Rozmowa z tzw . reptilianinem z rasą gadzią - niewolnictwo ,czym jest pobyt obcych na ziemi

Tym razem opisze to co spotkało mnie w kolejnej medytacji 05,07 ,2015. Gdy zaczęłam medytować aby dowiedzieć się o losy świata i Polski ,pokazano mi rozmowę a raczej wywiad mój z osoba która jest bardzo znana w środowisku zajmującym się sprawami obcych ,ziemi ,rozwoju duchowego itd .Gdy zadawał mi pytania a ja odpowiadałem na nie zobaczyłem ,że gdy mówię o wierze ,o istotach ,o wyborach dobra i zła ,bardzo go to irytuje ,jakby nie chciał sie pozbyć tej wiedzy którą już ma i zaakceptować tej którą mu przekazuje i nagle wszystko się zmieniło ,nie było studia ale pojawiło sie to co stoi przy tej osobie od dawna .Jakby został sprowokowany tym co mówię .Zobaczyłem postać znaną ,którą widziałem już kilka razy przy ludziach ,była to postać przypominająca swoim wyglądem jaszczurkę  ,z tym ze ten posiadał ogon ,skrzydła,ręce były dłuższe niż znane nam łapki u jaszczurek.Widziałem już ta rasę ale nie w takim stopniu ewolucji .Od razu obraz mój podzieli sie na 2 strony ,on stał w ciemnej energii jakby otoczony tą energią ,u mnie pojawił się mój bezpieczny świat ,miejsce startowe z każdej mojej medytacji.Oddzielała nas jakaś przezroczysta bariera tak ze jego energia spływała po niej a moja nie przedostawała się do jego świata .Pomyślałem że czeka mnie rozmowa z bytem który wybrał mrok i że pytania jakie mogę mu zadać musza być tak ułożone aby nie powielać kłamstw którymi nas karmi a spróbować wyciągnąć od niego prawdę o nich samych. Z doświadczeń z takimi bytami wiem że brzydzą sie prawdą i że mówią nam to co im służy albo co każą im mówić ,dlatego  poprosiłem o pomoc i usłyszałem aby nie rozmawiać z nim o nich ,o rasie ,bo to spowoduje sprzeczność i powieli kłótnie o nazwy ,przez osoby które uwierzyły tym którzy sprzedają nam informacje o tej rasie .Dlatego zacząłem go pytać o to co dla nas najważniejsze i zacząłem rozmawiać z nim tak jak rozmawiam z wieloma ludźmi ,którzy maja przy sobie byty .
JA: Dlaczego tak zirytowałeś się naszą rozmową że postanowiłeś się pokazać?
On: Niewolnik służy do przekazania informacji  ,ale też energii i infekowania innych ,gdy ta energia wraca i nie jest przyjmowana wtedy mamy przerazić lub wzbudzić strach .
JA :jak widzisz ja sie nie boję ,kim jest ten niewolnik ?
ON :to ci co nam służą i powielają to co chcemy ?
JA a ty sam nie jesteś czyimś niewolnikiem ?
ON : umilkł ale porozumiewanie się odbywa sie na poziomie telepatii ,on widział moje myśli ,ja widziałem jego myśli choć wiele z nich nie rozumiałem ale widziałem obrazy gdy szukał odpowiedzi ,to pytanie go zirytowało ponieważ zobaczyłem jak szybko przewija to gdzie jest i co robił ,jak nad nim jest ktoś komu służy jakby był w wojsku ,Usłyszałem a ty czyim jesteś niewolnikiem ?
Ja : nie czuje się niewolnikiem , wątpię abym był czyimś niewolnikiem ?
ON : ktoś jednak sprawił że tu jesteś ,ktoś kazał ci to robić i patrzy jak to robisz więc jesteś niewolnikiem .
JA: jakim językiem się posługujecie ,jak do siebie się zwracacie ?
ON : widział o co pytam i wiedział że widzę to co on ma teraz przed oczami ,czyli formę rozkazów które otrzymują i które wykonują .
JA: ile razy zostałeś o coś poproszony ?
ON: milczy i znów przewija wspomnienia ,ale w momencie gdy doszedł do wyboru zdusił w sobie to wspomnienie ,jakby ugasił to .
JA :widzę że nigdy nie zostałeś o coś poproszony ,ciągle ci rozkazują i ty to wykonujesz ,więc ile razy zbuntowałeś się przeciwko rozkazom ?
ON : Nie podważam tego co otrzymuje .
JA :widzisz teraz różnicę :ja otrzymuje prośby ,nie rozkazy ,Prośba pozostawia mi wybór ,mogę odmówić i powiedzieć że nie czas i miejsce ,lub że nie czuje się abym był na to gotowy i proszę o czas i naukę lub kiedy to co widzę naprawdę nie daje mi poczucia bezpieczeństwa lub wzbudza we mnie strach ,mogę poprosić aby sie to skończyło i że nie chce tego daru ,potencjału itd .Pokazałem mu sytuację z dzieckiem które widziało dusze zmarłych ,to wzbudzało w dziecku strach i przerażenie ,w rodzicach niezrozumienie i wyparcie ,natomiast dziecko gdy poprosiło o zamknięcie tego potencjału ,stało sie to i potencjał został zamknięty .
ON :będzie za to kara i zostanie ono ukarane .
JA: a kto go ukaże?
ON: ten który to stworzył ,
JA :Skoro daje wybór dlaczego ma karać ?
ON : bo wszytko jest ze sobą połączone i każda energia odbita musi znaleźć ujście .
JA : Więc Skoro ten co to Stworzył ,pozwala wybrać to musi mieć też stworzony magazyn takiej energii ,lub świat gdzie zostanie przetransportowana .Skoro pozwala wybrać to jego geniusz na pewno jest tak wielki że skonstruował też zbiornik na tą energie ,lub przesłał ja komuś kto wyraził zgodę na taki potencjał ? czy u was można odmawiać i czegoś nie zrobić?
ON: znów przewijał wspomnienia ,NIE bo to niszczy ustalony system.
JA :Znasz tych którzy ustawili ten system ?
ON : Widziałem jak szuka we wspomnieniach ,jak krzywdził i awansowała za to ,jak nad ich rasą jest inna rasa ,jak wiele razy przegrali wojny i rasy które podbijali uwalniały sie od ich okupacji .Widziałem hierarchię która widzi i zna ale jest jak żołnierz w wojsku bez prawa głosu i wyboru ,Powiedział :System był od zawsze .
Ja : Inaczej zapytam : cokolwiek powiem widzę że jesteś niewolnikiem bez prawa wyboru ,mówisz że ja jestem niewolnikiem z prawem wyboru ,tylko że ja widząc te krzywdy które wyrządziłeś i które wyrządzacie ludziom i innym rasom ,nie czuje do ciebie nienawiści ,nie chcę cie zabić ,lecz proszę źródło abyś otrzymał szansę na dokonanie wyboru ,abyś dojrzał różnice między tzw twoim i moim niewolnictwem ,czy jesteś w stanie to wytłumaczyć?
ON: niewolnictwo to niewolnictwo nie ważne komu się służy .
JA : w ten sposób programujecie ludzi ? maja uwierzyć że tu za życia są niewolnikami i tam po śmierci też są czyimiś niewolnikami ,strach ,który wzbudza takie myślenie pozwala wam ich kontrolować i egzystować ? a co z tymi którzy się was nie boją ,którzy nie czuja się niewolnikami , bo pielęgnują w sobie silę która nie tworzy nienawiści do was ale prosi o pomoc dla was?
ON : każdy przechodzi pod silę która go zniewoli ,przechodzą w nie materię  .Zobaczyłem że osoby takie przekazywane są bytom niematerialnym ,energetycznym itd które wybrały mrok .
JA:A co gdy i im sie oprą i te byty nie wzbudza w nich lęku i strachu ,ani nie spowodują myślenia takiego że jeżeli odmówię przyjęcia jakiegoś daru czy potencjału to zasłużę na karę i spotka mnie coś złego ? jeżeli oni wierzą tak mocno w doskonałość i dobro że wiedzą że ono nigdy nie karze ani nie rozkazuje ?
ON :przechodzą pod zaprzeszłą świadomość mroku
JA:co to takiego?
ON: to wszechbyt mroku ,ciemności który tworzy wszechświaty .
JA : a kto jego stworzył ? kto dał mu prawo tworzyć mrok i ciemność we wszechświatach ?czyim on jest niewolnikiem ?
ON: uderzył w barierę ogonem ,widziałem złość i agresje w jego głowie i prawdę którą pojawiła się
ON ISTNIAŁ ZAWSZE TAKI .
JA : a ja widzę inaczej on został stworzony tak jak całą reszta tylko że on jest energią która uzupełnia to co widzimy ,pewnie został poproszony i dokonał wyboru lub aby zrozumieć to czym jest ,nie dano mu wyboru aby myślał i programował resztę jak niewolników ,nie zmienia to faktu że  jest częścią stworzenia i ty wybrałeś jego jako swoja drogę i wykonujesz to co on ci każe ,ale co dalej jeżeli ten wszechbyt mroku nie złamie wiary w danej istocie co się dzieje dalej ?
ON ,znów był poirytowany i zobaczyłem taki obraz ,że te istoty które oparły się kuszeniu ,są jak bardzo jasne światło które oślepia ich ,jakby nie mogli na nich patrzeć ,ani się zbliżyć do nich ,dlatego potrzebują niewolników ,oni widza energie w ludziach i w innych istotach gdy ta jest czystym światłem ,wtedy ich razi i mogą się do niej zbliżyć tylko poprzez swoich niewolników ,tych którzy wybrali pracę dla nich ,dali się zaprogramować ,stracili wiarę w dobro .  Jakby używali nas ludzi do tego aby niszczyć innych ludzi zwłaszcza tych co maja piękną energię w sobie.Zawsze tak było gdy podbijali światy ,czasami walczyli tak że podbijani ich widzieli gdy chodziło o zagarnięcie planety ,lub stopień rozwoju tych istot zmuszał ich do tego ,ale większości przypadków korzystali z tego co daje im ten wszechbyt mroku ,czyli napuszczania na siebie tej samej rasy .Tak jak my czerpiemy z prostoty Źródła  ,z jego doskonałości ,wartości tak oni po wyborze czerpią z tego co zaprogramowano w mroku ,z możliwości które mają ale to my sami swoimi decyzjami zasilamy ich i mrok .Sami stajemy się ich niewolnikami a oni przyzwyczajeni do niewolnictwa po prostu nie znają innej drogi i powielają to co im wpojono i tym kierują się przy niszczeniu ras .Ciężko mi to opisać bo obraz powielany  był przez wiele planet ,ale gdy zobaczyłem ziemie widziałem że system jaki stworzyli rozbijany jest przez tych których nie kontroluje strach ,wątpliwość ,zazdrość ,zawiść ,którzy mają tak mocną energię że świecą jak latarnia a wtedy nikt nie może się do nich zbliżyć .
ON widział że ja to zobaczyłem i się uśmiechnąłem i powiedział że takich jest bardzo mało ,nas jest więcej ,znamy was i wiemy jak was zastraszyć ,jak wami manipulować ,jak łatwo dajecie sie przekupić ,jak łatwo wierzycie w to co wam podajemy ,dlatego nie macie szans z nami .
JA :tak własnie myślą ludzie ,że system się nie zmieni ,że nic sie nie da zrobić ,że wasze bajki o was podawane przez tak zwane autorytety ,guru są prawdą ostateczną ,żę podsycane przez was kolejnymi absurdami przestaliśmy już zadawać pytania ale dlaczego skoro macie taką broń i taką moc przegraliście na wszystkich planetach i wszystkie rasy sie od was uwolniły ?
ON: znów widziałem obraz błyskawiczny jak uciekali z planety na planete ,jak te rasy są ze sobą połączone ,jak ci co wybrali mrok ,ściągają wg hierarchii rozwoju ,swoich niewolników na te planety i tworzą ten system i nowe rasy ,ale widziałem ze nad jednym oni nie panują ,nad energią która zasila bioroboty ,te nowe rasy które tworzą .Kiedy te proszą o pomoc i wierzą że ta pomoc będzie im dana .To ta wiara jest skrótem ,tym co daje połączenie z doskonałością .Odpowiedzią na pytania wielu ras po co ubrałem sie w materię ,bez niej nikt się nie zaświeci ,nikt nie otrzyma doskonałości ,to ona otwiera danej rasie droge do wyboru i dokonując wyboru przez zdecydowaną większość na planecie uwalnia ja od złych ras ,od ciągłych wyborów a stanowi jej doskonałość.Potem zostaje tylko pilnowanie aby nikt znów nie wrócił do legend w której był wybór i walka o doskonałość,Aby nikt nie zainfekował mrokiem uwolnionej planety .Widziałem jak męczy się z odpowiedzią ale nie moze ukryć tego co wie .Nie odpowiedział mi na pytanie ,więc zapytałem inaczej :
DLACZEGO WIDZĄC DOBRO U LUDZI I INNYCH RAS NIE WYBIERZESZ  TEGO ?
ON: zobaczyłem jak ci co wybierają ,sprzeciwiają się ,są likwidowani ,tam nie ma prawa sprzeciwu ,nie ma prawa postawienia się ,strach jakim nas karmią, sami maja w sobie ,boja się śmierci tak jak większość ludzi ,tylko że ich śmierć jest inna ,ich świadomość może zostać przesłana lub uwięziona jakby w mroku ,cierpieniu o jakim  nie mamy pojęcia .Ich przekleństwem jest to że wybrali stronę a tam nie ma tzw"czyśćca" czy poczekalni ,jak w przypadku ludzi ,Wolą żyć długo i być niewolnikami innych ras niż zbuntować się ,ale pokazałem mu jak jego dobrzy bracia teraz dają im szansę ,jak wszyscy otrzymujemy szanse ,że to w co wierzy i to co wybrał się zmienia i że nie musi w tym tkwić ,tak jak my nie musimy tkwić w tym co oni i ich nadzorcy nam przygotowali  .Widziałem w jego myślach jakby przebłysk wspomnień kiedy był przed wyborem ,jak zachłysnął się władzą ,iluzją szczęścia którą daje ,zrozumiałem że każda rasa daje wybór innej rasie ,każdy nasz wybór tworzy nasze jestestwo przez wiele wcieleń w wielu punktach rozwoju ,że ziemia nie jest piekłem ale planetą gdzie przychodzą dusze które chcą ją wyzwolić ,dusze które mierzą się z czymś znaczenie większym niż na planetach gdzie tylko pilnuję się aby nie doszło do infekcji .Że ci którzy wybrali strony mają miejsce aby powtarzać historię i aby przeżyć kolejne etapy i powiększać swój rozwój i doświadczenia. Że na każdej planecie przychodzą istoty które dają informacje jak znaleźć odpowiedź na pytanie "po co tu jesteśmy? i jak znaleźć skrót do góry aby wyrwać się np .z kręgu reinkarnacji która jest tylko kolejną szansą na odnalezienie tego skrótu.Wystarczy te informacje przenieść na świat rzeczywisty na system który nas otacza i pokazać że to możliwe a wtedy świecimy i tworzymy światło dookoła .
Mówimy o nas że zostalismy zaprogramowani i że nami manipulują ale  patrząc na jego wspomnienia widziałem że wybór którego dokonał stał się jego językiem ,czyli manipulacja pochodzi od zła ,programowanie też ,natomiast skoro nie potrafi mówić o kochaniu o miłości ,nie ma tego w nim to znaczy że istoty dobra które wybrały dobro mówią do nas językiem dobra ,nie łamią wolnej woli ,nie manipulują ,nie kłamią ,nie oszukują ,bo zwyczajnie tego nie znają ,w ich języku nie ma słowa przepraszam bo one nikogo nie skrzywdzą ,jest tylko proszę ,dziękuję ,bracie ,siostro ,itd .To istoty które mają wybór między dobrem i złem muszą znać słowa jednych i drugich ,musza umieć przepraszać bo to wyzwala i uświadamia im to że kogoś krzywdzą ,muszą dziękować za to co otrzymały od innych i muszą umieć dawać to co sami tworzą mówiąc proszę . Ci po wyborze maja zupełnie odrębne języki ,ale to nam wydaje się że dobre istoty tez manipulują i że Bóg karze itd ,to wszystko pochodzi z naszych rozumów i postrzegania tego systemu a także z tego co szepczą nam do ucha rasy obce które dokładnie wybrały stronę ciemności ,jeżeli to zrozumiemy i pokonamy strach ,wątpliwości ,połączymy rozum z dusza w jedność to staniemy sie doskonałością i uwolnimy planetę i mnóstwo istot które sa obok nas .Gdy widziałem to wszytko i patrzyłem na niego zapytałem:
Kogo kochasz ?
ON : widać było złość i irytację ,widziałem jak w myślach widzi tylko siebie ,ale nie moze tego powiedzieć bo wtedy przyznał by sie ze zna to uczucie .
JA :Teraz widzisz kto tak naprawdę jest niewolnikiem i potrzebuje pomocy ,my mamy wybór i wy stanowicie o tym i dajecie go nam , ale patrząc na nas możecie w każdej chwili nauczyć się że dobro to nie niewolnictwo ,ale wolność od niewolnictwa ,od hierarchii ,to naturalny proces ,podstawa istoty stworzenia ,to czemu służysz i co robisz to tylko daje wybór innym i tobie abyś wrócił do doskonałości ,jaką kiedyś byłeś .Tylko Strach powstrzymuje nas i was przed tym aby wszystko zmienić i znów stać się braćmi .Ci którzy zrozumieją że nie nienawiścią mamy was otaczać ale prosić Światło aby wam dała szansę wyjścia z tego systemu ,wiedzą że ten czas obojętnie w jakie ubierzecie wydarzenia uwolni nas i mam nadzieje że was też .Służycie innej rasie a ona jeszcze innej ,kiedy każda z tych ras się uwolni ,pozostanie tylko pusty wszechbyt mroku ,bez żołnierzy i bez istot którym mógłby dać swoją energię ,wtedy zakończy się ten proces a doskonałość zamknie tą zabawę i stworzy następną jeżeli o taka poprosimy .
Powiedziałem :żegnaj przyjacielu i miej odwagę się przeciwstawić temu komu służysz a wtedy pojawi sie to co łączy nas z doskonałością a co wielu z nas zatraciło ,pojawi się wiara i nawet jeżeli wylądujesz po drugiej stronie to i tak mając wiarę i połączenie z doskonałością przyjdzie czas kiedy znów poczujesz miłość w sobie i na pytanie kogo kochasz ,odpowiesz mi natychmiast ,I tego ci życzę abyś umiał odpowiedzieć szczerze na to pytanie .Po tych słowach widziałem jak odchodzi ,znów byłem  w studiu przy reporterze i zrozumiałem że każdy z nas może mieć go przy sobie ,każdy z nas karmi rozum lub serce ,każdy szuka informacji i te przychodzą do nas tylko pytanie : jak odróżnić prawdę od fałszu i jak zauważyć to od kogo przychodzą ? jak poczuć co przy nas stoi ? Odpowiedź na te pytania przewijają się na moim blogu prawie w każdym poście ,ale po dzisiejszej rozmowie zrozumiałem że są 2 rodzaje ludzi :ci do których  mówią i ci co słuchają i te dwie grupy dzielą sie znów na 2 rodzaje ludzi
ci do których mówią : jedni to ci co karmią rozum i słuchają wszystkich absurdów bez zadawania pytań ,nie ważne skąd ta wiedza przyszła ważne aby mieli o czym mówić i pisać
i drudzy którzy słuchają tego co im jest podane i wprowadzają  to w świat rzeczywisty zmieniajac siebie i całe swoje otoczenie ,to daje im możliwości ,siłę i energie aby móc już odseparować kłamstwo od fałszu i pokazać innym że szczęście ,dobro i radość istnieją , że mozna odnaleźć wiedzę potrzebną aby przejść wyżej.Pierwsi zwalczają drugich , co daje rasom pożywkę w postaci nienawiści i zazdrości i energie do egzystencji . Obie grupy mówią do ludzi którzy słuchają tylko że druga grupa ma dowód na to że wiedza którą umieją posegregować daje możliwości o których marzy większość ludzi ,daje spełnienie marzeń większości ludzi i daje doskonałość i wypełnienie pustki którą czuje większość ludzi .

CI którzy słuchają dzielą się na tych :co słuchają tylko rozumem i przyjmują wszystko ,każdy dogmat ,absurd ,informacje jako :tak ma być i tak zostało powiedziane lub taki jest system:nie wiedzą że to kompletnie nic im nie daje ,nie wypełnia pustki lecz ją pogłębia ,pozwala bytom stać przy nich i ciągle żyć wg tych dogmatów ,wskazówek ,manipulacji itd.
druga grupa ci co słuchają i potrafią wykorzystać te informacje aby spróbować zmienić swoje życie ,gdy widzą efekty natychmiast dołączają do grupy ,która pokazuje sobą że można wszystko zmienić i teraz oni sami mówią już do innych .Mając dowód w ręku zaczynają mówić do tych co słuchają dogmatów ,praw ,manipulacji ,kłamstw i gdy grupa tych drugich przewyższy tą pierwszą ,nasza planeta zostanie uwolniona ,a wszystkie byty będą musiały znów wybrać lub zbuntować się aby móc tworzyć swoją wolność.
Patrząc z mojej perspektywy na to jak informacja podana do serca rozwiązuję problemy ludzi ,jak daje im siłę i motywacje do zmiany swojego życia ,jak oni sami potem są przykladem dla innych ,jak nie raz wstydzą sie powiedzieć, że to było takie proste i że jedna lub dwie rozmowy z innym człowiekiem zmieniły u nich wszystko ,pokazuje że obydwie grupy ludzi, ci którzy mówią i ci którzy słuchają powinni się zjednoczyć aby uwolnić planetę ,gdy podział będzie istniał ,gdy brak szacunku będzie dzielił ludzi to rasy gadzie ,owadzie ,albinosy ,będą nami manipulować do czasu aż to zrozumiemy .Jednak zostało to zauważone i ten czas który jest  teraz daje nam możliwość zrozumienie , bo ciężko walczy się z czymś czego nie widzimy ,dlatego wielu z nas otrzymuje informacje od ras które pomagają nam i tej planecie i to ich życie wyznacza fałsz albo kłamstwo ,ich język stanowi to skąd przyszła ta informacja i to ich dokonania pokazują że informację są prawdziwe i dają ludziom upragniony spokój ,wolność i szczęście .Ponieważ dla wielu z nas będzie to tzw ciężki okres ,bo uwolnienie nas od kłamstw ,manipulacji ,wszystkiego co zbudowano aby nas podzielić może wydawać się strasznym czasem ale pamiętajcie że każdy z was ma w sobie siłę która nie pozwoli mu zabić drugiego człowieka ,która zawsze pomaga drugiemu człowiekowi ,wystarczy ta siłę pielęgnować i żyć wg wartości które ją stanowią a będziecie bezpieczni ,szczęśliwi i wasze rodziny przejdą ten burzliwy okres bez szwanku .Nie zasilajmy nienawiścią tego co się wydarzy ale podziękujmy duszom które odejdą ,poprośmy dla innych o szansę jaka sami otrzymaliśmy a strach traktujmy jako wyznacznik niebezpieczeństwa który zmusi nas do szybkiej reakcji ,działania i motywacji a nie paraliżu i zasilania istot złych .Widać że ich bronią jest strach który sami czują w środku ,tym nas karmią i tym zasilają ,jednak z drugiej strony płyną informację które uwalniają nas od strachu ,bytów ,blokad ,systemu itd ,Informację które pokazują jak walczyć z własnymi słabościami ,lękami ,jak panować nad strachem ,informację które mówią co stanowić bedzie największa broń przeciwko złu i co jest wartością która łączy nas z doskonałością i mądrością źródła ,.Wiara czysta daje nam siłę i moc aby wszystko zmienić ,brak wiary i programy w głowie dają nam wątpliwości i strach ,wybierzmy mądrze i posortujmy wiadomości własnym sercem aby uwolnić naszą planetę od tych co stanowią wybór ,tak aby oni sami zobaczyli w nas swoja szanse ,na wolność i szczęście .






Komentarze

  1. Dzieki Aronie,
    Teraz mozna uaktualnic obraz tzw.katolickiego diabełka,który szepcze do ucha...;-)

    Nie bez powodu,"wiedzacy" kłada nacisk na bycie w uwaznosci.
    Aby nie dac sobie-bedac nieswiadomym- czegos wmówic...,a do tego jeszcze właczony "wykrywacz kłamstw" tj.serducho.:-)))

    Pozdrawiam wszystkich,
    tych którzy sa za,a nawet przeciw.;-)
    Dziekuje.
    Xjan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. diabełek jest diabełkiem a obcy jest obcym ,w końcu ktoś obcym też odbierał duszę i uczył zła ,nienawiści itd ,dając im prawo wyboru tak jak nam ,pomieszano obcych z szatanem a to zupełnie odręne rasy ,szatan stanowi wybór a obcy go dokonują tak jak my .

      Usuń
  2. każdy komentarz w którym królują wyzwiska i brak jakiegokolwiek zrozumienia do tego co zostało napisane będą kasowane ,na tym blogu nie będzie tego co jest na innych portalach gdzie jedni zamknięci w dogmatach i wiedzy ,nie umiejący odróżnić prawdy od kłamstwa wyzywają wszystkich którzy maja inne zdanie od nich jeśli czegoś nie rozumiesz to napisz ale z poziomu szacunku ,jeżeli tego nie potrafisz to nie pisz wcale ,taka zasada panuje na moim blogu .Mamy uczyć sie nawzajem a nie obrażać ,ci którzy tego nie rozumieją nie będą wyświetlani w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonaly blog , bede zagladal czesto . Dziekuje Bogu za otwarty umysl i widzenie rzeczy ktorych inni nie dostrzegaja i za to ze jednak sa tacy jak ja . A do tematu dorzucajac ... Mialem kiedys ( z 5 lat temu ) monstrukty przetrwania pisane przez inna dobra rase , niezwyklym jezykiem , mowili o rasie szarakow , ktorzy stwarzaja systemy na wolnych planetach dla swojej kozysci .... . Teraz wiem wiecej i bym wiecej zrozumial .... szkoda. Ale mam nadzeje ze z info tutaj bede uzupenial swoja wiedze . A tymczasem garsc pozytywnej Energi dla wlasciciela blogu . ARJAN

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przez kogos(obcego w tym wypadku ),ten diabełek,szatan-zwał to jak zwał- sie przejawiał.
    Tak samo przez człowieka,okreslone energie sie manifestuja...:-)
    Rozwój Duchowy to przede wszystkim zyczliwosc i pokora.
    Tymczasem.
    Xjan.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak odróżniasz obcych od szatana?

    OdpowiedzUsuń
  6. szatan stanowi wybór a obcy jedni sa tacy jak my wybierają a inni juz sa po wyborze ,szatanowi nie potrzeba statków do przemieszczania sie ,materii itd ,on pilnuje wszechświata który stworzyły istoty swoim wyborem ,tak samo jak aniołowie ,archaniołowie pilnują wszechświata w którym panuje światło .Energia obcych jest zupełnie inna niz enenrgia zła ,tak jak inna jest energia człowieka w trakcie wyboru a inna człowieka opętanego .Wiem że pomylono obcych z szatanem i wielu wierzy w ten absurd ,ale kto obcym dał wybór ? skąd wiedzieli czym jest zło ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?