wszystko należy do światła nawet mrok - słowa opiekuna dusz podczas oczyszczania jednej z osób

Opisywałem nie dawno że mogę oczyszczać podczepienia ,odprowadzać byty ,istoty obce ,myślokształty , istoty demoniczne ,demony i że odbywa się to w medytacji gdzie zapraszam daną osobę widząc uprzednio jej zdjęcie i imię i nazwisko.Podczas tej medytacji mogę zamienić kilka słów z bytami , z duszą danej osoby poprzez jej ciało astralne .Postaram się opisać przypadki które zrobiły na mnie największe wrażenia i które niosą dla nas istotne informację .Dzisiaj opisze  takie przypadki Osoba przysłała do mnie zdjęcie innej osoby ,zagubionej ,mającej problemy z alkoholem ,agresją ,wymiarem sprawiedliwości ,była też bezdomnym .Gdy wszedłem w medytacje zobaczyłem że ta osoba siedzi w mroku ,nie ma nic oprócz ciemności dookoła niej .Zapytałem jej dlaczego siedzisz tutaj skoro tam jest dalej piękny świat do którego zostałeś właśnie zaproszony .Powiedział że on nie zasługuje już na tamten świat .
"Chodź, przynajmniej ci go pokaże abyś mógł zobaczyć z czego rezygnujesz "
ON wstał , chwyciłem go za rękę i poszliśmy w świat który jest moim miejscem startowym do medytacji .Ma ono odpowiednik miejsca na ziemi i byłem tam na wakacjach jak uruchomili mi potencjał .Jest to miejsce bajeczne ,z morzem pełnym delfinów ,syren ,ryb ,rafy koralowej ,,basenami ,plażą ,zejściem do morza itd . Gdy osoba zobaczyła to miejsce powiedziała ze nigdy nie była w takim miejscu bo nie zasłużyła .Powiedziałem że każdy z nas zasługuje na takie miejsce ,na to aby być szczęśliwym ,wystarczy tylko uwierzyć .Wtedy on powiedział że on kiedyś wierzył ale teraz już nie wierzy w nic .Wtedy dookoła niego pojawił się mrok .Mój świat podzielił się po połowie na mrok i światło .Usłyszałem głos z mroku
ON JEST JUŻ NASZ ,DAWNO WYRZEKŁ SIĘ BOGA ,KORZYSTA Z NASZYCH ŚRODKÓW I MY GO KARMIMY,
wtedy pojawił się opiekun dusz ,powiedział ze :
nigdy i nic nie jest wasze , wszystko należy do światła nawet ciemność ,przecież
sami zbudowaliście system gdzie wszystko nie należy do ludzi lecz do systemu i
tak samo jest pierwotnie ,wszystko należy do światła i każdy wykonuje tylko
prace aby to światło zobaczyć i poczuć w sobie
.
Potem podał rękę tej osobie ,otoczył światłem cały mrok i skierował z powrotem w miejsce skąd ono sie bierze .Powiedział :
Każdy z was ,zawsze należy do światła ,mrok to tylko chwilowy brak światła , które możecie zapalić  w każdej sekundzie waszego życia .Nie ważne ile byliście w mroku ,ważne że chcecie z niego wyjść ,gdy poprosicie o światło wtedy zostanie wam dane .
Zobaczyłem jak ta dusza cieszy się  z tego że znów może mieć szanse na zjednoczenie ciała w którym podróżuje ,na dokończenie swojego zadania .Podziękowała za spotkanie i wróciła do siebie .Teraz gdy mrok został odsunięty wierzę że uda sie jej przekonać rozum że istnieje coś więcej niż system w którym każdy z nas żyje ,że pokaże świadomości że jest nadświadomość i podświadomość które w połączeniu razem stanowią dopełnienie tej podróży .
Widać tutaj że wszystko jest stworzone po coś, nawet mrok i zatracanie się w nim i siedzenie to tylko wydłużanie powrotu do światła .Ja wolę być przy świetle cały czas ,mrok daje cierpienie ,nieszczęścia,lęki ,obawy więc po co marnować czas na takie podróżowanie ? Piękne jest to że wszyscy wyszliśmy od światła i każdy do niego powróci a dróg powrotu jest wiele ,jedni idą schodami ,inni jada windą (post o buddzie i schody do nieba )  wybór należy do nas a nasze dusze zawsze nam pomagają tylko nie zawsze my ich słuchamy .
We wszystkich takich oczyszczaniach za każdym razem widzę inne zdarzenia ,adekwatnie do sytuacji pomagają mi inne istoty ,niektóre medytacje niosą przekazy i wiadomości dla wszystkich ,pokazują że nasze ciało to nie tylko oczy i uszy ,dotyk ,węch i zmysły ale duch który podróżuje w nim ,który widzi  więcej i może więcej .A to że faktycznie tak jest i do końca nie znamy mozliwości naszych dusz pokazuje kolejny przypadek który opisałem juz w komentarzu na facebooku w grupie nasz nowy świat ,poniżej zamieszczę ten komentarz bo wiem ze wiele osób nie ma konta na facebooku ale czyta bloga :
,osoba zgłosiła sie do mnie i przesłała zdjęcia ,sprawdziłem ja i porozmawiałem chwile z nia w medytacji ,była radosna ale wiedziała ze cos ja blokuje ,że nie daje sie jej rozwijać ,wtedy gdy chciałem zobaczyć co to jest ,byt sam wyszedł z niej .Przeprosił za swoje zachowanie ,była to istota obca ,przypominająca rase która ma płaty falujące na mózgu ,humanoidala ,jasno szara naszego wzrostu ,Mózg był przykryty czymś w rodzaju 2 płatów które dopuszczały do niego powietrze ,jakby zasilały go (potem dowiedziałem się że nasz mózg dotleniony pracuje o wiele lepiej dlatego starożytni kapłani wiercili dziury w swoich czaszkach ) ale ta istota poddziadziała że była zła ,i na ich planecie za to że jest sie "niegrzecznym " odsyłają na niższy wymiar tam gdzie zło jest duże i gdzie walka dobra ze złem toczy sie w jednej istocie .Oczywiście odbywa sie to za zgodą duszy istot na niższym wymiarze ,dlatego osoba którą diagnozowałem była starą doświadczoną dusza i miała potencjał przeprowadzania istot .Ten byt podziękował za to zę mógł dzięki niej doświadczyć wszystkiego i teraz wie że pomaganie innym ,miłość to wartości dla których warto żyć .Gdy to powiedział pojawili sie jego bracia z planety ,nigdy tej rasy nie widziałem na oczy ,ani tez na żadnych zdjęciach ,oni również podziękowali za to że mogą zabrać swojego brata do siebie .Pokazali mi przez chwile ich planetę ,ich "gromady " i to jak odsyłani sa ci "niegrzeczni" i jak wracają do nich razem do "społeczeństwa" Ta dobroć tych co przylecieli ,dobroć osoby która się z tym do mnie zgłosiła pokazuje że naprawdę mało wiemy o naszym świecie i o tym co potrafią nasze dusze.Łatwo nazwać wszystkich złymi i wrzucić do jednego worka ale jak pięknie jest skonstruowany ten wszechświat ,że każda rasa uczy druga rase ,że jej pomaga i mimo to ze jedni ewoluowali wyżej korzystają dalej z tego co dają inne rasy .Napomnę tylko zę osoba która się do mnie zgłosiła jest opiekunką osób starszych ,wiec pomaga cały czas innym a do tego pomogła innej rasie .

To dokładnie pokazuje że nasze dusze mają wiele możliwości ,wiele potencjałów które aktywują się w zależnie od naszych wyborów ,Gdy naprawdę słuchamy duszy i znamy siebie wtedy poczujemy blokadę ,ucisk który nie można wytłumaczyć wiedzą jaka została nam dana w szkole ,Wiedza ta jest dana ludziom o otwartych umysłach i doświadczonych duszach .Właśnie po to aby pomagali innym duszom zrozumieć co się dzieje a raczej pomagali ich rozumowi zrozumieć co ich spotkało w tym świecie i gdy sami nie mogą sobie już poradzić ,zostają skierowani po informacje i pomoc do innych dusz .
Tak jak powiedział Jezus WSZYSTKO NALEŻY DO ŚWIATŁA ,nam zostaje tylko wybrać czy chcemy w to wierzyć czy podróżować wiecznie w kółko aby sie w końcu o tym przekonać. 

Kolejny przepadek również pokazuje zdolności naszej duszy ,pierwszy raz dano mi zdjęcie osoby która zaginęła ,która opuściła dom i rodzinę .Miałem zdjęcie i imie i nazwisko i zacząłem szukać tej osoby w medytacji ,wówczas usłyszałem głos opiekuna dusz :TEJ DUSZY NIE MA JUŻ NA ZIEMI ,ONA JEST Z NAMI ,ODDAŁA SWOJE CIAŁO INNEJ DUSZY KTÓRA ZOSTAŁA NA ZIEMI I POSZUKUJE CZEGOŚ CO JUŻ NIE ISTNIEJE .GDY ZROZUMIE ŻE TE POSZUKIWANIA SA BEZCELOWE ,WRÓCI DO NAS .
Okazało się że ta osoba zaginęła ale wcześniej mówiła ze wszedł w nią duch przodka który szuka zaprzeszłego swojego majątku .To tylko pokazuje nam jak szlachetne są dusze i jak my nie rozumiemy świata w którym żyjemy .jak odcięto nas od tej wiedzy ,jak ja sfałszowano .Teraz kiedy ta wiedza jest uwalniana to ludzie buntują się  przeciwko niej ,ignorują ją ,bo nie chcą uwierzyć że nie są jedyną rasą we wszechświecie i ulubieńcami Boga ,ale skoro Bóg stworzył tyle istot dookoła nas ,dlaczego miałby mniej kochać inne swoje dzieło a jedne kochać ponad wszystko? Przecież to pokazuję że nie jest istotą doskonałą ,że dzieli na lepszych i gorszych a przecież tylko istota doskonała mogła  zaprojektować cały ten świat ze  wszystkimi istotami ,duszami demonami ,światłem i mrokiem i choć widzimy podziały to nie oznacza że ten który je stworzył jest podzielony .Stwórca to najczystsze światło ,najczystsza miłość ,najdoskonalszy ojciec i matka w jednym i czy taka istota może kochać kogoś bardziej a kogoś mniej ? To ludzie chcą  aby tak było ,bo powiedziano im że są stworzeni na podobieństwo boga ,tylko ja się pytam jakiego boga i czy aby na pewno tego doskonałego ?Skoro stworzył on tak wiele istot i pozwolił im tworzyć inne istoty to może ci co nas stworzyli ,nazwali sie bogiem a my jesteśmy tylko tym z czym sami walczyli ,czyli drogą do doskonałości poprzez rozświetlenie w sobie mroku .Widząc ile osób teraz otrzymuje szanse rozświetlenia w sobie mroku ,ile istot obcych wraca na swoje planety po to aby zanieść im światło wynikające z nauki na ziemi ,widząc potencjał duszy która oddaje ciało aby pomóc innej duszy ,i wiele ,wiele innych cudownych przypadków wiem że Stwórca który zasługuje na wiare to nie ten z biblii ,koranu ,talmudu ale ten który w swej doskonałości stworzył wszechświaty i dał duszom plac zabaw do tego aby stały sie doskonałością poprzez poznawanie światła i mroku .I ja wierzę w tą doskonałość bo widzę jak istoty które są blisko niego emanują dobrocią ,mądrością ,cudownymi możliwościami i jak bardzo kochają siebie i wszystkie istoty ,nawet te ukrywające się na razie w mroku .Jeżeli nowa wiara ma być oparta nie na książkach i dogmatach ale na pięknie tej doskonałości to ja z przyjemnością zostanę jej wyznawca a w sumie już nim jestem :) 
Jeżeli kolejne przypadki będą niosły za sobą podobne przekazy dla nas to będę je opisywał ,najważniejsze jest to że ludzie piszą do mnie że to działa ,że stają sie lepszymi ,wolnymi istotami które pozbywają sie swoich leków ,obaw ,blokad itd ,że światło w ich sercach gości i to jak długo tam będzie zależy tylko od nich samych ,Dzisiaj usłyszałem jeszcze piękne słowa od dobrej duszy , ze mądrość nie polega na tym aby w kółko mówić, ale na tym aby milczeć kiedy inni się śmieją i ignorują a mówić wtedy kiedy się boja i mają wątpliwości.
To też słowa które usłyszałem dzisiaj i przekazałem osobie która poprosiła mnie o sprawdzenie czy coś przy niej jest ,ale jakże mądre ,bo skoro inni wyśmiewają to co mówimy ,to o czym przestrzegamy i gdy staramy się ich przekonać to dochodzi do irytacji naszej i ich ,więc tworzeniu energii negatywnej ,możemy nic nie mówić w chwili kiedy wyśmiewają nasze informacje a w milczeniu możemy poprosić aby otrzymali szanse zrozumienia i naukę akceptacji od światła ,a gdy ta szansa przyjdzie wtedy żadna wiedza ze szkoły nie wytłumaczy im co się z nimi dzieje i tak przyjdą sami po informację które wielu z was posiada .W ten sposób możemy pomagać wspólnie wszystkim bo czasy mamy takie że tych zdarzeń i sytuacji "niewytłumaczalnych "jest już coraz więcej .
Wiem że nastąpi odprowadzenie większej ilości dusz ale nie wiem kiedy i nie istotne to jest gdzie to nastąpi , ważne jest aby opanować strach i lęki po tym jak to sie stanie .Aby umieć ludziom wytłumaczyć dlaczego tak sie dzieje i własnie po to jedni już wiedzą co się dzieje a inni jeszcze ignorują i wyśmiewają wszystko .Śmierć to tylko zmiana miejsca zamieszkania ,dlatego nie płaczem powinniśmy zegnać zmarłych ale podziękowaniami że byli z nami przez ten czas .Gdy naprawdę wierzymy w doskonałość Stwórcy podziękowania i zrozumienie przyjdzie samo ,a na razie czekamy na znak który zamieni ignorancje na pytanie co się dzieje .

Komentarze

  1. Starania dla dzieciaków 12-15lat z trudnych patologicznych rodzin... nuda. marketing? Prawda? pewnie tak, ale czy to nie bo obejrzało się jeden czy inny film? ;) Wiesz Aron? to tak jest jak ktoś sam ma zrypane dzieciństwo, jakaś trałma zamyka człowieka w rozwoju, można mieć 30 + lat a funkcjonować jak i w gronie 13 latków. I tu właśnie się z Tobą zgodzę, to jest wyrazem Ciebie i dobre dla Nich. Oby dobre, bo co można dać, kiedy się ego nie ma? Jakaś Emo pewnie się nie zgodzi, bo taka piękna i uduchowiona i taka wrażliwiutka, ale to właśnie dla takich dzieci infantylniutkich co na cukierka polecą na furę a odgrywają dorosłość, relacje, miłości bo buzuje, ... i fajnie :)

    Wiem dla Ciebie to też za trudne co napisałam ;)
    Czort, SeJa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie nie ,ale juz pisaliśmy na ten temat ,zamknięcie się w przeszłości wymaga tylko klucza aby otworzyc te drzwi przejśc przez nie i je zamknac na zawsze za sobą ,nasi przyjaciela na górze rozdają takie klucze i wiele osób sie o tym przekonało ,wystarczy napisac ,nie ma w tym nic trudnego ,a co do dzieciaków gdy zaczełem pisac na inne meidum i znz smiali sie wszyscy teraz większośc tych "dzieciaków" znam i otrzymali klucz aby zmienić swoje zycie lub zrozumiec z jaką świadomością zeszli na ziemie .Wielu z nich oduneło sie swoich rodzin które wybrały uzywki i zmienili swoje zycie ,wszytko zalęzy od chęci i odwagi a klucze leżą w necie u róznych ludzi ,to czy po nie sięgnął czy zostaną w swoim świecie zależy od nich ,czy to takie trudne ? nie to wybór jest trudny bo gdy nie ma wiary w sercu a rozum zatruty to wybór jest utrudniony ale zawsze jest możliwy .

      Usuń
  2. Prosze pilnie o kontakt, pozdrawiam serdecznie, jestem bardzo wdzieczna za tak wspaniala prace,

    OdpowiedzUsuń
  3. kontakt jest cały czas na facebooku lub mailowy wystarczy napisac ,pozdr

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?