masz wtedy zrozumiesz że ten komentarz to szukanie zadania opartego na nieistnych nazwach ,bo czy ktoś kto nie ma takiego nazwiska nie będzie mógł nieść światła innym?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?