DIAGNOZOWANIE LUDZI ,CZYM SIĘ ZAJMUJE ,JAK POMÓC SOBIE



ZE WZGLĘDU NA DUŻA ILOŚĆ ZGŁOSZEŃ CZAS ODPOWIEDZI NA MAILE SIĘ WYDŁUŻY PONIEWAŻ CODZIENNA ILOŚĆ DIAGNOZ OGRANICZONA JEST MOJĄ ENERGIĄ ORAZ SKALĄ TRUDNOŚCI DANYCH ZGŁOSZEŃ .DLATEGO PROSZĘ O CIERPLIWOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ .
ZE WZGLĘDU NA DUŻĄ ILOŚĆ OSÓB I MAILI PROSZĘ WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE ABY WYKAZALI SIĘ ODROBINĄ CIERPLIWOŚCI I POCZEKALI NA ODPOWIEDŹ KILKA DNI ,Proszę też  przy zdjęciach dodać dowód wpłaty to przyspieszy czas diagnozy i ułatwi mi pracę oraz zaoszczędzi mi szukania przelewów na koncie 

Komentarze

  1. Ten film to kint essensja Twojej działalnosci, dobrze sie dzieje że Wszechświat stawia do pomocy takich ludzi jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ja takiej pomocy potrzebuję ............ Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie - Aronie mam małą sensacje na tym filmie z YouTube przedstawiono niesamowite zdarzenie ,które śmiało można uznać za ingerencje obcych sił ,które miotają samochodami jak zabawkami w chińskim mieście na oczach świadków ,jest to nie samowite ,pytanie moje kto lub co stoi za tym wydarzeniem spróbuj to Aronie wyjaśnić ? po niżej adres do filmu
    https://www.youtube.com/watch?v=-lEimKa-mW0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam nie mam na ten temat informacji

      Usuń
    2. Potraktujmy to jako efekt specjalny animacji 3D (jeżeli chodzi o te samochody - brak reakcji ludzi na filmie). Dlatego, że już pojawiały się filmiki podobne, np. teleportacja, które okazały się częścią akcji promocyjnej jakiejś nowej gry

      Usuń
    3. Drogi poszukiwaczu sensacji. Jestem pewien, że to efekt jakiejś awarii. Widziałem już kilka podobnych filmów, tyle że w lepszej jakości i bliżej zdarzenia. Te samochody zostały poderwane przez jakiś przewód, o który prawdopodobnie zahaczył bus. Zauważ że po prawej stronie ciężarówki jakiś mężczyzna wskazuje na coś. Zapewne wskazuje na coś czego ktoś inny nie zauważył. Warto zwrócić uwagę na to, że te samochody poruszają się bardzo płynnymi ruchami, jakby zawisły na czymś. Tu masz podobną sytuację:
      https://www.youtube.com/watch?v=lYM3OuaokQE
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. witaj aronie. swietnie ze jeste. ja tez czesto czekAm na nowe filmiko na yt z ciekawoscia. co uwazasz nt. davida icke jako osoby oraz czy warto siegac po jego lsiazke , ludzka raso powstan z kolan,?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj nie czytałem jej więc nie wiem ,a o Dawidzie mówiłem wiele razy ,postawili przy nim strażnika i dokładnie sortują to co mówi ,pzodr

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?