ZAWIESZENIE KONTA NA FACEBOOKU

Od kilku dni FACEBOOK weryfikuje moje dane uważajac że nie moge dalej funkcjonować tak jak do tej pory pod nazwą ARON JASNOWIDZ DIAGNOSTA ,moge funkcjonować pod oryginalnym nazwiskiem i imieniem i alternatywne imie zostawić tak jak dawniej ,przesłałem im dokumenty i wypełniłem wszystko a oni piszą że dalej mają problem z weryfikacją .Nie dziwie im sie bo po ostatnich postach które rozchodziły się błyskawicznie po necie i miały duża poczytność ,ktoś kto mówi że nadchodzi koniec tej cywilizacji nie jest mile widziany w systemie .Ktoś kto pisze że ceny żywności powędrują wysoko i że ludzie powinni sie skupić na tym co niezbędne do przetrwania podczas burz ,upałów ,ulew i kto wie jaką jeszcze pobudkę nam zgotuje nasza kochana planeta w zimie ,podważa program więcej i więcej i do tego zmusza do zastanowienia się ,przewartościowania swojego życia i uśmiechu dla siebie i bliskich .Strona grupy nasz nowy świat na facebooku ( są 2 nasza to ta z delfinami w zdjęciu ) ma mnóstwo otwarć i czasami się zawieszała z tego własnie powodu ,jednak teraz kiedy system dokładnie będzie określał tych co sa przeciwko niemu ,będzie próbował zasiać w nich niechęć ,niemożliwość przedstawienia się itd .Ostrzeżono mnie 2 tygodnie temu że czeka mnie trudny okres i teraz zostaje mi tylko uśmiechać się i przygotować na to co jeszcze wymyślą abym przestał pisać i kontaktować się z ludźmi .90% osób które poznałem i które skorzystały z potencjałów jakie otrzymałem ,poznałem poprzez facebooka i oni doskonale widzą i wiedzą co robię ponieważ maja dostęp do naszych rozmów prywatnych .Teraz kiedy zaostrzyli przepisy mają dylemat czy to jest praca czy nie ? czy pomaganie za darmo i diagnozowanie ludzi jest pracą czy nie ? czy ja na tym zarabiam czy nie ? szkoda że będąc w korporacji nie pomyślą że są takimi samymi ludźmi jak każdy z nas i że mając dostęp do informacji i możliwości pomagania innym ,mogą zapytać swoja moralność czy dobrze robią i pozwolić mi dalej robić to co robiłem do tej pory .Ciekawe kiedy blog zacznie szwankować ,ale treści mam skopiowane dlatego ich odtworzenie gdzieś indziej nie będzie stanowić problemu .Jednak pokazuje to że od 12 sierpnia mocno zmieniono energie i walka dobra ze złem a raczej walka o ziemie i o nas samych przybiera formy bezpośrednie i się nasila .Wierze że wszystko wróci do normy a my musimy sie tylko uzbroić w cierpliwość i uśmiech aby potem znów popracować i nadrobić zaległości .Kontakt mailowy aktywny przez cały czas .arondiagnosta@wp.pl pozdrawiam

Komentarze

  1. Trzymaj sie...
    Zycze wytrwałosci. :-)
    Pozdrawiam.
    Xjan

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo piszesz często zaglądam do Ciebie ... otwierasz ludziom oczy .... jeden powie - CZEMU MNIE BUDZISZ ,OD ...SIĘ.!
    ale wielu przeciera oczy i nagle stwierdza ,no tak Aron, twoje przemyślenia powodują że klapka z oczu mi opadła...
    I niech to będzie jedna Istota na kilkadziesiąt milionów ...to popatrz Jest nas więcej...WIDZĄCYCH PRAWDĘ.
    Pisz dalej
    Kocham Cię.

    Nie musisz się tłumaczyć ....ważne jest by coraz więcej ludzi zaczęło rozumieć potrzebę zmian, ale zaczynając od siebie.
    Potrząsasz niektórymi dość mocno ,bo chcą walczyć z tobą...
    jakże są zabawni , a powinni się wstydzić ,bo gloryfikują całe istniejące zło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aron! Badz spokojny Wiecej jest z Toba niz przeciw, dzieki za dobra robote, jestes kochany i rob dalej, miej ufnosc, Niebo czuwa , jestes pod Boza opieka, modlimy sie szczerze za Ciebie, Dzieki za Twoja odwage, pomoc,i dobry kontakt z opikunem pozdrawiamy Cie , przesylamy Ci bezwarunkowa milosc,

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba myśleć pozytywnie i nie dać się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za wsparcie ,jednak Facebook zablokował konto wiec dobrze ze określili się dokładnie po której są stronie podczas zmian ,zostało mi przenieść wszystko na Google i zobaczymy jak ta platforma zachowa się i co wybierze .

    OdpowiedzUsuń
  6. Prorok zapowiada także apokaliptyczne wydarzenia poprzedzające przyjście Jahwe. Zostanie to obwieszczone przez szereg znaków szczególnych, do których będą należeć zaćmienia ciał niebieskich. Innym oryginalnym znakiem będzie "zesłanie ducha" na lud, wskutek czego każdy człowiek posiądzie zdolność wglądu w przyszłość. Prorok zapowiada: "Synowie wasi i córki wasze prorokować będą, starcy wasi będą śnili, a młodzieńcy będą mieli widzenia" (Jl 3,1). Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra robota-powinno się bardziej otwierac oczy na te zmiany-ale zlo jest zakorzenione i stad takie podejście niektórych,sa to zmiany nieuniknione i chyba slepy by zauwazyl co się swieci-ale to dobra strona która nas przeprowadzi na lepszy wymiar.pozdrawiam patriotów.

    OdpowiedzUsuń
  8. mezczyzna z którym sie rozstałam wysłał Panu zdjecie pytając czy dobrze zrobił rozstając sie ze mna , opisał mnie pan jako wiedzme zło w mroku , bardzo kochałam tego meżczyzne prubowałam pomóc mu wyjsc z jego nałogu , robiłam wszysko co było w mojej mocy ,chodziłam znim na terapie starałam sie go pilnowac , starałąm sie goo uszczesliwiac na kazdy możliwy sposob , wierze w Boga codziennie sie modliłam mysląłam ze moja miłosc do niego go zmieni a opisanie przez Pana mojej osoby jest najzwyczajniej przykre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sam tekst starłam sie go uszczęśliwiać świadczy o tym że nie miała pani pojęcia o tym mężczyźnie ,wampiry tak działają że mają ofiary i niby jej pomagają a w sumie decydują za nich we wszystkim i skoro miała by pani szczere intencje to wyszedł by ze wszystkich nałogów i jego dusza nie skierowała by go do mnie ale skierowała by panią a tak okazało sie ze niby pani pomagała ale to napędzało panią że ma pani ofiarę której będzie ciągle pomagać aby wszyscy widzieli jaka z pani cudowna osoba a tutaj obłudę i fałsz jego dusza widziała tą pseudo pomoc i wysysanie energii i po prosiła wreszcie o uwolnienie i tak się stało ,wystawila sobie pani laurke na swoje życie a chodzenie do kościoła nie usprawiedliwia niczego ,90% polaków chodzi do kościoła a nie emanuje światłem tylko obłudą ,fałszem a wszystkie wampiry energetyczne jakie znałem biegały wręcz do kościoła aby ludzie widzieli laurkę a w domu było zupełnie odwrotnie ,pozdrawiam skoro juz rozmawiamy to czas zrobic rachunek sumienia szczerze przed sobą .

      Usuń
  9. Witam Aronie. Chce nad soba popracowac ale nie wiem od czego zaczac. Posiadam fioletowa aure tzn podstawowa z duza domieszka bialego. Numerologicznie wychodzi mi 11. Prosze o jakies wskazowki. Mysle ze zablokowalam sie w dziecinstwie ze strachu i teraz nie wiem co dalej z tym fantem zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam film rozwój duchowy pokazuje jak powinnsmy zacząć prace nad soba ale aby byc dobrym człowiekiem nie potrzeba liczb ,koloru aury ,potrzeba szlachetności ,dobroci ,wrażliwości która jest w każdym sercu ,wystarczy tym sie dzielić i wg tych wartości życ aby spełnić sie w tym etapie na ziemija zaczałem od panowanie nad rozumem ,myslami ,słowami potem rpzyszło jedzenie itd ,ale akzdy z was to orginalana istota która sama wybiera swoją drogę ,pzodr

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?